Witam,
Mam do sprzedania jacht Sansanka 620 wraz z całym wyposażeniem poniżej. Podana cena obejmuje również silnik Merkury 6KM oraz dużą przyczepkę podłodziową (niezarejestrowaną), także tylko kupić i na wodę
Jest to dość nietypowa łódka robiona pod zamówienie, nie ma miecza jak typowe Sasanki, tylko stały balast o wadze około 350kg, ster również nie jest uchylny tylko stały. Taki zabieg zdecydowanie zwiększył bezpieczeństwo pływania, jak i osiągi jednostki przy większych wiatrach. Zanurzenie jachtu po szczegółowych wymiarach do KWR-u to 1,05m. Jest to łódź regatowo – turystyczna, cztery osoby mogą na niej spędzić super wakacje, a bywało że i sześć ;) Pływa bardzo szybko i dzielnie – dużo dyplomów i pucharów z regat oraz Puchar Sezonu za rok 2010. Po tym sukcesie jeszcze bardziej ją doposażyłem (nowe żagle, wiatromierz, gps ), ale nie miałem już czasu tak pływać ;)
Jacht szczerze polecam, dbałem o niego bardziej niż o samochód. Na zimę zawsze wyciągany pod plandekę (plandeka w cenie), na wiosnę myty i dno malowane antyfulingiem. Wszystkie drobne naprawy wykonywane były na bieżąco. Nigdy nie był uderzony, połamany, czy też sklejany. Dno, burty i pokład oceniam na stan - bardzo dobry
Specyfikacja:
Projekt: Adam Skrzat
Typ: Sasanka 620
Rok budowy: 2000
Wymiary:
Długość: 6.20 m
Szerokość: 2,40 m
Maksymalne zanurzenie: 1,05 m
Ciężar całkowity: 1350 kg
Silnik:
Marka silnika: Mercury
Rok budowy: 2010/2011
Rodzaj silnika: Silnik doczepny szterosów – długa stopa
Silnik Całkowita moc: 6 KM
Wnętrze:
Kabina dziobowa dwuosobowa, mesa (w niej dwie szerokie koje), wszystkie materace wymienione w tym roku, kuchenka w szufladzie dwupalnikowa na kardanie, stolik, dużo jaskółek, bakisty pod każdą koją, plus cztery duże - miedzy innymi na żagle i bagaże (bardzo dużo miejsca)
Elektronika:
GPS – Garmina (stan bardzo dobry – czteroletni)
Echosonda – Garmina zamontowana w dziobie jednostki
Prędkość i kierunek wiatru - Clipper Wind System (dwa lata) – wiatrowskaz zamontowany na topie masztu, ekran zamontowany w kokpicie
Odtwarzacz CD
Antena radiowo telewizyjna
Niewielki płaski telewizor
Elektryka:
Gniazdo zasilania z brzegu ( 2 gniazda 230V w środku)
Obwód elektryczny: 12V (3 gniazda zapalniczkowe w środku 12V)
Oświetlenie ledowe na całej jednostce
Dodatkowe oświetlenie kokpitu (mocna lampka halogenowa)
Akumulator Bosh 72 Ah
Ładowarka
Maszt i ożaglowanie
Grot na pełzaczach z pokrowcem - po czterech sezonach jego stan oceniam na 80%
Roler ze sztywnym sztagiem
Fok – z naszytym pokrowcem UV – po trzech sezonach jego stan oceniam na 90%
Bom spinakera i brasy
Spinaker – niecałe 40m2 – po trzech sezonach jego stan oceniam na 90%
Dodatkowo duży regatowy wykonany z kewlaru Blister / Genua
Bom regatowy – pięć sezonów
Wygodna bramka do kładzenia masztu (można to zrobić w każdej chwili nawet na wodzie)
Wyposażenie / Dodatki
Drewno tekowe na siedziskach w kokpicie
Trzy duże bakisty w kokpicie
Tekowe gretingi
Teakowe zejściówka na dziobie
Teakowy stolik w kokpicie
Drabinka (opuszczana na rufie)
Gaśnice przeciw pożarowe
Środki ratunkowe
Pagaj, bosak, obijacze
Pokład:
Trzy kabestany – dwa z pieskami knagującymi do foka, jeden na fały
Wszystkie fały sprowadzone do kokpitu – cała obsługa odbywa się przy sterze
Po trzy spinlocki z każdej burty
Talia grota na potrójny przełożeniu
Olinowanie – stan dobry
Bakista dziobowa / przedział kotwiczny, 2 bakisty kokpitowe i 1 bakista rufowa
Wygodne kieszenie na fały
Dla zainteresowanych mogę wysłać więcej zdjęć, z chęcią odpowiem na więcej pytań
POLECAM I ZAPRASZAM DO OGLĄDANIA;
Lokalizacja: Szczecin
Tel. 501-[zasłonięte]-110 Artur mail: [zasłonięte]@tlen.pl