Opis książki: Umiejętność zrobienia prezentacji dla szefa, klientów, współpracowników czy przedstawicieli mediów odgrywa ogromną rolę w rozwoju kariery. Sztuki tej można się nauczyć, korzystając z rad zawartych w tej książce. Autor opisuje w niej techniki skutecznej komunikacji i dowodzi, że nawet ktoś bardzo nieśmiały może się stać spokojnym, pewnym siebie prelegentem. Książka jest pełna praktycznych, szczegółowych porad.
O autorze Wprowadzenie Część I. Planowanie prezentacji Rozdział 1. Określenie celu prezentacji Rozdział 2. Wybór tematu przewodniego Rozdział 3. Analiza publiczności Rozdział 4. Analiza sytuacyjna Rozdział 5. W jaki sposób ludzie słuchają? Część II. Przygotowanie prezentacji Rozdział 6. Nawiązanie kontaktu z publicznością podczas wstępu do prezentacji Rozdział 7. Humor w prezentacji Rozdział 8. Tworzenie części głównej prezentacji Rozdział 9. Opowiadanie historii Rozdział 10. Techniki pomocne w opowiadaniu historii Rozdział 11. Efektowne zakończenie prezentacji Część III. Prezentowanie Rozdział 12. Jak zapanować nad tremą Rozdział 13. Prezentacje czytane Rozdział 14. Głos prezentera i mowa ciała Część IV. Pomoce wizualne Rozdział 15. Wybór pomocy wizualnych Rozdział 16. Projekt graficzny pomocy wizualnych Rozdział 17. Tworzenie atrakcyjnej wizualnie prezentacji za pomocą programów komputerowych Część V. Trudne sytuacje Rozdział 18. Organizacja prezentacji zespołowych Rozdział 19. Prezentacja telewizyjna i na wideo Załącznik. Formularze Indeks
|