Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandis

08-07-2015, 17:02
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 31.20 zł     
Użytkownik informatyka_ke
numer aukcji: 5165002090
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 10   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 0.35 [kg]
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2013
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Autorzy: Aleksander Binsztok, Tymoteusz Zuzański


Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka)

 

  • ISBN Książki drukowanej: 978-83-[zasłonięte]-7322-3, 978[zasłonięte][zasłonięte]46732
  • Data wydania książki drukowanej: 2[zasłonięte]013-08
  • Format: 140x208
  • Numer z katalogu: 13908

Towar dobrze podany to towar sprzedany!

Czym jest merchandising? Definicje są bardzo różne i skomplikowane, jednak najprościej można powiedzieć, że jest to dziedzina marketingu skupiona na zaprezentowaniu klientowi towaru w taki sposób, by ten go kupił. Trudno jednoznacznie określić, kiedy narodził się merchandising. Można jednak pokusić się o stwierdzenie, iż pojawił się w momencie powstania pierwszych sklepów samoobsługowych. Dlaczego wtedy? Bo od tej chwili klient może stanąć przed regałem, zastanowić się, czy woli mąkę A czy B, i wybrać jedną z nich. Dziś, gdy konkurencja między producentami jest ogromna, a klient wybredny i świadomy własnych potrzeb, odpowiedni sposób prezentacji towaru może okazać się czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firmy. Albo o jej porażce…

Ta książka w sposób kompleksowy wprowadzi Cię w świat merchandisingu. Lekturę zaczniesz od definicji pojęcia, jego historii oraz trendów rozwojowych w Polsce i na świecie. Następnie spojrzysz na swój towar oczami klienta - poznasz mechanizmy psychologiczne decydujące o zakupie lub odrzuceniu produktu, wnikniesz w serce, duszę i portfel konsumenta. Uzbrojony w tę wiedzę, nauczysz się w dyskretny sposób namawiać potencjalnego klienta do zakupu - już przy sklepowej półce! Wreszcie zrozumiesz, jak „robią to” najlepsi. I najgorsi. Wszak najlepiej uczyć się od mistrzów oraz na cudzych błędach. Zatem zacznij działać! Sięgnij po tę książkę. Teraz albo nigdy. Póki jeszcze masz okazję, bo za chwilę już jej nie dostaniesz!



Aleksander Binsztok - doktor nauk ekonomicznych, wykładowca Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz współpracownik innych renomowanych uczelni w kraju i za granicą; właściciel Firmy Szkoleniowo-Usługowej „Binsztok i Partnerzy”. Trener komunikacji i biznesu, znany w wąskich kręgach specjalistów jako ekspert i doradca, który podczas swoich szkoleń i warsztatów potrafi wzbudzić olbrzymie zainteresowanie wśród uczestników i wywołać w nich różne stany emocjonalne.

Tymoteusz Zuzański - absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu; trener merchandisingu w Firmie Szkoleniowo-Usługowej „Binsztok i Partnerzy”. Na swoim koncie posiada wiele praktycznych wdrożeń dla sieci detalicznych i banków. Jest autorem wielu prac poświęconych między innymi marketingowi czy szeroko pojętej komunikacji w procesach biznesowych.

O autorach (5) Coś na kształt wstępu, czyli o czym jest ta książka (7) Rozdział 1. Trochę niezbędnej teorii, zanim przejdziemy do praktyki, czyli wszechobecna istota merchandisingu (11)
  • Merczen... jak?, czyli co oznacza to zagadkowe pojęcie (11)
  • I rzekł on: "Niech stanie się merchandising!", czyli narodziny i ewolucja merchandisingu (15)
  • "Panie, a na co mi to?", czyli funkcje merchandisingu (24)
  • Zakupy w kosmosie, czyli co dalej z tym merchandisingiem (28)
  • Trochę o źródle w marketingu, czyli merchandising a marketing handlowy (35)
Rozdział 2. Jakimi prawami rządzi się robienie zakupów, czyli psychologia zachowań konsumenta (57)
  • Jak myślimy, gdy kupujemy, czyli proces podejmowania decyzji zakupowych (59)
  • Co nasza głowa wrzuca do koszyka, czyli psychologiczne czynniki kształtujące postępowanie klientów (70)
  • Bo sąsiad już kupił, brat polecił, a proboszcz pobłogosławił, czyli społeczne czynniki kształtujące zachowanie konsumentów (98)
  • Kluczowe ogniwo w handlu, czyli rola sprzedawcy (108)
Rozdział 3. Czym handlowiec w sklepie wojuje, czyli skrzynka narzędziowa merchandisera (117)
  • Gdzie startować z biznesem, czyli jak istotna jest lokalizacja (117)
  • Na prawo, na lewo, a może po prostu na środku, czyli lateralizacja (118)
  • Jak robią zakupy wygodniccy, czyli przyzwyczajenia i odruchy (123)
  • Czym można uzbroić swój sklep, czyli ogólne wrażenie (132)
  • Bo sklep to coś więcej niż cztery ściany, regały i produkty, czyli istotne miejsca w sklepie (152)
  • W jaki sposób produkty wojują, czyli ogólne wrażenie produktów (162)
  • Promowanie i umiejscowienie, czyli rozmieszczenie produktów na sali sprzedaży (172)
Rozdział 4. Jak to wygląda w prawdziwym świecie, czyli merchandising w praktyce (177)
  • Jak to działa w dużych firmach, czyli merchandising gigantów (177)
  • Zrób to sam, czyli mały merchandising (182)
Nieustępliwy głód wiedzy, czyli dalsze doskonalenie merchandisingowe (187) Gdzie szukać pomocy dla swojego sklepu, czyli pogotowie merchandisingowe (189) Bibliografia (191)