Witam serdecznie.
Oferuję do sprzedaży mojego Jaguara XJ40 z 87go roku. Jest to wersja amerykańska. Samochód jest zachowany w rewelacyjnym stanie blacharskim. Progi i podłoga wyglądają bardzo dobrze, cały lakier podobnie. Nadkola nie lecą, najgorsze miejsca blacharsko/lakierniczo to klapa bagażnika (w miejscu gdzie jest guziczek od otwierania i maska - narożnik bez lakieru i pęknięty lakier przy statuetce kota.
Przed wykonaniem zdjęć, samochód myty był myjką ciśnieniową. Nic nie odpadło J
Pod względem mechanicznym sprawa wygląda podobnie, żadnych większych zastrzeżeń. Wszystkie wady starałem się pokazać na zdjęciach, a dalej szczegółowo je opiszę. Nie mniej jednak, uważam że wszystkie z nich sprawny amator będzie w stanie wyprostować własnoręcznie.
Do samochodu posiadam bogatą dokumentację, od oryginalnej instrukcji, karty gwarancyjnej i fabrycznej skórzanej teczki, po faktury z napraw w Polsce, opisane modele części eksploatacyjnych, filtrów, klocków etc. W komplecie dokładam dwie książki techniczne. Takie zagraniczne „Sam naprawiam”.
Zainteresowanych zapraszam do kontaktu telefonicznego, a przede wszystkim do wizyty na miejscu.
Tel, kontaktowy: 515-[zasłonięte]-701
A dalej jak zapowiadałem, wypunktowując:
-Przegląd do Września
-Ubezpieczenie do Grudnia (500zł)
-Szyberdach nie cieknie i otwiera się sprawnie.
-Elektryczne lusterka działają.
-Elektryczne szyby działają, wszystkie z panelu kierowcy, nie reaguje przełącznik przedniego pasażera.
-Przednia szyba jest do wymiany lub regeneracji. Pęknięcie około 20cm, od narożnika z naklejką identyfikacyjną. Katowicki Szybex za taką usługę żąda niecałe 500zł.
-Akumulator kwalifikuje się do wymiany.
-Chromy w bardzo dobrym stanie. Co najwyżej do przepolerowania, żadnej rdzy.
-Podsufitka nie wisi, jest przyklejona na nowo. Do wklejenia pozostała ramka wykańczająca otwór szyberdachu. Jest na stanie.
-Środkowe światło stopu lekko wisi – należy przykleić.
-Klamki działają bezproblemowo – są „zregenerowane”. Przednie. Tylne drzwi otwierają się tylko od wewnątrz.
-Na stanie jest oryginalne radio – zdemontowane, nie potrafię powiedzieć czy sprawne.
-Deska rozdzielcza jest pęknięta w jednym miejscu. Na wierzchu.
-W samochodzie nie trzyma się wilgoć, szyby nie parują.
-Dmuchawa jeszcze dwa miesiące temu działała na zawołanie. Dziś włączyła się dopiero po około 5 minutach od przekręcenia włącznika.
-Ładowanie jest.
-Prądu na lewo nie bierze.
-Nie gubi wody, nie przegrzewa się.
-Zegary cyfrowe działają w porządku.
-Tempomat działa.
-Komputer pokazuje błędy „Brake pad low” i „Brake fluid low”. Płyn hamulcowy jest, a auto hamuje bdb. Nie mniej jednak od jednego klocka urwany jest kabel czujnika grubości, wisi swobodnie i może tu problem.
-Czasami włącza się abs. Wtedy kiedy nie powinien. Dlaczego… nie mam pojęcia.
-Klapka wlewu paliwa nie otwiera się po naciśnięciu. Należy otwierać guzikiem awaryjnym w komorze bagażnika.
-W bagażniku amortyzatory gazowe do wymiany.
-W bagażniku ściągnięta wygładzina dywanowa. Jest na stanie, czeka na pranie.
-Wszystko wskazuje na to, że poziomowanie tylnej osi działa.
-Elektryczne fotele działają, obydwa, każda regulacja. Grzeją, ale nie wiem czy nie za słabo. Nie mam punktu odniesienia.
-Skrzynia pracuje bardzo dobrze, nie szarpie, zmienia ładnie. Kickdown cieszy.
-Spryskiwacze reflektorów nie mają kapturków.
-Osłonka przeciwsłoneczna pasażera trzyma się tylko na jednym mocowaniu.
-Oświetlenie wnętrza w pełni sprawne.
-Oświetlenie zewnętrzne w pełni sprawne.
-Drewno całkiem w porządku.
-Skóra świetna.
-Brak jednego chlapacza.
-W podłokietniku był kiedyś telefon. Po telefonie została dziura. Zaskórować lub wypełnić drewnem.
-Domykanie szyb i szyberdachu z kluczyka – działa.
Samochód na miejscu można zobaczyć od dołu na kanale. Opisałem wszystkie drobnostki, które jak sądzę tyczą się większości sprzedawanych obecnie modeli. Tu wszystko podane jak na talerzu. Pozdrawiam i zapraszam.