Jak oceniać
postępy uczniów Wskazówki dla nauczycieli Dix Paul
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN:
[zasłonięte]978-83-17756-0 Format: 15.5x23.5cm Liczba
stron: 150 Oprawa: Miękka Wydanie: 1, 2014
r.
Jak oceniając uczniów,
zachęcać ich do efektywnej pracy?
Książka Paula Dixa pokazuje, że
ocenianie to nie tylko kilka czynności zakończonych „dwóją”
lub „szóstką” – to także mnóstwo szans, by zachęcić ucznia i
wzmacniać efektywność uczenia się. Autor – doświadczony i
wielokrotnie nagradzany za szkolenia dla nauczycieli
specjalista – dzieli się narzędziami i strategiami, które
umożliwią Ci wprowadzenie najlepszych praktyk oceniania
uczniów w Twojej klasie.
Jeśli zadajesz sobie
pytania: • jak sprawić, by uczniowie czuli się bardziej
odpowiedzialni za swoje oceny? • jak zachęcać uczniów do
samooceny i oceny rówieśniczej? • jak efektywnie oceniać
różnych uczniów w jednej klasie? • jak wyznaczać uczniom
wartościowe dla nich cele i przestać narzucać własne? • jak
uprościć proces oceniania i zaoszczędzić czas? • jak zdążyć
zrobić to wszystko w czasie lekcji?
ta książka jest dla
Ciebie.
Jak
kształtować zachowania małych dzieci Wskazówki dla
nauczycieli Cousins Lynn
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN:
[zasłonięte]978-83-17793-5 Tłumaczenie: Bartosik
Jolanta Format: 15.5x23.0cm Liczba stron:
212 Oprawa: Miękka Wydanie: 1, 2014
r.
Szukasz nowych sposobów
modelowania zachowania małego dziecka? Lynn Cousins,
doświadczony nauczyciel i dyrektor szkoły specjalizujący się w
pracy z małymi dziećmi, dzieli się świeżym spojrzeniem na
modelowanie zachowań i kształtowanie społecznych i
emocjonalnych kompetencji dziecka. Książka dostarcza cennych
wskazówek i informacji, które pomogą Ci wspierać dzieci, by
rozwijały się szczęśliwie i bezpiecznie.
Dowiedz się: · jak zachęcać
dzieci do pozytywnych zachowań i zniechęcać do
negatywnych, · jak przebiega rozwój i uczenie się małych
dzieci, · jak wprowadzić najbardziej efektywne strategie
pracy z dziećmi, · jak zachowanie dorosłych wpływa na
zachowanie dzieci.
|