| | Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24 tel. 501 [zasłonięte] 370 519 [zasłonięte] 288 504 [zasłonięte] 187 [zasłonięte]@tlen.pl
| | | |
Książkę wysyłam listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na konto. Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT. W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji. Odbiór osobisty: Księgarnia PIM, Tychy ul. Jana Pawła II 24 | | | | Wpłata na konto: Alior Bank 21 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 798709 | | | | Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.
| | | Jak czytać sprawozdanie finansowe Przewodnik menedżera. Wydanie 2 Świderska Gertruda Krystyna Redakcja: wydawnictwo Difin
wydawnictwo DIFIN Oprawa: Miękka ze skrzydełkami Ilość stron: 143 Wydanie: 3 Rok wydania: 2010 ISBN:[zasłonięte]978-8341-273-3 EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]64127 Indeks: 517[zasłonięte]01644KS Opis książki Jak czytać sprawozdanie finansowe : Autorka podjęła trud przybliżenia wiedzy zawartej w sprawozdaniu finansowym, pisząc poradnik, a raczej przewodnik po tym, co z tego sprawozdania można wyczytać, jakie wnioski na jego podstawie wysnuć, co pozostaje niewiadomym, a czego w ogóle ze sprawozdania finansowego dowiedzieć się nie można. Publikacja, ze względu na temat, sposób podania treści, formę, logiczny wywód oraz niezwykle jasny i zrozumiały język, a także niewielką objętość (mimo ogromu materiału), nie tylko wychodzi naprzeciw oczekiwaniom czytelników, ale ma szanse stać się perełką na rynku wydawniczym. Na szczególne podkreślenie zasługuje koncepcja i forma opracowania. Książka napisana jest w pierwszej osobie, co podnosi poradnikowy charakter. Treść została podzielona na 8 części, z których większość zamiast tytułu ma formę pytania. Są to pytania, jakie najczęściej stawiają sobie czytelnicy sprawozdania finansowego. W książce znajdą na nie odpowiedź częstokroć wzbogaconą przykładem. Walorem tego opracowania jest takżejęzyk - klarowny i zrozumiały. Autorka uczy „czytania” i rozumienia tego, co jest w sprawozdaniu finansowym, ponieważ tak to określają regulacje prawne i taką a nie inną politykę rachunkowości zastosowała firma. Wskazuje, jak przyjęte rozwiązania wpływają na obraz odzwierciedlony w sprawozdaniu finansowym, jak łączyć informacje z różnych elementów sprawozdania, a wreszcie jak sprawdzać, czy nie jest ono „zbyt krzywym” zwierciadłem sytuacji firmy.
| |