Jak oceniać
postępy uczniów Wskazówki dla nauczycieli Dix Paul
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN:
[zasłonięte]978-83-17756-0 Format: 15.5x23.5cm Liczba
stron: 150 Oprawa: Miękka Wydanie: 1, 2014
r.
Jak oceniając uczniów,
zachęcać ich do efektywnej pracy?
Książka Paula Dixa pokazuje, że
ocenianie to nie tylko kilka czynności zakończonych „dwóją”
lub „szóstką” – to także mnóstwo szans, by zachęcić ucznia i
wzmacniać efektywność uczenia się. Autor – doświadczony i
wielokrotnie nagradzany za szkolenia dla nauczycieli
specjalista – dzieli się narzędziami i strategiami, które
umożliwią Ci wprowadzenie najlepszych praktyk oceniania
uczniów w Twojej klasie.
Jeśli zadajesz sobie
pytania: • jak sprawić, by uczniowie czuli się bardziej
odpowiedzialni za swoje oceny? • jak zachęcać uczniów do
samooceny i oceny rówieśniczej? • jak efektywnie oceniać
różnych uczniów w jednej klasie? • jak wyznaczać uczniom
wartościowe dla nich cele i przestać narzucać własne? • jak
uprościć proces oceniania i zaoszczędzić czas? • jak zdążyć
zrobić to wszystko w czasie lekcji?
ta książka jest dla
Ciebie.
Jak radzić
sobie ze stresem Wskazówki dla nauczycieli Rogers Bill
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN:
[zasłonięte]978-83-17755-3 Format: 15.5x23.5cm Liczba
stron: 252 Oprawa: Miękka Wydanie: 1, 2012
r.
Potrzebujesz wsparcia w
radzeniu sobie ze stresem w pracy? Bill Rogers, światowej
sławy ekspert w dziedzinie stresu nauczycieli oraz zarządzania
zachowaniem uczniów w klasie, opisuje codzienną, stresującą
rzeczywistość zawodu nauczyciela. Autor spisał doświadczenia z
pracy w trudnych szkołach w Australii i Wielkiej
Brytanii. W książce omówiono takie kwestie, jak trudne
klasy i trudni uczniowie, kłopoty z utrzymaniem dyscypliny w
klasie oraz naturalny stres, jaki w związku z tym odczuwa
nauczyciel. Bill Rogers doskonale zna środowisko szkolne i
zdaje sobie sprawę, jak ważna dla nauczyciela – jego
możliwości radzenia sobie, jego dobrego samopoczucia i wiary w
siebie – jest pomoc koleżeńska. Przedstawione w książce
metody, umiejętności i podejścia sprawdziły się w wielu
szkołach – dzięki nim można efektywny sposób poradzić sobie z
czynnikami wywołującymi stres.
W tej książce znajdziesz
odpowiedzi na pytania: • jak wzmacniać morale nauczycieli i
budować poczucie własnej wartości, • jak nauczyciele mogą
pomagać sobie nawzajem, • jak zarządzać zachowaniem uczniów
w klasie, • jak kreować wspierające środowisko
szkolne, • jak wprowadzać w klasie zasady dotyczące
zachowania i utrzymywać dyscyplinę na lekcjach, • jak
radzić sobie z ekstremalnymi zachowaniami uczniów.
|