|
|
Księgarnia
PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24
tel. 501 [zasłonięte] 370
Księgarnia
stacjonarna: 519 [zasłonięte] 288
504 029
187 [zasłonięte]@tlen.pl |
|
|
|
Książki wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3
dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na konto.
Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę
VAT.
W tytule
przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.
Odbiór osobisty:
Księgarnia PIM,
Tychy
ul. Jana Pawła II 24
pon-pt 10-19; sob
10-16.
tel. 519 [zasłonięte] 288
Przy odbiorze osobistym
proszę o kontakt z księgarnią w godzinach pracy księgarni.
|
|
|
|
Wpłata na konto
Pobranie
|
|
|
|
Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki
doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł. |
| |
Jak osiągać sukcesy w
nauce (oryginalnie: Attention, Balance and Coordination. The A.
B. C. Of Learning Success.) Uwaga, równowaga i
koordynacja Goddard Blythe Sally
Wydawnictwo: Wydawnictwo
Naukowe PWN ISBN:[zasłonięte]978-83-16652-6 Tłumaczenie:
Trzcińska Magdalena Format: 16.5x23.5cm Ilość
stron: 416 Oprawa: Miękka Wydanie: 1, 2011
r. Opis: Książka napisana
przez wybitnych specjalistów w dziedzinie prezentuje nowoczesne,
interdyscyplinarne i potwierdzone naukowo podejście do uczenia się.
Autorzy w przystępny sposób wyjaśniają, dlaczego zakłócenia
umiejętności sensomotorycznych negatywnie wpływają na rozwój
ruchowy, poznawczy i emocjonalny dziecka, a także dlaczego mogą być
przyczyną specyficznych trudności w nauce oraz niedojrzałego
zachowania uczniów. Pokazują, jak w jaki sposób diagnozować problem
oraz skutecznie mu przeciwdziałać przez usprawnianie umiejętności
koniecznych do efektywnego uczenia się oraz jak dzięki proponowanym
przez nich rozwiązaniom (program ćwiczeń integrujących) wspierać
harmonijny rozwój dziecka.
Techniki używane w INPP pozwalają
na przekroczenie wielu międzydyscyplinarnych granic: techniki
diagnostyczne oraz systemy obliczania punktów są oparte na testach,
które powstały pierwotnie na polu medycyny ogólnej. Oznacza to, że
jeśli te same testy zostaną użyte przez lekarza, fizjoterapeutę czy
terapeutę zajęciowego, uzyskają oni identyczne wyniki. Jednakże
używane w INPP metody interwencji różnią się od metod, jakimi
zwyczajowo posługują się fizjoterapeuci czy terapeuci zajęciowi
przeszkoleni w zakresie integracji sensorycznej; ostatecznie, testy
fizyczne oraz programy leczenia fizycznego znajdują zastosowanie w
odniesieniu do problemów natury edukacyjnej bądź psychologicznej.
Celem niniejszej książki była synteza i zbliżenie różnych
dziedzin zawodowych i osiągnięcie jednolitego rozumienia roli, jaką
czynniki fizyczne mogą odgrywać zarówno w procesie uczenia się, jak
i powstawania problemów emocjonalnych. Z Przedmowy
|
|