Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

JACK MITCHELL - SZTUKA PRZYTULANIA KLIENTÓW

10-10-2014, 15:17
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 15 zł     
Użytkownik romulus09
numer aukcji: 4594876471
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 10-10-2014 14:47:18

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2009
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

JACK MITCHELL

 SZTUKA

PRZYTULANIA KLIENTÓW

DOPIESZCZAJ

I PIELĘGNUJ RELACJE W BIZNESIE

WYDAWNICTWO MT BIZNES

WARSZAWA 2009

215 x 140

str.328

stan db

Mistrz obsługi klienta odkrywa swoje sekrety zbudowania długotrwałych biznesowych więzi i lojalności klienta. Jedyny sposób na pozostanie w biznesie to posiadanie klientów - i Jack Mitchell wie jak ich przyciągnąć i jak utrzymać. Jego złudnie proste lecz ujmujące podejście do obsługi klienta polega na przekonaniu że związek jest sercem każdej transakcji. Filozofia biznesowa Jacka zasadza się na uściskach - indywidualnych podejściach które wywierają wrażenie i zadowalają klienta w rodzaju Zapamiętywania imienia psa klienta Telefonowania do klienta by się upewnić czy jest zadowolony z dokonanego zakupu Oferowania dziecięcego kącika z telewizorem książkami i poczęstunkiem Wiedzy o golfowych handicapach klienta Przedstawiania klientów potencjalnym partnerom biznesowym Pozwalania klientowi na wykonanie prywatnego telefonu z biura. To dowiedziona teoria - przytulanie działa