Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

! Jak oczarować klienta GRATISy JAN BATORSKI ;-)

07-02-2015, 19:38
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 23.50 zł     
Użytkownik Matfel1
numer aukcji: 4783872642
Miejscowość Wola Krzysztoporska
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 1   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2008
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Wszystkie aukcje
|
Komentarze
|
Strona "O mnie"
|
Wyślij wiadomość
|
Dodaj do ulubionych
MatFel1

Przed zakupem proszę zapoznaj się ze stroną "o mnie".

 

 

 


NA TEJ AUKCJI DO KUPIENIA:

KSIĄŻKA Jak oczarować klienta


Wydawnictwo: Złote Myśli

Autor: JAN BATORSKI

ISBN: [zasłonięte]978-8382-122-2

Liczba stron: 215

Nasza cena: podana wyżej (ok. 25-30% taniej niż cena katalogowa )

Tradycyjna książka drukowana

 

 

Opanuj sztukę oczarowywania klientów

Niektórzy nazywają to magią, inni wrodzonym talentem. Prawda jednak jak zwykle leży po środku. Sztuka sprzedaży nie jest bowiem czymś, z czym się rodzimy. Nie jest także czymś nadprzyrodzonym. A mimo to znasz zapewne wielu ludzi o których myślisz sobie czasami "Kurcze, jak on to robi?". I marzysz, aby być taki jak oni. Może już najwyższy czas na spełnienie marzeń?

Zacznijmy od pewnego, niezaprzeczalnego faktu. Sprzedawcami jesteśmy wszyscy - czy Ci się to podoba, czy nie. W szkole sprzedawaliśmy naszą wiedzę za stosowne oceny - w tym wypadku naszym klientem był nauczyciel. W pracy natomiast sprzedajemy nasz czas pracodawcy - który suma sumarum także jest naszym klientem. Nieprawdopododne, zgodzisz się?

Na czym więc polega sprzedaż?

Sztuka sprzedaży przydaje się więc wszędzie tam, gdzie mamy kontakt z ludźmi. Gdzie musimy wykonać pewną usługę - sprzedać coś, czym dysponujemy. Problem jednak pojawia się wówczas, gdy nasz klient ma wątpliwości. Czy aby na pewno chce kupić ten produkt, tą usługę? Czy chce kupić właśnie od nas? A może skorzystać z oferty konkurencji?

Jak oczarować klienta
Wszędzie tam, gdzie pojawia się popyt oraz podaż - pojawia się również konkurencja. Jest to całkowicie naturalna kolej rzeczy. A podobno nie ma ludzi niezastąpionych. Ty jednak, dzięki publikacji "Jak oczarować klienta" masz możliwość zbliżenia się do granicy bycia niezastąpionym!

 

 Dobra wiadomość:

Sztuki sprzedawania można się nauczyć!

Mało tego - na tę naukę nigdy nie jest za późno. Nie jest tak, że rodzisz się z genem odpowiedzialnym zadobrą jakość sprzedaży. To, czy będziesz w tej materii dobry zależy tylko i wyłącznie od Ciebie. Koniec z wymówkami, Przyjacielu :-) Nie mniej jednak dostaniesz teraz garść bardzo ciekawych informacji, które mają za zadanie pomóc Ci w tym procesie - tak na dobry początek.


"Książka jest obowiązkową pozycją dla każdej osoby, która zajmuje się utrzymywaniem relacji z klientami, handlem a także dla ludzi, którzy chcą mieć lepsze relacje z bliskimi. Książka podpowie nam to, jak nie wpadać we frustracje, jak wychodzić z różnych konfliktów i najważniejsze - jak więcej sprzedawać zyskując nie tylko klienta, ale jednocześnie przyjaciela."

