Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

JAK SKUTECZNIE WSPÓŁDZIAŁAĆ W MIEJSCU PRACY - NOWA

22-12-2014, 13:14
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 13.99 zł     
Użytkownik ki3las
numer aukcji: 4892242389
Miejscowość Kostrzyn nad Odrą
Wyświetleń: 1   
Koniec: 22-12-2014 12:16:30

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

  •  
DLACZEGO TWOJA OSOBOWOŚĆ MOŻE UŁATWIĆ LUB UTRUDNIĆ CI PRACĘ?
JAK POPRAWIĆ KONTAKT Z SZEFEM I SWOIMI WSPÓŁPRACOWNIKAMI??

 

Autor: Narramore Kevin
Tytuł: JAK SKUTECZNIE WSPÓŁDZIAŁAĆ W MIEJSCU PRACY

 

 

Dlaczego twoja osobowość może ułatwić, lub utrudnić ci pracę?

  • Odkryj w jaki sposób twoja osobowość wpływa na efekty pracy.
  • Sprawdź czy praca, którą wykonujesz, odpowiada głównym rysom twojej osobowości.
  • Dokonaj oceny swojego zdrowia emocjonalnego w miejscu pracy.
  • Zobacz jak układa się twoja współpraca z szefem.


Oto niektóre zagadnienia poruszone w książce Jak skutecznie współdziałać w miejscu pracy. Znajdziesz w niej wskazówki i rady, które pomogą ci w ustaleniu najważniejszych rysów twojej osobowości oraz zdolności porozumiewania się z innymi. Dzięki niej lepiej zrozumiesz samego siebie i poprawisz ważne relacje, nawet z "trudnym" szefem czy współpracownikiem. Niezależnie od stanowiska jakie zajmujesz, książka ta dostarczy ci praktycznych wskazówek, które pozwolą ci skuteczniej współpracować z innymi i czerpać większe zadowolenie z pracy. 

Dr Kevin Narramore jest doktorem psychologii przemysłowej i szefem The Narramore Group - firmy konsultingowej w Pasadenie (Kalifornia), specjalizującej się w pomiarach i maksymalizacji motywacji pracowników, analizie pracy zespołowej i wydajności.

"(...) książka Jak skutecznie współdziałać w miejscu pracy stanowi cenną pomoc w ułożeniu sobie relacji z ludźmi o różnych typach osobowości, oraz w lepszym zrozumieniu siebie i swojego zachowania w miejscu pracy."
Sylvia Nash, CAE dyrektor organizacji Christian Management Association

"Z całego serca polecam tę książkę wszystkim, którzy pragną zrozumieć związek między tym, kim są i jak wykonują swoją pracę." 
Archibald Hart - autor książki pt. Crazy-Making Workplace 

s. 256, 125x195 mm, 
ISBN 83[zasłonięte]86941-X

 

 

Zobacz nasze pozostałe aukcje: Panelealle

Komentarze

Strona "o mnie"Wszystkie aukcje

Panelealle  panele allegro