Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Jak kreować marki które pokocha pokolenie Y? -

18-05-2014, 15:47
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 30.30 zł     
Użytkownik czarymarypl
numer aukcji: 4165455384
Miejscowość Białystok
Wyświetleń: 2   
Koniec: 18-05-2014 15:24:26

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

CzaryMary.pl
Kierus sp. jawna
Kolejowa 12E/3
15-701 Białystok
NIP: 542[zasłonięte]315-11
REGON: 200[zasłonięte]860
KRS: 343167
płatności
płatności
Jak kreować marki które pokocha pokolenie Y? -
30.30 zł
39.9 zł

Opis:

Pokolenie Y tworzą ludzie urodzeni w latach 1[zasłonięte]980-19, nazywani również pokoleniem Milenium, następną generacją czy pokoleniem klapek i iPodów. Niezależnie od tego, jak ich określisz, masz do czynienia z jedną z największych i najbardziej atrakcyjnych grup docelowych.
Książka jest podsumowaniem pięcioletnich badań nad psychologią i zachowaniami konsumentów z pokolenia Y. Została uznana za najlepszy tytuł marketingowy 2011 r. Rekomendowana jest jako pozycja obowiązkowa dla osób zajmujących się brandingiem, komunikacją czy marketingiem. Jej lektura może być interesująca dla wszystkich, którzy chcą zrozumieć fenomen generacji Y i dowiedzieć się, dlaczego ma ona tak wielki wpływ na zmiany zachodzące w otaczającym świecie.
Autorom książki udało się stworzyć unikalny model CRUSH, który prezentuje 5 czynników charakteryzujących dobrą markę z perspektywy pokolenia Y. Jego skuteczność została potwierdzona w badaniach oraz w rozmowach z właścicielami największych światowych marek, w tym H&M, Nike czy Coca-Cola. Z książki dowiesz się, dlaczego opisywana generacja przywiązuje do tych czynników tak wielką wagę i jak w praktyce wykorzystać tę wiedzę do stworzenia marki rozpoznawalnej, odnoszącej sukcesy i gwarantującej zyski – marki, którą pokocha pokolenie Y.

Dlaczego warto przeczytać tę książkę:
- pierwsza tak kompleksowa analiza pokolenia Y – najliczniejszej i najbardziej atrakcyjnej grupy docelowej
- unikalne wnioski z 5-letnich międzynarodowych badań kilkudziesięciu tysięcy młodych ludzi
- praktyczne wskazówki, jak do nich dotrzeć z twoim przekazem, produktem czy marką
- liczne case studies i wnioski z wywiadów z autorami sukcesu marek pokolenia Y, m.in. Jack & Jones, H&M, Nike, Levi’s czy Coca-Cola – markami pokolenia Y
- ponadto: koncepcja DNA marki, analiza pola walki, markery somatyczne, memy i inne

Joeri Van den Bergh – współzałożyciel agencji InSites Konsulting, której klientami są m.in. Lego, Nokia, Sony, MTV, Danone, Unilever czy Coca-Cola.

Mattias Behrer – starszy zastępca dyrektora generalnego MTV North Europe & MTV International Property Marketing. Wcześniej pracował w firmie H&M w dziale marketingu międzynarodowego oraz w sektorze zarządzania marką.

Samo Sedno to seria nowoczesnych, praktycznych i podręcznych poradników, które trafiają w samo sedno. W serii znajdują się tytuły o tematyce m.in. biznesowej, parentingowej, psychologicznej czy dotyczącej zdrowego stylu życia i rozwoju osobistego.


ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]78816
Autor: Bergh Joeri Van, Behrer Mattias
Wydawca: Edgard
Tytuł: Jak kreować marki które pokocha pokolenie Y?
Seria: SAMO SEDNO
Ilość stron: 232
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Format: 16.5x23.5cm
EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]78816
Rok wydania: 2012
Tytuł oryg.: How Cool Brands Stay Hot: Branding to Generation Y
Tłumacz: Konewka Michał


Zobacz inne książki w kategoriach:

płatności


Zobacz inne książki z moich aukcji:
© UltraPanel