Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Jacht morski Sadler 32 PEARL. Sprzedam-zamienię!

24-04-2015, 15:02
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Aktualna cena: 119 000 zł     
Użytkownik atjt
numer aukcji: 5266812370
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 693   
Koniec: 24-04-2015 13:47:49

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Waga (z opakowaniem): 4500.00 [kg]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Więcej zdjęć pod tekstem

 

Do sprzedania 32 stopowy jacht typ Sadler 32. Jacht przez renomowane czasopismo Practical Boat Owner uznany za najlepiej rozplanowany jacht tursystyczny do 32 stóp długości.

Perła jest zadbanym, rodzinnym, nigdy nie czarterowanym jachtem, zakupionym przez nas 4 lata temu w Holandii od drugiego właściciela (pierwszy właściciel - Niemiec - żeglował łódką na Bałtyku).

 

Drugim właścicielem byl Holender, który tym jachtem popłynął samotnie z Amsterdamu do Grecji a na dodatek jeszcze z niej sam wrócił:) Potem założył rodzinę, która nie podzieliła jego pasji do żeglowania. I tak Perła trafiła w nasze ręce.

 

Przepłynęliśmy nią przez całą Holandię, Belgię i Francję do wybrzeża Morza Śródziemnego, gdzie po dwóch latach nieśpiesznej żeglugi dotarliśmy do Grecji gdzie obecnie się znajduje.

 

Jacht jest sukcesywnie doposażany i utrzymywany w bardzo dobrym stanie. Jest to bardzo dobra i mocna konstrukcja, wykonana stoczniowo (numer kadłuba 267 na 300 zbudowanych), następca słynnej Contessy 32. Gruby solidny laminat.

 

A oto dane techniczne jachtu:

 

TYP: SADLER 32, s/y PEARL

długość - 32 stopy 9.62, szerokość 3.20, zanurzenie 1.70

Wyporność - ok 4.5 tony, masa balastu - 2 tony (40% wskaźnika balastowego)

rok budowy: 1987. Miejsce - Anglia. Bandera - szwedzka (jesteśmy w klubie SXK - nowy właścicel też może być - albo przerejestrować jacht na PL). Miejsce pobytu: Grecja - Kilada.

 

Jacht jest zbudowany w stoczni angielskiej, bardzo mocno i solidnie. 

 

Żagle i takielunek: grot stan bardzo dobry, drugi grot starszy, cały, w dobrym stanie. Genua 2011 rok na rolerze Furlex 200s (nowy 2011) oraz trzy żagle różne na rolera. Spinaker, spinakerbom, brasy etc. Stan bardzo dobry. System szybkiego refowania grota (dwie refbanty).

- takielunek nierdzewny. Maszt aluminiowy z jedną parą salingów. Otaklowanie topowe z dodatkowym baby sztagiem i możliwością wpięcia drugiego sztagu wewnętrznego.

- Wanty i sztagi nierdzewne 8mm.

- napinacz achtersztagu

- pokrowiec na foka (na rolerze). UV nowe 2012.

- Lazy jack i pokrowiec na grota (nowe 2011)

- daszek bimini w kokpicie (nowy 2013)

- owiewka kokpitu

- różne pokrowce i tenty

 

Silnik: Volvo Penta 2002, 18HP, od nowości na jachcie. Zadbany, czysty, pali od dotknięcia, regularnie serwisowany. Nowa pompa wody (2012). Zbiornik paliwa 70 litrów stal nierdzewna. Śruba dwupłatowa stała. Silnik pali 1,5 litra ropy na godzinę. Zawartość baku pozwala na przepłynięcie 48 godzin na silniku (240 Mm przy prędkości 5 węzłów).

 

Elektryka:

- 4 akumulatory: 2x75Ah - nowe 2014 + 2 po 100Ah bezobsługowe AGM typu morskiego profesjonalne - nowe 2013.

- podłączenie do prądu 220v z kablem 50 metrów. Gniazdo 220v na jachcie.

- profesjonalny automatyczny prostownik/ładowarka akumulatorów. Kosztował 1000 euro.

- panel bateria słoneczna 120Watt zamontowana na owiewce.

- oświetlenie wnętrza: 3 lampy sufitowe LED (nowe 2011) biało-czerwone, 3 mniejsze lampy led sufitowe (nowe 2011), dwie lampy podsufitowe dodatkowe, dwa kinkiety mosiężne w mesie. Podświetlenie komory silnika.

- radio-cd (nowy 2011) z mp3. Dwa super głośniki w mesie, dwa na zewnątrz.

 

Urządzenia nawigacyjne:

- GPS Map Standard Horizon model CP 180 (nowy 2012) z mapami morza śródziemnego i kanału angielskiego po Giblartar

- wiatromierz (nowy 2012) - nie podłączony

- echosonda tacktick (nowa 2012)

- sonar Echopilot z profesjonalnym przetwornikiem Bronze (nowa 2012) - "patrzący" do przodu na 100 metrów.

