Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Jak skutecznie omijać NIE w biznesie Harris

21-12-2014, 22:14
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 32 zł     
Użytkownik PIM_pl
numer aukcji: 4824582462
Miejscowość Tychy
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 1   
Koniec: 21-12-2014 22:14:49

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2014
Kondycja: bez śladów używania
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 20

tel.  501 [zasłonięte] 370

Księgarnia stacjonarna:
519 [zasłonięte] 288

504 [zasłonięte] 187

p[zasłonięte]@tlen.pl

 
 

Można łączyć zamówienie z zakupami dokonanymi na koncie: piotr26047 

Książki wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na
konto.

Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT.

W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.


Odbiór osobisty:

Księgarnia PIM, Tychy

ul. Jana Pawła II 20

pon-pt 10-19; sob 10-16.

tel. 519 [zasłonięte] 288

Przy odbiorze osobistym proszę o kontakt z księgarnią w godzinach pracy księgarni.

 
 

Wpłata na konto

Pobranie:  w przypadku przesyłki pobraniowej prosimy o mailową dyspozycję do wysyłki za pobraniem. 

 
 

Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.

Priorytet - dopłata 1,50 zł

 
 

Jak skutecznie omijać NIE w biznesie
Mowa ciała i strategie wywierania wpływu
Harris Vincent, Goerger Harlan H.
 Wydawnictwo: Studio Emka

 ISBN: 978-83-[zasłonięte]-7356-4
 Tłumaczenie: Grzegrzółka Liliana
 Format: 13.5x21.5cm
 Liczba stron: 192
 Oprawa: Miękka
 Wydanie: 2014 r.

 Przeczytaj tę książkę już dzisiaj! Zacznij omijać "NIE" od jutra!

Na podstawie ciekawych i zajmujących analiz przypadków i przykładów Vincent Harris i Harlan Goerger pokazują, jak można odnieść sukces w sprzedaży. Uczą jak całkowicie zlikwidować opór rozmówcy. W 30 kolejnych rozdziałach pokazują ponad 30 nowatorskich metod, które można wykorzystać, aby omijać „Nie” klienta bez zmniejszania marży. Wszystkie techniki są opisane w jasny i przejrzysty sposób, i zawierają obrazowe przykłady ich zastosowania.

Fragment ze wstępu:
„Czy ja sugeruję, że wykorzystując wiedzę zdobytą dzięki tej książce nigdy nie usłyszysz odpowiedzi "Nie"? Pozwól, że zadam Ci pytanie: czy byłbyś zadowolony, gdybyś mógł zmniejszyć częstotliwość odpowiedzi "Nie" o połowę? Jeśli powiedziałeś "TAK!", bądź cierpliwy, ponieważ czeka cię interesująca podróż, dzięki której zdobędziesz odpowiednie umiejętności, by to osiągnąć. Poradnik ten daje ci najnowocześniejsze narzędzia, jakie tylko można znaleźć, by "Ominąć Nie". Jeśli zdecydujesz się ich użyć, przyniosą Ci one korzyści, których nawet nie możesz sobie wyobrazić - na razie.”

Wybrane opinie o książce:
Ta książka pokazuje, jak natychmiast nawiązać dobre stosunki z klientami, jak zmniejszyć opór kupującego i stać się bardziej wiarygodnym w relacjach z każdym klientem.
- Brian Tracy

 okładka