Księgarnia Sabedoria jest
własnością firmy:
SabeArt Anna Beśka
91-050 Łódź
ul. Wróbla 1 lok. 4
NIP: 726-[zasłonięte]230-67
REGON: 101[zasłonięte]982
e-mail: [zasłonięte]@sabedoria.pl
kom: +485[zasłonięte]37627 (w godz. 10-17)
+485[zasłonięte]95050 (w godz. 10-17)
851[zasłonięte]146110[zasłonięte]09100[zasłonięte]041
Wszystkie przedmioty są nowe
i pochodzą z legalnego źródła.
Podane ceny są cenami brutto.
Na życzenie klienta wystawiamy
faktury VAT, a standardowo paragon.
Przedmioty pakowane są w
opakowania powietrzne, co redukuje
możliwość uszkodzenia podczas
transportu do minimum.
Przedmioty wysyłamy zazwyczaj tego
samego lub następnego dnia
roboczego od zaksięgowania wpłaty
na naszym koncie bądź za
pośrednictwem systemu PayU,
zastrzegamy sobie możliwość
opóźnienia realizacji do 5 dni
roboczych.
Jeśli adres do wysyłki jest inny niż
podany w Allegro, to prosimy
niezwłocznie nas o tym
poinformować poprzez formularz.
Kupując na kilku aukcjach płacisz
tylko raz za wysyłkę.
Koszt wysyłki uwzględniony
jest na paragonie lub fakturze.
Koszt wysyłki obowiązuje na
terenie Polski
Paczkomaty InPost
Odbiór osobisty - bez dopłat
Jak kreować marki, które pokocha pokolenie Y?
Joeri Van den Bergh , Mattias Behrer
Oprawa: broszura
Rok wydania: 2012
Wydawnictwo: Edgard
ISBN:[zasłonięte]978-8388-166-8
Wymiary: 16,5x23,5
Liczba stron: 232
Pokolenie Y tworzą ludzie urodzeni w latach 1[zasłonięte]980-19, nazywani również pokoleniem Milenium, następną generacją czy pokoleniem klapek i iPodów. Niezależnie od tego, jak ich określisz, masz do czynienia z jedną z największych i najbardziej atrakcyjnych grup docelowych. Książka jest podsumowaniem pięcioletnich badań nad psychologią i zachowaniami konsumentów z pokolenia Y. Została uznana za najlepszy tytuł marketingowy 2011 r. Rekomendowana jest jako pozycja obowiązkowa dla osób zajmujących się brandingiem, komunikacją czy marketingiem. Jej lektura może być interesująca dla wszystkich, którzy chcą zrozumieć fenomen generacji Y i dowiedzieć się, dlaczego ma ona tak wielki wpływ na zmiany zachodzące w otaczającym świecie. Autorom książki udało się stworzyć unikalny model CRUSH, który prezentuje 5 czynników charakteryzujących dobrą markę z perspektywy pokolenia Y. Jego skuteczność została potwierdzona w badaniach oraz w rozmowach z właścicielami największych światowych marek, w tym H&M, Nike czy Coca-Cola. Z książki dowiesz się, dlaczego opisywana generacja przywiązuje do tych czynników tak wielką wagę i jak w praktyce wykorzystać tę wiedzę do stworzenia marki rozpoznawalnej, odnoszącej sukcesy i gwarantującej zyski - marki, którą pokocha pokolenie Y.