Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Jak Być Dobrym Sprzedawcą Zaskakująca Prawda O Wyw

14-10-2014, 6:02
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 27.99 zł     
Użytkownik naszamuza_com
numer aukcji: 4605790026
Miejscowość Piaseczno
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 4   
Koniec: 14-10-2014 06:00:24

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 Pink, Daniel H.  Jak Być Dobrym Sprzedawcą. Zaskakująca Prawda O Wywieraniu Wpływu Na Ludzi

Daniel H. Pink  
Jak Być Dobrym Sprzedawcą. Zaskakująca Prawda O Wywieraniu Wpływu Na Ludzi 
   Książka 
 
 >
 > >
 > > >
Pełny opis produktu
Autor bestsellera "Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację" przedstawia zaskakującą – a także niespodziewanie przydatną – nową książkę, w której przedstawia analizę miejsca sprzedaży w naszym życiu.Czy nam się to podoba, czy nie, dzisiaj wszyscy jesteśmy sprzedawcami. Czy to jako pracownicy, którzy przekonują kolegów do nowego pomysłu, czy to jako przedsiębiorcy, którzy zachęcają inwestorów do lokowania kapitału, czy jako rodzice lub nauczyciele, którzy nakłaniają dzieci do nauki, cały czas staramy się wpływać na innych ludzi."Jak być dobrym sprzedawcą" proponuje nowe spojrzenie na sztukę sprzedaży i jej nauczanie. Podobnie jak w książce "Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację" Daniel H. Pink czerpie z bogatej skarbnicy nauk społecznych, opierając na nich swoje – często sprzeczne z intuicją – spostrzeżenia. Odkrywa trzy filary podejścia skutecznego sprzedawcy (zastępujące obowiązującą niegdyś zasadę „zawsze finalizuj transakcję”), wyjaśnia, dlaczego ekstrawertycy wcale nie są najlepszymi sprzedawcami, i pokazuje, że wskazanie ludziom sposobu działania często więcej znaczy, niż zmiana ich sposobu myślenia.W trakcie wywodu Pink opisuje sześć rodzajów prezentacji, które zastąpiły prezentację umieszczaną w windzie, trzy zasady lepszego rozumienia sposobu widzenia drugiej osoby, pięć sposobów tworzenia przekazu, które czynią go czytelniejszym i bardziej przekonującym, oraz wiele innych praktycznych spraw. W rezultacie powstała wnikliwa i użyteczna książka, która zmienia twój sposób widzenia świata i przekształca zachowanie w pracy, szkole i domu.
 Tłumaczenie:WITOLD TUROPOLSKI
 Liczba stron:272
 Rok wydania:2014
 Szczegóły
Wydawnictwo:Studio Emka Studio Emka
Nr katalogowy (ISBN):[zasłonięte]978-83773-76-2 978[zasłonięte][zasłonięte]37737
Data wydania:2[zasłonięte]014-02
 Waga produktu:426 g.