Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Jak oceniać postępy uczniów + Jak radzić sobie ze

22-07-2014, 10:45
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 73 zł     
Użytkownik PIM_pl
numer aukcji: 4356427630
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 9   
Koniec: 22-07-2014 10:38:47

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2014
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 20

tel.  501 [zasłonięte] 370

Księgarnia stacjonarna:
519 [zasłonięte] 288

504 [zasłonięte] 187

p[zasłonięte]@tlen.pl

Informacji o wysyłce udzielamy w następstwie zapytania mailowego.

 
 

Można łączyć zamówienie z zakupami dokonanymi na koncie: piotr26047 

Książki wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na
konto.

Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT.

W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.


Odbiór osobisty:

Księgarnia PIM, Tychy

ul. Jana Pawła II 20

pon-pt 10-19; sob 10-16.

tel. 519 [zasłonięte] 288

Przy odbiorze osobistym proszę o kontakt z księgarnią w godzinach pracy księgarni.

 
 

Wpłata na konto

Pobranie:  w przypadku przesyłki pobraniowej prosimy o mailową dyspozycję do wysyłki za pobraniem. 

 
 

Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.

Priorytet - dopłata 1,50 zł

 
 

Jak oceniać postępy uczniów
Wskazówki dla nauczycieli
 Dix Paul
 Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN

ISBN: [zasłonięte]978-83-17756-0
 Format: 15.5x23.5cm
 Liczba stron: 150
 Oprawa: Miękka
 Wydanie: 1, 2014 r.

 Jak oceniając uczniów, zachęcać ich do efektywnej pracy?

Książka Paula Dixa pokazuje, że ocenianie to nie tylko kilka czynności zakończonych „dwóją” lub „szóstką” – to także mnóstwo szans, by zachęcić ucznia i wzmacniać efektywność uczenia się. Autor – doświadczony i wielokrotnie nagradzany za szkolenia dla nauczycieli specjalista – dzieli się narzędziami i strategiami, które umożliwią Ci wprowadzenie najlepszych praktyk oceniania uczniów w Twojej klasie.

Jeśli zadajesz sobie pytania:
• jak sprawić, by uczniowie czuli się bardziej odpowiedzialni za swoje oceny?
• jak zachęcać uczniów do samooceny i oceny rówieśniczej?
• jak efektywnie oceniać różnych uczniów w jednej klasie?
• jak wyznaczać uczniom wartościowe dla nich cele i przestać narzucać własne?
• jak uprościć proces oceniania i zaoszczędzić czas?
• jak zdążyć zrobić to wszystko w czasie lekcji?

ta książka jest dla Ciebie.

 

Jak radzić sobie ze stresem
Wskazówki dla nauczycieli
Rogers Bill
 Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN

ISBN: [zasłonięte]978-83-17755-3
 Format: 15.5x23.5cm
 Liczba stron: 252
 Oprawa: Miękka
 Wydanie: 1, 2012 r.

 Potrzebujesz wsparcia w radzeniu sobie ze stresem w pracy?
Bill Rogers, światowej sławy ekspert w dziedzinie stresu nauczycieli oraz zarządzania zachowaniem uczniów w klasie, opisuje codzienną, stresującą rzeczywistość zawodu nauczyciela. Autor spisał doświadczenia z pracy w trudnych szkołach w Australii i Wielkiej Brytanii.
W książce omówiono takie kwestie, jak trudne klasy i trudni uczniowie, kłopoty z utrzymaniem dyscypliny w klasie oraz naturalny stres, jaki w związku z tym odczuwa nauczyciel. Bill Rogers doskonale zna środowisko szkolne i zdaje sobie sprawę, jak ważna dla nauczyciela – jego możliwości radzenia sobie, jego dobrego samopoczucia i wiary w siebie – jest pomoc koleżeńska. Przedstawione w książce metody, umiejętności i podejścia sprawdziły się w wielu szkołach – dzięki nim można efektywny sposób poradzić sobie z czynnikami wywołującymi stres.

W tej książce znajdziesz odpowiedzi na pytania:
• jak wzmacniać morale nauczycieli i budować poczucie własnej wartości,
• jak nauczyciele mogą pomagać sobie nawzajem,
• jak zarządzać zachowaniem uczniów w klasie,
• jak kreować wspierające środowisko szkolne,
• jak wprowadzać w klasie zasady dotyczące zachowania i utrzymywać dyscyplinę na lekcjach,
• jak radzić sobie z ekstremalnymi zachowaniami uczniów.

okładka