|
DLACZEGO TWOJA OSOBOWOŚĆ MOŻE UŁATWIĆ LUB UTRUDNIĆ CI PRACĘ?
JAK POPRAWIĆ KONTAKT Z SZEFEM I SWOIMI WSPÓŁPRACOWNIKAMI??
Autor: Narramore Kevin Tytuł: JAK SKUTECZNIE WSPÓŁDZIAŁAĆ W MIEJSCU PRACY
Dlaczego twoja osobowość może ułatwić, lub utrudnić ci pracę?
- Odkryj w jaki sposób twoja osobowość wpływa na efekty pracy.
- Sprawdź czy praca, którą wykonujesz, odpowiada głównym rysom twojej osobowości.
- Dokonaj oceny swojego zdrowia emocjonalnego w miejscu pracy.
- Zobacz jak układa się twoja współpraca z szefem.
Oto niektóre zagadnienia poruszone w książce Jak skutecznie współdziałać w miejscu pracy. Znajdziesz w niej wskazówki i rady, które pomogą ci w ustaleniu najważniejszych rysów twojej osobowości oraz zdolności porozumiewania się z innymi. Dzięki niej lepiej zrozumiesz samego siebie i poprawisz ważne relacje, nawet z "trudnym" szefem czy współpracownikiem. Niezależnie od stanowiska jakie zajmujesz, książka ta dostarczy ci praktycznych wskazówek, które pozwolą ci skuteczniej współpracować z innymi i czerpać większe zadowolenie z pracy.
Dr Kevin Narramore jest doktorem psychologii przemysłowej i szefem The Narramore Group - firmy konsultingowej w Pasadenie (Kalifornia), specjalizującej się w pomiarach i maksymalizacji motywacji pracowników, analizie pracy zespołowej i wydajności.
"(...) książka Jak skutecznie współdziałać w miejscu pracy stanowi cenną pomoc w ułożeniu sobie relacji z ludźmi o różnych typach osobowości, oraz w lepszym zrozumieniu siebie i swojego zachowania w miejscu pracy." Sylvia Nash, CAE dyrektor organizacji Christian Management Association
"Z całego serca polecam tę książkę wszystkim, którzy pragną zrozumieć związek między tym, kim są i jak wykonują swoją pracę." Archibald Hart - autor książki pt. Crazy-Making Workplace
s. 256, 125x195 mm, ISBN 83[zasłonięte]86941-X
|
|