- Kamil M.,

Publikacja "Jak oczarować klienta" dotyczy sztuki zjednywania sobie potencjalnego Klienta w procesie sprzedaży, a przede wszystkim jest odpowiedzią na pytania:

  • jak zapewnić sobie wiarygodność?
  • jak zdobyć zaufanie?
  • jak osiągnąć najwyższy poziom więzi emocjonalnych, czyli przyjaźń?

Jak skutecznie sprzedawać
Skuteczna sprzedaż nie odbywa się na poziomie "Firma - Firma" lecz na poziomie "człowiek - człowiek". Warunkiem powodzenia w procesie sprzedaży jest wystąpienie więzi emocjonalnejmiędzy sprzedawcą a potencjalnym klientem. Dzięki opanowanej sztuce zjednywania sobie klienta możesz zwiększyć radykalnie poziom sprzedawanych produktów i usług.


    "W mojej branży ta lektura, mówiąc wprost - jest cacy :) Ciągle mam kontakt z klientem, a dziwnym trafem po wprowadzeniu zmian zgodnie z tym ebookiem, kontakt sporo się poprawił ;) Fajny ebook - polecam."

- Jakub Jaszkin, 20 lat -handlowiec, student, syn pomagający w rodzinnym biznesie

Od autora: 

Nazywam się Jan Batorski. Od 35 lat zajmuję się sprzedażą. Przez 30 lat sprzedawałem swoją wiedzę pedagogiczną i inżynierską. Od 12 lat zajmuję się sprzedażą produktów finansowych. Pełniłem
funkcję agenta ubezpieczeniowego, kierownika 52 osobowego zespołu sprzedawców, trenera umiejętności biznesowych.

Wiarygodność, zaufanie, przyjaźń - to prawdziwa tajemnica sukcesu sprzedawcy

Sprzedaż to proces - i to Ty jesteś twórcą tego procesu. Żeby Twoja sprzedaż była skuteczna, potrzebujesz opanowania pakietu umiejętności. Jeśli będziesz posiadał te umiejętności, to będziesz sprzedawał swobodnie i skutecznie. Im lepiej będziesz wykonywał swoją pracę, tym więcej ludzi będzie Cię lubiło i polecało innym. Zmienisz w ten sposób również jakość swojego życia prywatnego. Jeśli chcesz dobrze sprzedawać - postaw na profesjonalizm.

Ten krótki program jest wprowadzeniem do dalszego doskonalenia profesji, którą wybrałeś. Publikacja ta jest kursem, co oznacza, że nie służy ona do pasywnego czytania, lecz kształtowania umiejętności.Wykonaj więc proponowane w niej ćwiczenia i eksperymenty!

Czego konkretnie możesz się spodziewać?


  • Jakie jest 10 najczęściej popełnianych błędów podczas sprzedaży?
  • Dlaczego decydujące jest pierwsze wrażenie i jak uczynić je pozytywnym?
  • Czemu tak istotna jest spójność i w jaki sposób ją utrzymywać?
  • Dlaczego w sprzedaży ważny jest uśmiech?
  • Jak być dobrym słuchaczem i pokonać przeszkody w słuchaniu?
  • W jaki sposób unikać konfliktów czytając z gestów?

Ten poradnik jest pierwszym polskim, tak obszernym kompendium wiedzy na temat technik sprzedaży. Należy także mocno podkreślić fakt, że autor jest nie tylko teoretykiem, ale również - a właściwie przede wszystkim - praktykiem. Wszystkie opisane metody testował na sobie, by teraz móc je przekazać Tobie.Wykorzystaj ten fakt i działaj już teraz! Wystarczy, że wypełnisz poniższy formularz, aby już za kilka minut móc korzystać z wiedzy zawartej w podręczniku.

 

 

 

 

 

ROZDZIAŁ 1: USTALENIA WSTĘPNE

Cele nauczania — uczenia się

Zmień strategię działania!

Założenia wstępne

Ćwiczenie praktyczne nr 1: Mistrzostwo w działaniu

Proces kształtowania umiejętności

Ćwiczenie czyni mistrza

Ćwiczenie praktyczne nr 2: Które z wymienionych działań jest szkoleniem?

