Regulamin:
Kupujący oświadcza , ze zapoznał się z regulaminem i akceptuje jego warunki.
1."Pracownia Pięknych Pomysłów" sklep internetowy , prowadzony jest przez firmę IRMED 2. Wszystkie produkty/usługi oferowane w sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
3.W chwili obecnej nie wystawiamy faktur VAT, gdyż nie jesteśmy płatnikiem VAT. Na żądanie wystawiamy rachunek.
4. Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem Poczty Polskiej i firm kurierskich. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku dostawy.
5. Możliwe są następujące formy płatności:
- Przelewem. Po zarezerwowaniu zamówionego towaru/usługi w naszym sklepie internetowym, wysłany jest e-mail z numerem rachunku bankowego. Niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty na koncie naszej firmy realizujemy zamówienie.
- Przez Pay-U - płatności Allegro
- Przy odbiorze osobistym w naszej siedzibie, po wcześniejszym uzgodnieniu - gotówką przy odbiorze towaru.
6. Przesyłki są dostarczane Pocztą Polską zazwyczaj w ciągu 2-5 dni. Pracownia nie odpowiada za opóźnienia w dostawie spowodowane nie wywiązaniem się przez Pocztę Polską i Firmy kurierskie z umów obsługi przewozowej i pocztowej.
7. W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z pismem określającym niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać na koszt własny za pomocą Poczty Polskiej na adres korespondencyjny podany na stronie sklepu, określając sposób realizacji zobowiązań sklepu. Klient ma prawo, żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Jeżeli sklep nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, Klient ma prawo domagać się stosowanego obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy.
8. W przypadku uszkodzenia towaru podczas transporu - klient ma prawo do reklamacji.
Reklamacje będą przyjmowane TYLKO na podstawie protokołu szkody spisanego przy listonoszu.
Dlatego należy się bezwzględnie domagać otwarcia przesyłki w obecności listonosza - nawet jeśli z zewnątrz nie widać uszkodzeń mechanicznych. Szczególnie dotyczy to zegarów, ceramiki i porcelany, szkła, i innych delikatnych przedmiotów dekoracyjnych.
9. Sklep ustosunkuje się do żądań Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia niezgodności towaru.
10. W przypadku nie dostarczenia przez Pocztę lub Kuriera towaru do klienta do 14 dni od momentu nadania przesyłki - nasza firma składa stosowną reklamację .
Firma przechowuje potwierdzenia nadania przesyłki do 4 tygodni od momentu wysyłki towaru.
Wszystkie reklamacje dotyczące nie dostarczenia towaru, zgłoszone po czasie 4 tygodni - nie zostaną już uwzględnione - ze względu na brak dokumentu.
11. Komentarze wystawiamy jako drudzy, czekając na komentarz Klienta, który jest dla nas dowodem dostarczenia towaru.
Robimy to 2 razy w miesiącu - dlatego niektóre komentarze mogą się trochę opóźnić.
12. Właściciel sklepu internetowego dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów/usług były zgodne z rzeczywistością. Nie ponosi jednak odpowiedzialności za błędne podanie parametrów i właściwości towaru, lub nagłą ich zmianę przez jego producenta. Niemniej, w każdym przypadku, gdy dane (w tym opisy i dane techniczne produktów) prezentowane na witrynie internetowej sklepu w dniu złożenia przez konsumenta zamówienia nie pokrywałyby się z rzeczywistością, w ciągu 10 dni od daty zakupu ma on prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, zgodnie z przepisami o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.