Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

JAK REKRUTOWAĆ PRACOWNIKÓW PRZEZ INTERNET NOWA

02-06-2012, 17:48
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 42 zł      Najwyzsza cena licytacji: 42 zł     
Użytkownik RyszardHerdzina
numer aukcji: 2284448443
Miejscowość Washington, D.C., Stany Zjednoczone
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 16   
Koniec: 17-05-2012 13:20:51

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2006
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

JAK REKRUTOWAĆ PRACOWNIKÓW PRZEZ INTERNET



Autor: Robert Jakrzewski
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2006
Okładka: miękka
Wymiary: 148x210
Ilość stron: 64
ISBN: 83[zasłonięte]74263-7

Cena detaliczna: 120.00
Opis: Jak rekrutować pracowników przez Internet?

Skuteczność rekrutacji jest w dużej mierze uzależniona od naszego przygotowania do niej i od prawidłowego rozpoznania potrzeb kadrowych naszej firmy. Kiedy już dokonaliśmy takowego rozpoznania staje przed nami pytanie, jak dotrzeć do najlepszych. Metod i sposobów jest wiele.
W ostatnich latach obserwuje się intensywny wzrost możliwości rekrutowania przez Internet. Samodzielne zgłębianie wiedzy na temat, gdzie zacząć i jak prawidło opracować strategię rekrutacji internetowej, może być przytłaczające i nastręczać wiele problemów. Wychodząc zatem naprzeciw potrzebom młodych menedżerów, Autor opracował swego rodzaju drogę na skróty, ukazującą sposób rekrutowania i metody dostępne na rynkach zagranicznych, polskich oraz tendencje w obszarze rekrutacji online. Ukazuje historię rekrutowania przez Internet i zmiany, które dokonały się na rynkach zachodnich i które być może dokonają się również i na polskim rynku w najbliższych latach.

Robert Jakrzewski – absolwent polonistyki i podyplomowych studiów zarządzania zasobami ludzkimi, konsultant personalny związany z IPK, jedną z najstarszych polskich firm rekrutacyjnych. Specjalizuje się w rekrutacji ogłoszeniowej (advertising based recruitment). Od 2004 roku kieruje Rekrutacyjnym Serwisem Ogłoszeniowym IPK. Prowadzi zajęcia na temat prasowej i internetowej rekrutacji ogłoszeniowej na Podyplomowym Studium Zarządzania Personelem w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej.