Opis książki: Przeprowadzanie prezentacji to jeden z najlepszych sposobów komunikacji biznesowej. Wielu ludzi nie przepada jednak za publicznymi wystąpieniami, które - według nich - wymagają żmudnych przygotowań i mogą być stresujące. W niniejszym przewodniku autorzy przedstawiają narzędzia, które ułatwiają przygotowywanie i przeprowadzanie efektywnych i ciekawych prezentacji.
Wprowadzenie CZĘŚĆ I Strategia prezentacji ROZDZIAŁ I Ocenianie słuchaczy 1. Kim są? 2. Co wiedzą i czego oczekują? 3. Co czują? 4. Co ich przekona? ROZDZIAŁ II Określanie celu 1. Przemyślenie głównego zamiaru 2. Zapisanie celów prezentacji 3. Skupienie się na celu prezentacji ROZDZIAŁ III Jak przekazać maksimum informacji? 1. Jak sprawić, żeby odbiorcy zapamiętali informacje? 2. Narzędzia i pomoce CZĘŚĆ II Przeprowadzanie prezentacji ROZDZIAŁ IV Struktura prezentacji 1. Zbieranie, analizowanie i porządkowanie informacji 2. Zdecyduj, o czym będziesz mówić 3. Przygotuj się na pytania i odpowiedzi ROZDZIAŁ V Projektowanie materiałów wizualnych 1. Jakiego rodzaju materiałów użyć? 2. Jak zatytułować poszczególne części prezentacji? 3. Przygotowanie materiałów wizualnych 4. Stosowanie prostego i czytelnego układu graficznego 5. Spójność i poprawność ROZDZIAŁ VI Przekaz niewerbalny - jak go wykorzystać? 1. Analiza zachowania niewerbalnego 2. Ćwiczenie przekazu niewerbalnego 3. Objawy nerwowości - jak sobie z nimi radzić? Bibliografia Indeks
|