- Radar JRC 1000

- kompas w ściance nadbudówki

- autopilot Raymarine 4000

- VHF DSC Midland Neptune (nowa 2011) wraz z GPS-em podłączonym na stałe

 

Kambuz:

- kuchenka dwupalnikowa z piekarnikiem i grillem. Butle gazowe w kokpicie - 3 kg.

- zlewozmywak nierdzewny - duży (nowy 2012).

- lodówka sprężarkowa (nowy agregat 2012). Jak się podkręci to robi lód. Duża - głęboka.

- szafki, szafeczki, garnki, talerze, kubki itd.

 

Pokład:

- winda kotwiczna elektryczna LEWMAR V8 nowa 2014 oddzielnym nowym akumulatorem 100Ah.

- łańcuch fi 8mm 40 metrów.

- kotwica Delta 15 kg (nowa 2012)

- kotwica główna - Bruce 15 kg (nowa 2011)

- nowy kosz dziobowy - 2012

- wszystkie fały sprawdzone do kokpitu. Podobnie z systemem refowania grota (dwa refy).

- kabestany szotowe samoknagujące Lewmar 40 dwie sztuki.

- kabestany fałowe - 3 sztuki.

- tratwa ratunkowa 4 osobowa na pokładzie. Ze zwalniakiem hydrostatycznym.

- pompa zenzowa whale gusher - nowa 2010 obsługiwana z kokpitu

- duża bakista na LB w kokpicie.

- prysznic kokpitowy (nowy 2012)

- dwa nowe (2014) zbiorniki nierdzewne wody - łącznie 150 litrów

- nowa instalacja wodna (2014)

- nierdzewna brama na rufie (nowa 2014)

 

Kadłub:

- stoczniowy gruby laminat w świetnym stanie. Zadbany, woskowany. Brak osmozy

- w 2014 roku wypiaskowany i zabezpieczony kil oraz ster.

 

Wnętrze:

- wykończenie i zabudowa stoczniowa w teaku

- koja podwójna/potrójna na dziobie

- toaleta typu morskiego - nowa 2013 Jabsco. Umywalka z bieżącą wodą w łazience. Szafa na wiszące rzeczy w dziobie.

- Rozkładana podwójna koja w mesie. Pojedyncza koja naprzeciwko w mesie. Mesa duża - spokojnie zasiada w niej 8 osób.

- Jedna koja typu hundkoja - bardzo duża - w rufie (taka na 1,5 - dwie lubiące się osoby:).

- stół nawigacyjny pełny - duży

- ogrzewania Wallas - nigdy nie uruchamiane przez nas - nie było potrzeby (obecnie nie rozprowadzone na jacht)

- koja w mesie nad koją podwójną - używana przez nas na rzeczy osobiste i bagaże.

- wiele schowków i bakist oraz szafek

 

Bezpieczeństwo:

- tratwa ratunkowa 4 osobowa z atestem i zwalniakiem hydrostatycznym Hammar

- radiotelefon VHF z DSC

- różna pirotechnika

 

Dodatkowo sporo lin, części zamiennych i innych jachtowych rzeczy - nie wszystko dało się wymienić z pamięci.

 

Jacht dzielny, bezpieczny i bardzo mocny. Grubość dna przy mocowaniu sonaru to około 30mm!

Jacht jest ubezpieczony w Pantaenius GMBH (roczny koszt to około 650 euro). Miejsce postojowe opłacone do kwietnia 2015 roku!

 

W rozliczeniu mogę przyjąć samochód lub nieruchomość lub jacht śródlądowy.

Rozważę wszystkie sensowne propozycje:) Także poważną ofertę spłaty w ratach (np. 3)

 

Jacht sprzedaję z powodu zakupu innego i do innych celów.

Jacht stoi w odległości 190km od Aten. Od końca marca za około 300 złotych w obie strony można do Aten polecieć liniami RyanAir z Modlina. Zapraszam:)

 

Tu dwa filmy poglądowe (nie z mojego jachtu:) z innych Sadlerów 32:

 

https://www.youtube.com/watch?v=3mzHFNdD3D8

 

https://www.youtube.com/watch?v=Zgkpzj_A2tQ

 

Więcej informacji:

[zasłonięte]@gmail.com

 

Gdyby ktoś chciał poczytać jak do Polski ze Śródziemnego albo co można w opcji na Śródziemnym robić, to polecam stronę BIMSI. Na 28 stopowym jachcie płynęli przed nami kilka lat wcześniej. W wielu momentach trasa Perły i BIMSI się pokrywały.

http://www.bimsi.home.pl/page3.php

 

Poniżej zdjęcia:

 

Kliknij, aby zobaczyć duże zdjęcia
                                    

TuFotki.pl