Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

JAK BYĆ DOBRYM SPRZEDAWCĄ - DANIEL PINK - NOWA

25-09-2014, 15:52
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 27 zł     
Użytkownik VENDOPL
numer aukcji: 4550190650
Miejscowość Morawica
Wyświetleń: 12   
Koniec: 25-09-2014 15:13:19

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nowa strona 1

regulamin

VENDOPL

 

Klikając "Kup teraz" akceptujesz postanowienia regulaminu mieszczącego się w zakładce
"O mnie".

wysylka

PACZKI WYSYŁANE SĄ OD 2 DO 4 DNI ROBOCZYCH OD ZAKSIĘGOWANIA WPŁATY

platnosci
mBank 88 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 741837

[zasłonięte]@gmail.com



Jak być dobrym sprzedawcą. Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi
Autor: Pink Daniel
Wydawnictwo: STUDIO EMKA
Autor bestsellera "Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację" przedstawia zaskakującą – a także niespodziewanie przydatną – nową książkę, w której przedstawia analizę miejsca sprzedaży w naszym życiu. Czy nam się to podoba, czy nie, dzisiaj wszyscy jesteśmy sprzedawcami. Czy to jako pracownicy, którzy przekonują kolegów do nowego pomysłu, czy to jako przedsiębiorcy, którzy zachęcają inwestorów do lokowania kapitału, czy jako rodzice lub nauczyciele, którzy nakłaniają dzieci do nauki, cały czas staramy się wpływać na innych ludzi. "Jak być dobrym sprzedawcą" proponuje nowe spojrzenie na sztukę sprzedaży i jej nauczanie. Podobnie jak w książce "Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację" Daniel H. Pink czerpie z bogatej skarbnicy nauk społecznych, opierając na nich swoje – często sprzeczne z intuicją – spostrzeżenia. Odkrywa trzy filary podejścia skutecznego sprzedawcy (zastępujące obowiązującą niegdyś zasadę „zawsze finalizuj transakcję”), wyjaśnia, dlaczego ekstrawertycy wcale nie są najlepszymi sprzedawcami, i pokazuje, że wskazanie ludziom sposobu działania często więcej znaczy, niż zmiana ich sposobu myślenia. W trakcie wywodu Pink opisuje sześć rodzajów prezentacji, które zastąpiły prezentację umieszczaną w windzie, trzy zasady lepszego rozumienia sposobu widzenia drugiej osoby, pięć sposobów tworzenia przekazu, które czynią go czytelniejszym i bardziej przekonującym, oraz wiele innych praktycznych spraw. W rezultacie powstała wnikliwa i użyteczna książka, która zmienia twój sposób widzenia świata i przekształca zachowanie w pracy, szkole i domu.




Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Liczba stron: 296
Wysokość: 220 mm
Szerokość: 145 mm
Grubość grzbietu: 19 mm
Numer wydania: 1
Rok wydania: 2014

PRZED ZAKUPEM PROSZĘ O ZAPOZNANIE SIĘ Z REGULAMINEM AUKCJI



P© PanelReklamowy

<¢er>¢


© PanelReklamowy