Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Jak skutecznie rozmawiać z pacjentem...

23-08-2014, 4:26
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 52.70 zł     
Użytkownik Medyczne
numer aukcji: 4451524704
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 2    Wyświetleń: 2   
Koniec: 23-08-2014 04:30:35

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książki Medyczne :: Księgarnia medyczna - Warszawa

Regulamin
1) Jeżeli nie chcesz kupić, nie licytuj!

2) Wszystkie książki są nowe. Tylko najnowsze wydania, prosto od wydawcy.

3) Książki zazwyczaj wysyłam w ciągu 24h-72h od zaksięgowania wpłaty,lub wybrania formy płatności za pobraniem.

4) Do każdej zakupionej pozycji otrzymasz fakturę Vat.

Zapraszam serdecznie.


PRZEDMIOTEM LICYTACJI
JEST NOWA KSIĄŻKA:
Jak skutecznie rozmawiać z pacjentem i jego rodziną. Praktyka lekarza rodzinnego

Jak skutecznie rozmawiać z pacjentem i jego rodziną. Praktyka lekarza rodzinnego


  • Wydawnictwo:pzwl
  • Wymiary: 140 x 205 mm
  • Ilość stron:176
  • ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]00471

Celem książki jest przedstawienie praktycznych informacji, które ułatwią lekarzowi rodzinnemu nawiązanie i utrzymanie kontaktu z pacjentem oraz poznanie jego oczekiwań i obaw związanych z chorobą, a studentom medycyny wskażą, na czym polega praca lekarza skoncentrowanego na pacjencie. W publikacji opisano m.in. modele konsultacji lekarskiej, przebieg wizyty lekarskiej, komunikowanie się z pacjentem w sytuacjach trudnych i gdy występują u niego niewyjaśnione objawy (ang. MUS - medically unexplained syndroms), dziecko jako pacjent (rozmowa, budowanie zaufania, problem dziecka pokrzywdzonego) oraz zasady przekazywania informacji w stanach nagłych i zagrożeniach życia. Dobra relacja z pacjentem umożliwia postawienie trafnej diagnozy i zrozumienie przez pacjenta wyjaśnień lekarza. Książka jest doskonałym uzupełnieniem obowiązkowych szkoleń dla pracowników służby zdrowia dotyczących pracy z pacjentem trudnym i rozwiązywania konfliktów w relacji lekarz-pacjent.