Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

JAK MÓWIĆ, ŻEBY NAS SŁUCHALI... SONYA HAMLIN

19-01-2012, 21:54
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 29 zł      Aktualna cena: 29 zł     
Użytkownik tanio-2010
numer aukcji: 1998934169
Miejscowość Kraków
Kupiono sztuk: 2    Licytowało: 2    Wyświetleń: 21   
Koniec: 14-01-2012 00:26:33

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Język: polski
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Lektura obowiązkowa dla każdego menedżera, który wie, że nadmiar kanałów komunikacyjnych utrudnia bycie słyszanym i dlatego trzeba mówić wyraźnie i przekonująco.

Mimo że nowoczesna technologia zdominowała nasze życie zawodowe, w interesach nadal kluczowe pozostają bezpośrednia komunikacja i osobiste spotkania. Autorka wnikliwie analizuje najczęstsze problemy związane z porozumiewaniem się w miejscu pracy i podpowiada, jak sobie z nimi radzić. Z książki tej dowiesz się m.in., jak:

-         wygłaszać prezentacje i przemówienia z wykorzystaniem środków wizualnych, by dotrzeć do odbiorców i zmotywować ich do słuchania;

-         prowadzić indywidualne spotkania i rozmowy z klientem, szefem, współpracownikiem, tak by zostać wysłuchanym i osiągnąć swój cel;

-         przewodniczyć i uczestniczyć w efektywnych zebraniach.

Autorka proponuje wyjątkowe, praktyczne techniki ułatwiające skuteczną komunikację we współczesnych, zróżnicowanych miejscach pracy - przydadzą się one zarówno doświadczonym menedżerom, jak i osobom stojącym u progu kariery.

Sonya Hamlin prowadzi konsultacje dla kadry kierowniczej największych amerykańskich firm, takich jak JP Morgan Chase, American Express i IBM. Wykładała m.in. na uniwersytecie w Oksfordzie i w Harvard Law School. Występuje w programach telewizyjnych jako ekspert od spraw kominikacji. Jest autorką bestselleru What Makes Juries Listen Today i Jak mówić, żeby nas słuchali: klucz do sukcesu zawodowego.

SERDECZNIE ZAPRASZAMY I DZIĘKUJEMY ZA ZAKUP NASZYCH PRODUKTÓW KTÓRE SĄ PIERWSZEJ JAKOŚCI W RAZIE NIEJASNOŚCI PROSZĘ O KONTAKT TELEFONICZNY POD NUMEREM TELEFONU 794-[zasłonięte]-976