Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

JAK OCZAROWAĆ KLIENTA? Sztuka zjednywania Batorski

27-06-2012, 9:48
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 18 zł     
Użytkownik Jurand24
numer aukcji: 2406695141
Miejscowość Świętoszówka
Wyświetleń: 7   
Koniec: 18-06-2012 11:21:24

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Tytuł: Jak oczarować klienta? Sztuka zjednywania sobie ludzi i budowania relacji wygrana-wygrana
Autor: Jan Batorski

Wydawnictwo: Złote Myśli
Stan idealny


Opanuj sztukę oczarowywania klientów

Niektórzy nazywają to magią, inni wrodzonym talentem. Prawda jednak jak zwykle leży po środku. Sztuka sprzedaży nie jest bowiem czymś, z czym się rodzimy. Nie jest także czymś nadprzyrodzonym. A mimo to znasz zapewne wielu ludzi o których myślisz sobie czasami "Kurcze, jak on to robi?". I marzysz, aby być taki jak oni. Może już najwyższy czas na spełnienie marzeń?

Zacznijmy od pewnego, niezaprzeczalnego faktu. Sprzedawcami jesteśmy wszyscy - czy Ci się to podoba, czy nie. W szkole sprzedawaliśmy naszą wiedzę za stosowne oceny - w tym wypadku naszym klientem był nauczyciel. W pracy natomiast sprzedajemy nasz czas pracodawcy - który suma sumarum także jest naszym klientem. Nieprawdopododne, zgodzisz się?

Na czym więc polega sprzedaż?

Sztuka sprzedaży przydaje się więc wszędzie tam, gdzie mamy kontakt z ludźmi. Gdzie musimy wykonać pewną usługę - sprzedać coś, czym dysponujemy. Problem jednak pojawia się wówczas, gdy nasz klient ma wątpliwości. Czy aby na pewno chce kupić ten produkt, tą usługę? Czy chce kupić właśnie od nas? A może skorzystać z oferty konkurencji?


Wszędzie tam, gdzie pojawia się popyt oraz podaż - pojawia się również konkurencja. Jest to całkowicie naturalna kolej rzeczy. A podobno nie ma ludzi niezastąpionych. Ty jednak, dzięki publikacji "Jak oczarować klienta" masz możliwość zbliżenia się do granicy bycia niezastąpionym!

Dobra wiadomość:

Sztuki sprzedawania można się nauczyć!

Mało tego - na tę naukę nigdy nie jest za późno. Nie jest tak, że rodzisz się z genem odpowiedzialnym za dobrą jakość sprzedaży. To, czy będziesz w tej materii dobry zależy tylko i wyłącznie od Ciebie. Koniec z wymówkami, Przyjacielu :-) Nie mniej jednak dostaniesz teraz garść bardzo ciekawych informacji, które mają za zadanie pomóc Ci w tym procesie - tak na dobry początek.


"Książka jest obowiązkową pozycją dla każdej osoby, która zajmuje się utrzymywaniem relacji z klientami, handlem a także dla ludzi, którzy chcą mieć lepsze relacje z bliskimi. Książka podpowie nam to, jak nie wpadać we frustracje, jak wychodzić z różnych konfliktów i najważniejsze - jak więcej sprzedawać zyskując nie tylko klienta, ale jednocześnie przyjaciela."

- Kamil M.,

Publikacja "Jak oczarować klienta" dotyczy sztuki zjednywania sobie potencjalnego Klienta w procesie sprzedaży, a przede wszystkim jest odpowiedzią na pytania:

  • jak zapewnić sobie wiarygodność?
  • jak zdobyć zaufanie?
  • jak osiągnąć najwyższy poziom więzi emocjonalnych, czyli przyjaźń?

opis ze strony wydawnictwa


Koszty przesyłki dotyczą jednej sztuki. W przypadku wylicytowania więcej niż jedna książka, proszę poczekać na określenie kosztów przesyłki. Nie wysyłam za pobraniem. Wysyłka listem ekonomicznym (bez potwierdzenia nadania) tylko i wyłącznie na odpowiedzialność Kupującego. Książki wysyłam w kopercie bąbelkowej.