Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

JAK SŁUCHAĆ, BY LUDZIE DO NAS MÓWILI Hartley

19-01-2012, 22:27
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 21 zł     
Użytkownik damar_zdwola
numer aukcji: 2002599871
Miejscowość zduńska wola
Wyświetleń: 9   
Koniec: 15-01-2012 20:35:39

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Język: polski
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

W razie pytan dajemy Panstwu do dyspozycji
nastepujace kanaly kontaktowe z nasza firma:

  [zasłonięte]@gmail.com
  [zasłonięte]13033
  694 [zasłonięte] 47 62
"DAMAR" Mariusz Kacperowski
Tymienice 66b
98-220 Zduńska Wola 
ING Bank Slaski
60 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]4610090 [zasłonięte] 682442 

JAK SŁUCHAĆ, BY LUDZIE DO NAS MÓWILI Hartley

Słuchanie jest kluczem do poro­zumienia – a jednocześnie sztu­ką, która wymaga od nas świa­domej pielęgnacji.

 

Ludzie często zakładają, że słuchanie jest umiejętnością naturalną, taką jak słyszenie. Tymczasem jest to naj­mniej rozumiany element komunika­cji. Nieumiejętność słuchania bywa przyczyną trudności w porozumiewa­niu się we wszystkich sferach życia – w pracy, wśród przyjaciół, w rodzi­nie, a zwłaszcza w związkach osobi­stych. Jednak, jak pokazuje autorka, sztukę skutecznego słuchania można opanować – dzięki empatycznemu dostrojeniu się do drugiej osoby, do­puszczeniu jej faktycznie do głosu przez powściągnięcie własnych po­chopnych sądów, a także dzięki świa­domości tego, jak różne konteksty sy­tuacyjne wpływają na komunikację, oraz wielu innym opisanym czynni­kom.

Udoskonalenie sztuki dobrego słucha­nia pomoże Ci:

► Słyszeć całą treść, zawartą w sło­wach i emocjach rozmówcy.

 

► Zachować otwarty umysł.

 

► Pokonać swoje uprzedzenia.

 

► Uniknąć zakładania, że z góry wiesz, co rozmówca myśli lub czuje.

 

► Odpowiednio ocenić to, co sły­szysz.

 

► Studzić emocje - swoje i partnera.

 

► Zachęcić rozmówcę do dialogu.

 

► Zadawać mądre pytania, służące konstruktywnej komunikacji.

 

Ćwiczenia zawarte w książce pomogą Ci rozpoznać twój własny styl komu­nikacji oraz obszary, w których warto postarać się o jej udoskonalenie.

 

Spis treści
 1. Znaczenie słuchania
 2. Dlaczego nie umiemy dobrze słuchać
 3. Dostrojenie się do drugiej osoby
 4. Sposoby reagowania
 5. Dobre pytania
 6. Podtrzymywanie rozmowy
 7. Słuchanie a język ciała
 8. Słuchanie w trudnych sytuacjach
 Na koniec
 Odpowiedzi do ćwiczeń

Stan: Nowa
Liczba stron: 176