Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Jacht morski DUFOUR 9,2 m - Sprzedam lub zamienię

10-02-2015, 11:57
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 47 000 zł     
Użytkownik mandragora27
numer aukcji: 5033488636
Miejscowość Trzebierz
Wyświetleń: 394   
Koniec: 10-02-2015 11:37:55

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Waga (z opakowaniem): 3500.00 [kg]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam, Sprzedam jacht morski turystyczno-regatowy Dufour Arpege dł 9,25x3,00x1,65m bardzo dzielny (co widać po kształcie) z całym wyposażeniem żeglarskim i hotelowym. Wyprodukowany w 1972 r. Jest to profesjonalna produkcja seryjna jednej z najlepszych stoczni w Europie bardzo dobrze dopracowany, sprzedano ich ok. 2000 szt.

Możliwa zamiana na tańszy samochód osobowy lub jacht śródlądowy.

Ten model produkowany był od 1[zasłonięte]968-19 roku. Jest w bardzo dobrym stanie technicznym i estetycznym. Posiada sześć koi (nie ma tradycyjnej 2-osobowej w forpiku w układzie V). Wnętrze jest podzielone na cztery części.

Od dziobu: mały forpik to manelarnia na żagle liny i sprzęt, potem część sanitarna (ubikacja i umywalka są bardzo estetyczne) i na przeciwko pułki na taile i szafka na sztormiaki itp, trzecia część to mesa z czterema kojami (dwie dolne szerokie, dwie górne wąskie ale b. wygodne podczas pływania i spania w nocy w przechyle), i czwarta to część nawigacyjna (duży stół ze schowkiem na mapy pod nim duża chłodnia oziębiana od morza), po drugiej stronie kambuz i i dalej dwie wygodne hundekoje, a pod zejściówką silnik.

Na jachcie dużo wyposażenia: elektronika - nowa echosonda z logiem NASA-Clipper, GPS Furuno sprzężone z UKF-ka z dsc firmy M-Tech(kilkuletnia), kompas Plastimo, dwa akumulatory rozruchowy 50AG i nawigacyjny 90AG stan bdb , dwie duże ciężkie kotwice na łańcuchach z liną kotwiczną, bosak, barometr, ręczna pompa zęzowa, 4 duże odbijacze, dużo cum, pagaje, drabinka do wyjścia z wody, pełne wyposażenie kambuza, butla gazowa, itp. Do wszystkiego jest instrukcja i często dowód zakupu, nawet oryginalna instrukcja obsługi i oferta sprzedaży producenta do jachtu. Żagle praktycznie nowe z 2011 z workami (angielski dokument zamówienia z datą na papierze firmowym) oraz nie nowy lecz w dobrym stanie spinaker i spinakerbom. Silnik Yanmar 2GM20 18 KM -2006 rok pod zejściówką spala 1 l/h oleju napędowego (instrukcja) - pracuje jak nowy, olinowanie stałe jest bez zarzutu. Światła nawigacyjne: dziobowe lewe i prawe, rufowe oraz masztowe sektorowe. Zbiornik oleju 30 l, a woda 80l. Środki ratunkowe: dwa koła, pława migająca, pirotechnika, 6 kamizelki ratunkowe bez śladów używania - stan idealny, szelki nowe 6 szt, pławka z chorągiewką, koc azbestowy jako środki ppoż, dziesiątki części zamiennych jak komplet naprawczy do WC i wiele innych sprzętów.

Wygodę podczas żeglugi zapewnia Rllfok Furlex na sztywnym sztagu i LazyJack z 2011 roku. Jacht posiadam od jesieni 2012 roku i zaliczył już rejs z Anglii do Polski, który przebiegł wzorowo, trzy tygodniowe rejsy po Zalewie Szczecińskim, na Rugie, rejs na Bornholm oraz regaty Poloneza. Na jachcie są mapy (na zachód i północ od Szczecina, aż po Kanał Kiloński, Cieśniny Duńskie w sumie ok 30 arkuszy). Jacht cumuje w Trzebieży, na wiosnę został pomalowany przeciw porostówką. Prześlę na maila więcej zdjęć - mam ich dużo i b. dokładne. Trudno o wszystkim napisać, dodatkowych inf chętnie udzielę telefonicznie. Wszystkie sprzęty znanych marek.

Pozdrawiam. Tel: 662[zasłonięte]109.