OBNIŻONO CENĘ!!
Jacht stalowy renomowanej stoczni Van de Stadt. Model Vita 30
długość - 9.20
szerokość - 3.10
zanurzenie - 1.60
pow żagli - 44m
Masa "na pusto" - 5500kg
Rok budowy - 1995
Jacht bardzo dzielny (do orania morza) i szybki (z pierwszym właścicielem wygrywał regaty, choć był uboższy w wyposażenie) toaleta: morska (z elektrycznym młynkiem i zbiornikiem fekaliów) zbiornik paliwa: 101l + 54l zbiornik fekaliów: ok 40l kambuz: zlew, lodówka, kuchenka spirytusowa (dwa palniki) na kardanie ogrzewanie: Webasto (na diesel), 3 grzejniki, nadmuch instalacja elektryczna: Akumulator żelowy 150Ah (z przyłączonym generatorem wiatrowym), akumulator kwasowy 101 Ah) Zabudowa wnętrza: drewno egzotyczne (odmiana mahoniu) pomalowana na ciemny kolor. Stolik w mesie, dużo pojemnych szafek i schowków Wyposażenie: Żagle: grot (AST Sails, w bdb stanie) + grot regatowy - kevlar (nie używałem, nie wiem jaki stan), Fok (AST Sails, w bdb stanie) na rolerze i sztywnym sztagu, samozwrotny + fok regatowy – kevlar (nie używałem, nie wiem jaki stan), genua, fok sztormowy, spinaker. Lazy Jack Silnik: Mitsubishi Sole Diesel 16KM, około 600h, wszystkie wymiany robione okresowo, chodzi idealnie, spalanie ok. 0,9l/h. Nawigacja: kokpit: ploter map (Cobra MC 600 Cx); GPS Garmin; Sonda Navman; Kompas podświetlany (Plastimo) nawigacyjna: laptop Panasonic Toughtbook (bodaj 29 – jakiś starszy), radio Navman z DSC Inne rzeczy: – generator wiatrowy: Rutland 504 (nowy) z dedykowanym regulatorem napięcia – kotwica: danfort (ok 20 kg) + 3 metry łańcucha 12mm – koło sterowe (hydrauliczne) + awaryjny rumpel – autopilot: Simrad TP-22 – kokpit wyłożony drzewem Irokko – wszystkie liny sprowadzone do kokpitu – centralny kabestan w kokpicie Kadłub: stalowy (bez śladów rdzy) – pokład ok. 3mm – burty ok. 4mm – dno ok. 5mm – malowany co roku farbą antyporostową Więcej informacji: – jestem trzecim właścicielem jachtu. – Pierwszy właściciel (budowniczy) pływał na niej regatowo, wygrywając liczne regaty. – 5 lat temu łódka przeszła kapitalny remont (piaskowanie z zewnątrz i wewnątrz), otrzymała nowy silnik, nowe żagle... – łódka dzielna, da radę niemal w każdych warunkach – łódka stoi obecnie w Trzebieży (zachodniopomorskie) - postój wykupiony do 08.2014 – do łódki są dedykowane „sanie” na postój zimowy - łódka ma aktualne ubezpieczenie (do 07.2014) Więcej zdjęć: https://picasaweb.google.com/kusza78/CejkaJakaJestKazdyWidzi