Wielostopniowy system budowania więzi emocjonalnych z klientem

Klient, kto to jest?

Jakie są jego oczekiwania?

Od czego zależy satysfakcja klienta?

Ćwiczenie praktyczne nr 3: Oceń ważność różnych umiejętności rozmowy handlowej

Ogólne prawa psychologiczne dotyczące natury ludzkiej

Wnioski etapowe

Postulaty

10 najpopularniejszych błędów popełnianych w sprzedaży

Ćwiczenie praktyczne nr 4: Jakie pytania prawdopodobnie tworzą się w świadomości klienta oczekującego na sprzedawcę?

Podsumowanie

ROZDZIAŁ 2: WIARYGODNOŚĆ — PODSTAWA WIĘZI EMOCJONALNYCH Z KLIENTEM

Definicja wiarygodności sprzedawcy

Ćwiczenie praktyczne nr 5: Arkusz oceny lub samooceny punktualności przybywania na spotkania handlowe i szkoleniowe

Punktualność

Podsumowanie

Decydujące jest pierwsze wrażenie

Radosne powitanie

Kontakt wzrokowy

Twój wygląd jest kluczowy

Być dobrze ubranym oznacza być stosownie ubranym

Ćwiczenie praktyczne nr 6: Samoocena wyglądu w trakcie pierwszego spotkania handlowego doradcy

Prawo wiarygodności Elana

Zdefiniuj cel spotkania

Oznaki kłamstwa i nieszczerości

Autoprezentacja

Ćwiczenie praktyczne nr 7: Tworzenie treści autoprezentacji

Zażartuj z samego siebie

Pozyskaj i eksponuj dane na temat Twojej firmy

Posługuj się dokładnymi danymi

Nie mów niczego, w co sam nie wierzysz

Przyznaj się do stresu

Wspomnij o ujemnych stronach swojej oferty

Jeśli masz coś do zyskania, powiedz o tym otwarcie

Mów ludziom tylko to, w co są w stanie uwierzyć

Kontroluj swoje uprzedzenia, nastawienia

Przedstawienie ocen jakości i wielkości

Umniejsz własne korzyści

Bądź konsekwentny

Bądź spójny

Spraw, by Cię polubili

Sporządzaj notatki

Używaj zwrotów „ty, twój” zamiast „ja, mój”

Stosuj zasady profesjonalnej komunikacji

Podsumowanie

ROZDZIAŁ 3: ŚMIEJ SIĘ SZCZERZE I DO ŁEZ!

Dlaczego w sprzedaży ważny jest uśmiech?

Uśmiech to poważna sprawa

Czym jest śmiech i uśmiech?

Radość cieszy

Wzmacniaj w każdym poczucie wartości

Ćwiczenie praktyczne nr 8: Publiczne okazywanie życzliwości

Wiarygodność uśmiechu

Prawo siewu i plonu

Lek na duże kłopoty

Naucz się śmiać

Uśmiech wewnętrzny

Uśmiech jest znakiem przyjaźni

Uśmiech jest najprostszą drogą do ludzkich serc

Poszukuj okazji do radości

Uświadom sobie, że szczery uśmiech jest cennym dla zdrowia ćwiczeniem

Zdrowe skutki śmiechu

Terapeutyczne pożytki ze śmiechu

Zawsze warto uwierzyć w siebie bardziej

Radość dawania

Ćwiczenie praktyczne nr 9: Twoje nazwisko — Twoje zasoby intelektualne i emocjonalne

Jak zwiększyć poczucie własnej wartości?

Filmy, po których ciepło spojrzysz na świat

Ćwiczenie praktyczne nr 10: Czynności i zdarzenia dające radość

Dieta na dobry nastrój

Naturalne antydepresanty

Podsumowanie

ROZDZIAŁ 4: NAJWAŻNIEJSZA LEKCJA

Zaufanie w procesie sprzedaży

Co to jest zaufanie?

