Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Jak skutecznie współdziałać w miejscu pra 24h

22-06-2015, 4:35
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 14 zł     
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 5383351662
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 1   
Koniec: 22-06-2015 04:45:23

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Jak skutecznie współdziałać w miejscu pracy

Narramore Kevin

Dane:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]69412
  • liczba stron: 250
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: logos
  • wymiary: 120 x 190 mm
  • Rok wydania: 1998
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis:
    Dlaczego twoja osobowość może ułatwić, lub utrudnić ci pracę? Odkryj w jaki sposób twoja osobowość wpływa na efekty pracy. Sprawdź czy praca, którą wykonujesz, odpowiada głównym rysom twojej osobowości. Dokonaj oceny swojego zdrowia emocjonalnego w miejscu pracy. Zobacz jak układa się twoja współpraca z szefem.Oto niektóre zagadnienia poruszone w książce Jak skutecznie współdziałać w miejscu pracy. Znajdziesz w niej wskazówki i rady, które pomogą ci w ustaleniu najważniejszych rysów twojej osobowości oraz zdolności porozumiewania się z innymi. Dzięki niej lepiej zrozumiesz samego siebie i poprawisz ważne relacje, nawet z "trudnym" szefem czy współpracownikiem. Niezależnie od stanowiska jakie zajmujesz, książka ta dostarczy ci praktycznych wskazówek, które pozwolą ci skuteczniej współpracować z innymi i czerpać większe zadowolenie z pracy.Dr Kevin Narramore jest doktorem psychologii przemysłowej i szefem The Narramore Group - firmy konsultingowej w Pasadenie (Kalifornia), specjalizującej się w pomiarach i maksymalizacji motywacji pracowników, analizie pracy zespołowej i wydajności."(...) książka Jak skutecznie współdziałać w miejscu pracy stanowi cenną pomoc w ułożeniu sobie relacji z ludźmi o różnych typach osobowości, oraz w lepszym zrozumieniu siebie i swojego zachowania w miejscu pracy."Sylvia Nash, CAE dyrektor organizacji Christian Management Association"Z całego serca polecam tę książkę wszystkim, którzy pragną zrozumieć związek między tym, kim są i jak wykonują swoją pracę."Archibald Hart - autor książki pt. Crazy-Making Workplace




    Przed zakupem zapoznaj się ze stroną o mnie

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.




    Wróć na początek aukcji