Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Jak kreować marki które pokocha pokolenie Y? [Berg

30-04-2015, 11:39
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 35.63 zł     
Użytkownik takmi_pl
numer aukcji: 5226536182
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 1   
Koniec: 30-04-2015 11:12:42

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Wszystkie aukcje


|

Komenatarze

|

Strona "O mnie"

|

Zadaj pytanie

|

Dodaj do ulubionych


Jak kreować marki które pokocha pokolenie Y? [Bergh Joeri Van, Behrer Mattias] Nasza cena: 35.63


Opis:
Pokolenie Y tworzą ludzie urodzeni w latach 1[zasłonięte]980-19, nazywani również pokoleniem Milenium, następną generacją czy pokoleniem klapek i iPodów. Niezależnie od tego, jak ich określisz, masz do czynienia z jedną z największych i najbardziej atrakcyjnych grup docelowych.
Książka jest podsumowaniem pięcioletnich badań nad psychologią i zachowaniami konsumentów z pokolenia Y. Została uznana za najlepszy tytuł marketingowy 2011 r. Rekomendowana jest jako pozycja obowiązkowa dla osób zajmujących się brandingiem, komunikacją czy marketingiem. Jej lektura może być interesująca dla wszystkich, którzy chcą zrozumieć fenomen generacji Y i dowiedzieć się, dlaczego ma ona tak wielki wpływ na zmiany zachodzące w otaczającym świecie.
Autorom książki udało się stworzyć unikalny model CRUSH, który prezentuje 5 czynników charakteryzujących dobrą markę z perspektywy pokolenia Y. Jego skuteczność została potwierdzona w badaniach oraz w rozmowach z właścicielami największych światowych marek, w tym H&M, Nike czy Coca-Cola. Z książki dowiesz się, dlaczego opisywana generacja przywiązuje do tych czynników tak wielką wagę i jak w praktyce wykorzystać tę wiedzę do stworzenia marki rozpoznawalnej, odnoszącej sukcesy i gwarantującej zyski ? marki, którą pokocha pokolenie Y.

Dlaczego warto przeczytać tę książkę:
- pierwsza tak kompleksowa analiza pokolenia Y ? najliczniejszej i najbardziej atrakcyjnej grupy docelowej
- unikalne wnioski z 5-letnich międzynarodowych badań kilkudziesięciu tysięcy młodych ludzi
- praktyczne wskazówki, jak do nich dotrzeć z twoim przekazem, produktem czy marką
- liczne case studies i wnioski z wywiadów z autorami sukcesu marek pokolenia Y, m.in. Jack & Jones, H&M, Nike, Levi?s czy Coca-Cola ? markami pokolenia Y
- ponadto: koncepcja DNA marki, analiza pola walki, markery somatyczne, memy i inne

Joeri Van den Bergh ? współzałożyciel agencji InSites Konsulting, której klientami są m.in. Lego, Nokia, Sony, MTV, Danone, Unilever czy Coca-Cola.

Mattias Behrer ? starszy zastępca dyrektora generalnego MTV North Europe & MTV International Property Marketing. Wcześniej pracował w firmie H&M w dziale marketingu międzynarodowego oraz w sektorze zarządzania marką.

Samo Sedno to seria nowoczesnych, praktycznych i podręcznych poradników, które trafiają w samo sedno. W serii znajdują się tytuły o tematyce m.in. biznesowej, parentingowej, psychologicznej czy dotyczącej zdrowego stylu życia i rozwoju osobistego.





Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!

UWAGA – Niezależnie ile zamówisz przedmiotów, za wysyłkę płacisz TYLKO RAZ



  • Autorzy: Bergh Joeri Van, Behrer Mattias
  • Język oryginału: angielski
  • Tytuł oryginału: How Cool Brands Stay Hot: Branding to Generation Y
  • Tłumaczenie: Konewka Michał
  • Języki: polski
  • Seria cyklu: SAMO SEDNO
  • Kod wydawcy: 30542
  • Wydanie: 1
  • Rok wydania: 2012
  • Objętość: 232
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
  • Ciężar: 0.38
  • ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]78816
  • Miejscowość: Warszawa
  • Kod paskowy: 978[zasłonięte][zasłonięte]78816
  • Wysokość: 15
  • PKWiU: 58.11.1


Kontakt





Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 10 - 18

698-[zasłonięte]-682

[zasłonięte]@takmi.pl

Gadu-Gadu




Wysyłka

Sprawdź szczegóły w :
"Dostawa i płatność"




Płatności
- wplata na konto 

- za pobraniem

- Pay-u Allegro

Konto bankowe



58 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]5750091 [zasłonięte] 472099
(w tytule przelewu proszę wpisywać login z allegro)