Jak kreować obrazy słowami i modelować emocje zakupu?

Ćwiczenie praktyczne nr 11: Wyrażaj się prostym językiem

Ćwiczenie praktyczne nr 12: Powiedz to inaczej

Ćwiczenie praktyczne nr 13: Kreowanie obrazu wizji celu

Budowanie zrozumienia

Deklaracja tolerancji

Ćwiczenie praktyczne nr 14: Wywoływanie stanów emocjonalnych

Zyskasz podziw i zaufanie innych, demonstrując im szacunek

Jestem taki jak Ty

Ja też odnoszę sukcesy

Jestem wspaniałomyślny

Zawsze mam świetny humor

Mówię spokojnie, śmiało i wyraźnie

Jestem sympatyczny

Bywaj tam gdzie wszyscy

Znam wielu interesujących ludzi

Jestem kompetentny

Zasada częstości kontaktów

Dobry kontakt

Zręcznie pytaj, zamiast wydawać rozkazy

Umowa o prawie do zadawania pytań

Jak zadawać pytania?

Przykłady pytań otwierających

Praca

System wartości

Zainteresowania, hobby

Urlop

Miejsce zamieszkania

Rodzina

Zwierzę w domu

Zieleń

Samochód

Ubiór

Komputer

Inne

Uważnie słuchaj

Jak być dobrym słuchaczem?

Przeszkody w słuchaniu

Techniki przezwyciężania przeszkód w słuchaniu

Szczerze i uczciwie wyrażaj uznanie, chwal

Znaczenie pochwały

Formy pochwał

Kategorie pochwał

Zasady sztuki chwalenia

Chwal szczerze

Odbiór pochwały

Ćwiczenie praktyczne nr 15: Szczera pochwała

Pochwała to zawsze obustronna wygrana

Serdeczne rady

Ćwiczenie praktyczne nr 16: Utwierdzanie rozmówcy w przekonaniu, że ma rację, nawet gdy jej nie ma

Zaczaruj rozmówcę

Kontakt przede wszystkim

Właściwy stan umysłu

Odzwierciedlenie zachowań

Twoje ciało mówi

Wejść w czyjąś skórę

Komunikat „ja”

Ćwiczenie praktyczne nr 18: Quiz dobrego słuchacza

Zachowania pożyteczne

Postulaty

Naucz się swojego fachu i nigdy nie zaprzestawaj się go uczyć. Bądź profesjonalistą

Spraw, by każdy czuł się ważny

Bądź niezwykle interesujący

Mowa ciała

Spraw, by Cię polubili

Czytaj z gestów — unikniesz konfliktów

Strażnik ust

Dłoń ściska nadgarstek

Pocieranie ucha

Otwarte dłonie

Skrzyżowane ręce

Zacieranie dłoni

Gest oceniający

Podsumowanie

ROZDZIAŁ 5: SŁUCHANIE EMPATYCZNE

Ludzie pragną, aby ktoś słuchał ich naprawdę

Konsekwencje gadulstwa

Ćwiczenie praktyczne nr 19: Konsekwencje gadulstwa

Posługiwanie się pytaniami zawsze prowadzi do sprzedaży

Ćwiczenie praktyczne nr 20: Analiza rozmowy handlowej

Aktywne słuchanie wymaga przestrzegania kilku prostych zasad

Ludzie kupują od osób, które ich słuchają

Odpowiednie proporcje

Po ograniczeniach poznać mistrza

Wsłuchuj się w myśli ludzi, nie tylko w ich słowa

Koncentruj się

Zalety milczenia

Od muzyki piękniejsza jest tylko cisza

Mądrość jest w ciszy

Słuchanie empatyczne jest lepsze niż mówienie

Korzyści płynące ze słuchania empatycznego

Techniki wspomagające słuchanie

Ćwiczenie praktyczne nr 21: Quiz z zakresu sztuki słuchania

Podsumowanie

ROZDZIAŁ 6: SPRZEDAŻ JEST AKTEM PRZYJAŹNI

Okazuj przyjaźń i entuzjazm

Wyraź swoją przyjaźń ciepło i sentymentalnie

Na czym polega istota przyjaźni?

