Jak kreować marki, które pokocha pokolenie Y?
Autor: Joeri Van Den Bergh, Mattias Behrer
- ilość stron: 230
- oprawa: miękka
- format: 165x235
- data wyd: 2012
- wydawca: Edgard
- EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]78816
Pokolenie Y tworzą ludzie urodzeni w latach 1[zasłonięte]980-19, nazywani również pokoleniem Milenium, następną generacją czy pokoleniem klapek i iPodów. Niezależnie od tego, jak ich określisz, masz do czynienia z jedną z największych i najbardziej atrakcyjnych grup docelowych.
Książka jest podsumowaniem pięcioletnich badań nad psychologią i zachowaniami konsumentów z pokolenia Y. Została uznana za najlepszy tytuł marketingowy 2011 r. Rekomendowana jest jako pozycja obowiązkowa dla osób zajmujących się brandingiem, komunikacją czy marketingiem. Jej lektura może być interesująca dla wszystkich, którzy chcą zrozumieć fenomen generacji Y i dowiedzieć się, dlaczego ma ona tak wielki wpływ na zmiany zachodzące w otaczającym świecie.
Autorom książki udało się stworzyć unikalny model CRUSH, który prezentuje 5 czynników charakteryzujących dobrą markę z perspektywy pokolenia Y. Jego skuteczność została potwierdzona w badaniach oraz w rozmowach z właścicielami największych światowych marek, w tym H&M, Nike czy Coca-Cola. Z książki dowiesz się, dlaczego opisywana generacja przywiązuje do tych czynników tak wielką wagę i jak w praktyce wykorzystać tę wiedzę do stworzenia marki rozpoznawalnej, odnoszącej sukcesy i gwarantującej zyski - marki, którą pokocha pokolenie Y
Jak nie płacić za dostawę? 1. Przy zakupie dowolnej pozycji z kategorii: Darmowa dostawa 2. Do pozycji oznaczonych darmową wysyłką możesz dodać przedmioty z naszych pozostałych aukcji, a paczkę i tak wyślemy bezpłatnie!
| |
Jak kupić przedmioty z kilku naszych aukcji
i zapłacić tylko raz za dostawę?
1. Dodaj wszystkie zakupione u nas PRZEDMIOTY do koszyka 2. Przejdź do koszyka, zaznacz wybrane pozycje i kliknij przycisk
Uwaga! Nie używaj przycisku "Kup Teraz" dla każdej aukcji osobno! Wystarczy tylko raz potwierdzić zakup w koszyku. |