Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Jak oceniać postępy uczniów + Jak modelować

22-07-2014, 11:11
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 68 zł     
Użytkownik PIM_pl
numer aukcji: 4356427375
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 10   
Koniec: 22-07-2014 10:38:45

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2014
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 20

tel.  501 [zasłonięte] 370

Księgarnia stacjonarna:
519 [zasłonięte] 288

504 [zasłonięte] 187

p[zasłonięte]@tlen.pl

Informacji o wysyłce udzielamy w następstwie zapytania mailowego.

 
 

Można łączyć zamówienie z zakupami dokonanymi na koncie: piotr26047 

Książki wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na
konto.

Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT.

W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.


Odbiór osobisty:

Księgarnia PIM, Tychy

ul. Jana Pawła II 20

pon-pt 10-19; sob 10-16.

tel. 519 [zasłonięte] 288

Przy odbiorze osobistym proszę o kontakt z księgarnią w godzinach pracy księgarni.

 
 

Wpłata na konto

Pobranie:  w przypadku przesyłki pobraniowej prosimy o mailową dyspozycję do wysyłki za pobraniem. 

 
 

Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.

Priorytet - dopłata 1,50 zł

 
 

Jak oceniać postępy uczniów
Wskazówki dla nauczycieli
 Dix Paul
 Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN

ISBN: [zasłonięte]978-83-17756-0
 Format: 15.5x23.5cm
 Liczba stron: 150
 Oprawa: Miękka
 Wydanie: 1, 2014 r.

 Jak oceniając uczniów, zachęcać ich do efektywnej pracy?

Książka Paula Dixa pokazuje, że ocenianie to nie tylko kilka czynności zakończonych „dwóją” lub „szóstką” – to także mnóstwo szans, by zachęcić ucznia i wzmacniać efektywność uczenia się. Autor – doświadczony i wielokrotnie nagradzany za szkolenia dla nauczycieli specjalista – dzieli się narzędziami i strategiami, które umożliwią Ci wprowadzenie najlepszych praktyk oceniania uczniów w Twojej klasie.

Jeśli zadajesz sobie pytania:
• jak sprawić, by uczniowie czuli się bardziej odpowiedzialni za swoje oceny?
• jak zachęcać uczniów do samooceny i oceny rówieśniczej?
• jak efektywnie oceniać różnych uczniów w jednej klasie?
• jak wyznaczać uczniom wartościowe dla nich cele i przestać narzucać własne?
• jak uprościć proces oceniania i zaoszczędzić czas?
• jak zdążyć zrobić to wszystko w czasie lekcji?

ta książka jest dla Ciebie.

 

Jak modelować zachowania uczniów i zarządzać klasą
Wskazówki dla nauczyciela.
Dix Paul
 Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN

ISBN: [zasłonięte]978-83-17426-2
 Tłumaczenie: Pikiel Sylwia
 Format: 16.8x23.8cm
 Liczba stron: 220
 Oprawa: Kartonowa
 Wydanie: 1, 2013 r.

 Praktyczne wskazówki, jak nawiązać dobry kontakt z uczniami i stworzyć dobry klimat do pracy.
Paul Dix, doświadczony nauczyciel, wielokrotnie nagradzany za szkolenia z metod pracy z uczniami, objaśnia, jak zachować własny styl nauczania, stosując umiejętności i strategie chroniące godność zarówno nauczyciela, jak i ucznia. Bez względu na to, czy jesteś nauczycielem szkoły podstawowej, średniej czy pomaturalnej, znajdziesz tu wskazówki, które pomogą ci poprawić zachowanie uczniów i nawiązać z nimi pozytywne relacje.

Z książki „Jak modelować zachowania uczniów i zarządzać klasą” dowiesz się:

· jak kształtować pożądane zachowania uczniów,
· jak się zachowywać, by stworzyć w klasie klimat współpracy i zaufania,
· jak motywować uczniów,
· jak być konsekwentnym wobec uczniów,
· jak radzić sobie w sytuacjach ekstremalnych,
· jak współpracować z rodzicami i innymi osobami zaangażowanymi w proces nauczania.

okładka