Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Jak kreować marki, które pokocha... - KsiegWwa

15-08-2014, 7:45
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 32.72 zł     
Użytkownik book-outlet
numer aukcji: 4427892859
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 5    Wyświetleń: 2   
Koniec: 15-08-2014 07:46:39

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KsiegarniaWarszawa.pl KsiegarniaWarszawa.pl Wojciech Dulnik

OPIS PRZEDMIOTU

NASZE KOMENTARZE NASZE AUKCJE

 

Jak kreować marki, które pokocha pokolenie Y?

Joeri Van Den Bergh, Mattias Behrer

 

Strony: 230

Format: 16.5x23.5 cm

ISBN/EAN: [zasłonięte]978-8388-166-8 (978[zasłonięte][zasłonięte]78816)

Rok wydania: 2012

Wydawnictwo: Edgard

Kategorie: Ekonomia, biznes

Oprawa: oprawa broszurowa

 

Pokolenie Y tworzą ludzie urodzeni w latach 1[zasłonięte]980-19, nazywani również pokoleniem Milenium, następną generacją czy pokoleniem klapek i iPodów. Niezależnie od tego, jak ich określisz, masz do czynienia z jedną z największych i najbardziej atrakcyjnych grup docelowych.
Książka jest podsumowaniem pięcioletnich badań nad psychologią i zachowaniami konsumentów z pokolenia Y. Została uznana za najlepszy tytuł marketingowy 2011 r. Rekomendowana jest jako pozycja obowiązkowa dla osób zajmujących się brandingiem, komunikacją czy marketingiem. Jej lektura może być interesująca dla wszystkich, którzy chcą zrozumieć fenomen generacji Y i dowiedzieć się, dlaczego ma ona tak wielki wpływ na zmiany zachodzące w otaczającym świecie.
Autorom książki udało się stworzyć unikalny model CRUSH, który prezentuje 5 czynników charakteryzujących dobrą markę z perspektywy pokolenia Y. Jego skuteczność została potwierdzona w badaniach oraz w rozmowach z właścicielami największych światowych marek, w tym H&M, Nike czy Coca-Cola. Z książki dowiesz się, dlaczego opisywana generacja przywiązuje do tych czynników tak wielką wagę i jak w praktyce wykorzystać tę wiedzę do stworzenia marki rozpoznawalnej, odnoszącej sukcesy i gwarantującej zyski - marki, którą pokocha pokolenie Y.

Na naszych aukcjach wystawiamy tylko nowe książki (chyba że w opisie zostało zaznaczone inaczej).
Paczkę staramy się zapakować tak, by dotarła do Ciebie w stanie nienaruszonym!

Na Allegro działamy od 8 lat, a w branży księgarskiej - dużo dłużej. Kupując u nas, kupujesz w sklepie! Na Allegro działaliśmy wcześniej pod nickiem 1hania. Możesz sprawdzić nasze komentarze: http://alle/show_user.php?search=1hania



ZANIM ZADASZ PYTANIE LUB ZALICYTUJESZ,
PRZECZYTAJ STRONĘ O MNIE!

 

 

[ITEM 147659]

KONTAKT


E-MAIL: [zasłonięte]@ksiegarniawarszawa.pl

PUNKTY ODBIORU ZAMÓWIEŃ:

Warszawa
ul. Andersa 24


TELEFON: (022)[zasłonięte]831 01

LOKALIZACJA (MAPKA)


Warszawa
Plac Na Rozdrożu / Pawilon nr. 13

TELEFON: (022)[zasłonięte]621 52

LOKALIZACJA (MAPKA)


Warszawa
Metro Wierzbno
(strona Woronicza)


TELEFON: 22 [zasłonięte] 03

 

LOKALIZACJA (MAPKA)


PO ODBIÓR ZAPRASZAMY PO OTRZYMANIU POTWIERDZENIA, ŻE ZAMÓWIENIE JEST GOTOWE DO ODBIORU

 
WYSYŁKA


- Koszt wysyłki podany jest w opisie każdej aukcji

 - Książki wysyłamy Pocztą Polską przesyłkami rejestrowanymi, kurierem lub przy użyciu paczkomatów.


- Listem poleconym wysyłamy tylko 1 egzemplarz książki, której objętość nie przekracza przyjętych standardów


- Dostępna w części aukcji opcja list zwykły przekłada się na brak możliwości reklamacji, brak potwierdzenia nadania itp.


- Kilka książek wysyłamy jedną przesyłką -  paczką lub kurierem


- Wysyłamy również za pobraniem

- Przesyłki wysyłamy codziennie od poniedziałku do piątku

- Wystawiamy faktury VAT

 
NUMER KONTA

KsiegarniaWarszawa.pl Wojciech Dulnik
Multibank (BRE Bank)
43 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0170002 [zasłonięte] 125696