Jak mówić żeby nas słuchali
Podtytuł: Komunikacja we współczesnym miejscu pracyAutor: Sonya HamlinLiczba stron: 324, twarda oprawa
Lektura obowiązkowa dla każdego menedżera, który wie, że nadmiar kanałów komunikacyjnych utrudnia bycie słyszanym i dlatego trzeba mówić wyraźnie i przekonująco.
Mimo że nowoczesna technologia zdominowała nasze życie zawodowe, w interesach nadal kluczowe pozostają bezpośrednia komunikacja i osobiste spotkania. Autorka wnikliwie analizuje najczęstsze problemy związane z porozumiewaniem się w miejscu pracy i podpowiada, jak sobie z nimi radzić. Z książki tej dowiesz się m.in., jak:
- wygłaszać prezentacje i przemówienia z wykorzystaniem środków wizualnych, by dotrzeć do odbiorców i zmotywować ich do słuchania;
- prowadzić indywidualne spotkania i rozmowy z klientem, szefem, współpracownikiem, tak by zostać wysłuchanym i osiągnąć swój cel;
- przewodniczyć i uczestniczyć w efektywnych zebraniach.
Autorka proponuje wyjątkowe, praktyczne techniki ułatwiające skuteczną komunikację we współczesnych, zróżnicowanych miejscach pracy - przydadzą się one zarówno doświadczonym menedżerom, jak i osobom stojącym u progu kariery.
Sonya Hamlin prowadzi konsultacje dla kadry kierowniczej największych amerykańskich firm, takich jak JP Morgan Chase, American Express i IBM. Wykładała m.in. na uniwersytecie w Oksfordzie i w Harvard Law School. Występuje w programach telewizyjnych jako ekspert od spraw kominikacji.
Książka NOWA prosto z paczki
NIE WYSYŁAM ZA POBRANIEM
NIE ODPOWIADAM NA SMS-y
PO ZAKOŃCZENIU AUKCJI PROSZĘ O WPŁATĘ (po doliczeniu kosztów przesyłki podanych na aukcji) PRZELEWEM LUB ZA POŚREDNICTWEM SYSTEMU ALLEGRO
Zachęcam do licytacji !!!