Test wartości przyjaźni

Kto to jest przyjaciel?

Kto jest najlepszym przyjacielem?

Jakie sytuacje sprzyjają poznawaniu przyjaciół?

Jak pielęgnować przyjaźń?

Jakie zachowania są przejawem przyjaźni?

Zrozumienie człowieka

Tolerancja (unikanie idealizowania przyjaciela)

Szacunek dla poglądów przyjaciela

Dotrzymywanie obietnic i zobowiązań

Jasność oczekiwań

Okazywanie uczciwości

Szczere przepraszanie za popełnione błędy

Przywiązywanie wagi do drobnych spraw

Słuchanie z empatią

Trwałość związku w czasie

Gotowość do niesienia pomocy

Bezinteresowność

Radość z sukcesu przyjaciela

Bezstronność

Inspiracja do kreatywności

Nieograniczona możliwość kontaktu w uzasadnionej potrzebie

Dostępność

Otwartość

Pojednawczy stosunek do partnera

Okazywanie szczerego zainteresowania

Wyszukiwanie cech dodatnich

Szczerze i uczciwie wyrażaj uznanie

Współuczestnictwo

Lojalność

Cierpliwość

Granice przyjaźni

Ćwiczenie praktyczne nr 22: Sprzedaż jako akt przyjaźni

Podsumowanie

Ćwiczenie praktyczne nr 23: Ocena umiejętności zjednywania sobie klienta

TAKSONOMIA WIĘZI EMOCJONALNYCH Z KLIENTEM

LITERATURA

 

 

 

 

Kupując u nas masz pewność, że produkt jest w 100% nowy.

Na życzenie wystawiamy Faktury Vat.

 

 

Chcesz wiedzieć na bieżąco co dzieje się z Twoim zamówieniem?

Na bieżąco informujemy o statusie realizacji transakcji (otrzymanie wpłaty, wysyłka)

 

Zależy Ci na bezpiecznej dostawie?

Wszystkie przesyłki pakujemy minimum w koperty bąbelkowe. Ewentualnie opakowane są jeszcze w karton. Pozwala to na odpowiednią ochronę przed czynnikami zewnętrznymi i bezpieczne dotarcie na miejsce.

 

 



Książki wydawnictwa Złote Myśli oferujemy już od dłuższego czasu.


Zaufało nam wielu Allegrowiczów, za co im bardzo dziękujemy :)


Posiadamy wiele tysięcy pozytywnych komentarzy.


Do każdej transakcji podchodzimy z należytą dbałością i dokładamy wszelkich starań, aby każdy z Państwa był w 100% usatysfakcjonowany ;-)


Zapraszamy do poczytania komentarzy.


 



Kontakt

Zapraszamy do kontaktu mailowego, na wszystkie maile staramy się odpowiadać do 24h. Pytania zadaj poprzez "pytanie do sprzedającego".

 

 

 

 



Wysyłka

Wysyłkę realizujemy w ciągu 1-5 dni roboczych. Dokładny koszt wysyłki podany wyżej w cenniku dostawy w zakładce "dostawa i płatność".

 

 

 

 



Płatności

Płatności przyjmujemy za pomocą systemu PayU (automatyczne płatności Allegro).

 

Jeśli chcesz zapłacić zwykłym przelewem to wypełnij formularz opcji dostawy, zaznacz odpowiednia opcję i pojawi się numer konta do wpłaty.

 



Wszystkie prawa zastrzeżone - kopiowanie szablonu, powielanie struktury aukcji i treści zabronione.