Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Jacht żaglowy ONE 32 - Nowość 2014 !

08-02-2014, 10:56
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 170 970 zł     
Użytkownik KarmenII (0)
numer aukcji: 3917192120
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 2059   
Koniec: 08-02-2014 10:53:02

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Informacja i sprzedaż : 690[zasłonięte]064      Cena Netto od 139 000 tyś

Mail - [zasłonięte]@fourth-yachts.pl

 


                                                       ONE 32 - nowość 2014 !                                                                                      

                                                                                                             

                                                                     SPECYFIKACJA WERSJI  PODSTAWOWEJ

                                                     (WERSJA BALASTOWO-MIECZOWA )                          

KADŁUB:  

 

·  laminat poliestrowo szklany wykonany ręcznie z mat. i tkanin rowingowych oraz żywicy

·  wzmocniona strefa denna, dziobnica oraz strefa podwięzi wantowych

·  żelkot izoftalowy, antyosmotyczny biały

·  integralne paski na kadłubie wykonane w żelkocie kolorowym Kobalt (niebieski granat) lubkolor według życzenia klienta ( do uzgodnienia z klientem – kolory z gamy RAL) 

·  Lub kadłub robiony metodą infuzji (opcja) 

·  klapa rufowa zamykana elektrycznie 

POKŁAD:  

 

·    laminat poliestrowo-szklany, wykonany w technologii sandwich z integralnymi powierzchniami antypoślizgowymi

·    klapa na nadbudówce chowająca wszystkie fały pod pokładem

·    skosy okienne nadbudówki wykonane w kolorowym żelkocie, lub białym

·    dodatkowe wzmocnienia w miejscach montażu okuć

·    luk kotwiczny z pokrywą z możliwością montażu windy kotwicznej lub montażu wyciągarki do     masztu,

·    2 luki firmy Goiiot (nad koją dziobową i mesą)

·    2 otwierane luki Goiiot w suficie (jedno w łazience a drugie nad kambuzem)

·    suwklapa i sztorc klapa , uchwyty teak do klapy , zamek do sztorklapy

·    3 bakisty kokpitowe

·    kompas z oświetleniem firmy Plastimo

·    wszystkie okucia pokładowe wykonane ze stali nierdzewnej elektro-polerowanej

·    kosz dziobowy z ławeczką i z miejscem na kotwice

·    brama do kładzenia masztu łożyskowana

·    2 kosze rufowe z ławeczką teak,stop relingi na burtach,handrelingi na nadbudówce

·    urządzenie sterowe umożliwiające  podnoszenie płetwy sterowej, Rumpel

·    knagi cumownicze (2 na dziobie, 2 na środku  i 2 na rufie), 4 półkluzy

·    bloki zwrotne pokładowe  

·    stopery poczwórne

·    kabestany 2 x 32 nierdzewne Lewmar, samoknagujące

·    szyny 25, wózki, bloki zwrotne szotów foka

·    talie szotów grota, obciągacza bomu, achtersztagu

·    pasy relingowe i rufowe w kolorze Ral

 

MASZT, TAKIELUNEK I OŻAGLOWANIE:  

 

·    maszt 11,30 m, profil anodowany wraz z okuciami , Mast

·    podwięzi want zespolone, wanty

·    ściągacze

·    bom 4,10m, profil anodowany wraz z okuciami do refów

·    szoty grota, talia achtersztagu, fały płetwy sterowej, (nie) w przypadku dwóch płetw sterowych

·  olinowanie stałe CE klasy B lub C (sztag, wanty, achtersztag) lina stalowa nierdzewna

·  olinowanie ruchome (fał grota, fał foka, lazy jacki, topenanta, obciągacz bomu, szoty    foka,        szoty grota

·  żagle podstawowe firmy Apollo Sails lub inna : grot  od 24,50 m2 pełnolistwowy, Lazy Jack, 2 refbandy, genua 18 m2 z osłoną UV, (kolor uzgodniony z klientem)

·    roler genuy ze sztywnym sztagiem, Mast

  

     BALAST:  

·  balast stały, wewnętrzny, waga 1300kg

·  miecz uchylny, obsługiwany z kokpitu waga 180kg

 

      WNĘTRZE JACHTU:  

 

·     zabudowa drewniana ze sklejki wodoodpornej – według zamówienia (Mahoń, Dąb ), lakier połysk

·     podłoga – sklejka podłogowa

·     ściany wykończone skórą ekologiczną

·     pilers w skórze lub w dębie ,

·     mesa kapitańska

·     kambuz z blatem imitującym marmur

·     moduły laminatowe w kabinie sanitarnej wraz z umywalką i prysznicem

·     WC chemiczne

·     kabina dziobowa zamykana, dwuosobowa, 2 szafy ubraniowe + jaskółki,

l     Mesa:

  szafki + jaskółki, kambuz (zlewozmywak okrągły z wylewkami wody pitnej, kuchenka 2 palnikowa),

  lewa burta - koja podwójna rozkładana, szafki + jaskółki, zamykana kabina sanitarna (umywalka, instalacja wody pitnej, WC chemiczne, szafki i lustro)

  na środku rozkładany stolik wsparty na skrzynce  mieczowej

l     Rufa:

l    Dwie zamykane kabiny, koje dwuosobowe, szafa ubraniowa + jaskółki

l    bakisty wewnętrzne pod  kojami,

l    tapicerka, komplet materacy o grubości 10cm

l    instalacje:

  pompa zęzowa elektryczna i ręczna  

  elektryczna o napięciu 12 V zasilana z akumulatorów, 20 punktów świetlnych   wewnętrznych LED

  zapalane włącznikiem na ścianie, , tablica rozdzielcza + wskaźnik naładowania akumulatora i wskaźniki poziomu cieczy +3 gniazda do ładowania 12V np. telefonów komórkowych, 2 x gniazdo 230V

  instalacja gazowa + kuchenka

  instalacja wody pitnej, pompa ciśnieniowa + filtr

·   zbiornik wody pitnej 200 L wraz z filtrem

·   zbiornik na paliwo 34L lub 44L wraz ze wskaźnikiem ilości z atestami „CE” (*)

·   silnik stacjonarny Nanni N2.14 – moc 14 KM Diesel  

·   instalacja do radia CD/DVD i VHF

 

 

Dane techniczne:

 

Długość kadłuba –                   9,10 m

Szerokość Kadłuba –               3,05 m

Balast –                                 1300 kg

Miecz –                                   180 kg

Maszt wysokość –                   11,30 m

Zanurzenie –                          0,50/1,75 m

Grot  -                                    24,5 m2

Genua –                                 18 m2

Zbiornik wody –                     200 L

Zbiornik Paliwa –                   45L

Silnik (*) –                             Nanni N2.14 (14KM)  lub Yanmar       

Certyfikat „CE” klasy              B, C                                                      

Dokumentacja niezbędna do rejestracji jachtu

 

Czas produkcyjny 40-60 dni od podpisania zamówienia.

(*) -  Silnik nie jest wliczony w cenę standardu w/w specyfikacji.

(***) – czas produkcji jachtu jest uzgadniany indywidualnie w momencie złożenia zamówienia.

Stocznia zastrzega sobie prawo do zastosowania innych, nie gorszej jakości podzespołów i materiałów wynikających ze zmiany oferty dostawców