Jak oceniać
postępy uczniów Wskazówki dla nauczycieli Dix Paul
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN:
[zasłonięte]978-83-17756-0 Format: 15.5x23.5cm Liczba
stron: 150 Oprawa: Miękka Wydanie: 1, 2014
r.
Jak oceniając uczniów,
zachęcać ich do efektywnej pracy?
Książka Paula Dixa pokazuje, że
ocenianie to nie tylko kilka czynności zakończonych „dwóją”
lub „szóstką” – to także mnóstwo szans, by zachęcić ucznia i
wzmacniać efektywność uczenia się. Autor – doświadczony i
wielokrotnie nagradzany za szkolenia dla nauczycieli
specjalista – dzieli się narzędziami i strategiami, które
umożliwią Ci wprowadzenie najlepszych praktyk oceniania
uczniów w Twojej klasie.
Jeśli zadajesz sobie
pytania: • jak sprawić, by uczniowie czuli się bardziej
odpowiedzialni za swoje oceny? • jak zachęcać uczniów do
samooceny i oceny rówieśniczej? • jak efektywnie oceniać
różnych uczniów w jednej klasie? • jak wyznaczać uczniom
wartościowe dla nich cele i przestać narzucać własne? • jak
uprościć proces oceniania i zaoszczędzić czas? • jak zdążyć
zrobić to wszystko w czasie lekcji?
ta książka jest dla
Ciebie.
Jak
modelować zachowania uczniów i zarządzać klasą Wskazówki
dla nauczyciela. Dix Paul
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN:
[zasłonięte]978-83-17426-2 Tłumaczenie: Pikiel
Sylwia Format: 16.8x23.8cm Liczba stron:
220 Oprawa: Kartonowa Wydanie: 1, 2013
r.
Praktyczne wskazówki, jak
nawiązać dobry kontakt z uczniami i stworzyć dobry klimat do
pracy. Paul Dix, doświadczony nauczyciel, wielokrotnie
nagradzany za szkolenia z metod pracy z uczniami, objaśnia,
jak zachować własny styl nauczania, stosując umiejętności i
strategie chroniące godność zarówno nauczyciela, jak i ucznia.
Bez względu na to, czy jesteś nauczycielem szkoły podstawowej,
średniej czy pomaturalnej, znajdziesz tu wskazówki, które
pomogą ci poprawić zachowanie uczniów i nawiązać z nimi
pozytywne relacje.
Z książki „Jak modelować
zachowania uczniów i zarządzać klasą” dowiesz się:
· jak kształtować pożądane
zachowania uczniów, · jak się zachowywać, by stworzyć w
klasie klimat współpracy i zaufania, · jak motywować
uczniów, · jak być konsekwentnym wobec uczniów, · jak
radzić sobie w sytuacjach ekstremalnych, · jak
współpracować z rodzicami i innymi osobami zaangażowanymi w
proces nauczania.
![okładka](http://images57.fotosik.pl/632/399356ffdd8424b4.jpg) |