Informacja i sprzedaż : 690[zasłonięte]064 Cena Netto od 139 000 tyś
Mail - [zasłonięte]@fourth-yachts.pl
ONE 32 - nowość 2014 !
SPECYFIKACJA WERSJI PODSTAWOWEJ
(WERSJA BALASTOWO-MIECZOWA )
KADŁUB:
· laminat poliestrowo szklany wykonany ręcznie z mat. i tkanin rowingowych oraz żywicy
· wzmocniona strefa denna, dziobnica oraz strefa podwięzi wantowych
· żelkot izoftalowy, antyosmotyczny biały
· integralne paski na kadłubie wykonane w żelkocie kolorowym Kobalt (niebieski granat) lubkolor według życzenia klienta ( do uzgodnienia z klientem – kolory z gamy RAL)
· Lub kadłub robiony metodą infuzji (opcja)
· klapa rufowa zamykana elektrycznie
POKŁAD:
· laminat poliestrowo-szklany, wykonany w technologii sandwich z integralnymi powierzchniami antypoślizgowymi
· klapa na nadbudówce chowająca wszystkie fały pod pokładem
· skosy okienne nadbudówki wykonane w kolorowym żelkocie, lub białym
· dodatkowe wzmocnienia w miejscach montażu okuć
· luk kotwiczny z pokrywą z możliwością montażu windy kotwicznej lub montażu wyciągarki do masztu,
· 2 luki firmy Goiiot (nad koją dziobową i mesą)
· 2 otwierane luki Goiiot w suficie (jedno w łazience a drugie nad kambuzem)
· suwklapa i sztorc klapa , uchwyty teak do klapy , zamek do sztorklapy
· 3 bakisty kokpitowe
· kompas z oświetleniem firmy Plastimo
· wszystkie okucia pokładowe wykonane ze stali nierdzewnej elektro-polerowanej
· kosz dziobowy z ławeczką i z miejscem na kotwice
· brama do kładzenia masztu łożyskowana
· 2 kosze rufowe z ławeczką teak,stop relingi na burtach,handrelingi na nadbudówce
· urządzenie sterowe umożliwiające podnoszenie płetwy sterowej, Rumpel
· knagi cumownicze (2 na dziobie, 2 na środku i 2 na rufie), 4 półkluzy
· bloki zwrotne pokładowe
· stopery poczwórne
· kabestany 2 x 32 nierdzewne Lewmar, samoknagujące
· szyny 25, wózki, bloki zwrotne szotów foka
· talie szotów grota, obciągacza bomu, achtersztagu
· pasy relingowe i rufowe w kolorze Ral
MASZT, TAKIELUNEK I OŻAGLOWANIE:
· maszt 11,30 m, profil anodowany wraz z okuciami , Mast
· podwięzi want zespolone, wanty
· ściągacze
· bom 4,10m, profil anodowany wraz z okuciami do refów
· szoty grota, talia achtersztagu, fały płetwy sterowej, (nie) w przypadku dwóch płetw sterowych
· olinowanie stałe CE klasy B lub C (sztag, wanty, achtersztag) lina stalowa nierdzewna
· olinowanie ruchome (fał grota, fał foka, lazy jacki, topenanta, obciągacz bomu, szoty foka, szoty grota
· żagle podstawowe firmy Apollo Sails lub inna : grot od 24,50 m2 pełnolistwowy, Lazy Jack, 2 refbandy, genua 18 m2 z osłoną UV, (kolor uzgodniony z klientem)
· roler genuy ze sztywnym sztagiem, Mast
BALAST:
· balast stały, wewnętrzny, waga 1300kg
· miecz uchylny, obsługiwany z kokpitu waga 180kg
WNĘTRZE JACHTU:
· zabudowa drewniana ze sklejki wodoodpornej – według zamówienia (Mahoń, Dąb ), lakier połysk
· podłoga – sklejka podłogowa
· ściany wykończone skórą ekologiczną
· pilers w skórze lub w dębie ,
· mesa kapitańska
· kambuz z blatem imitującym marmur
· moduły laminatowe w kabinie sanitarnej wraz z umywalką i prysznicem
· WC chemiczne
· kabina dziobowa zamykana, dwuosobowa, 2 szafy ubraniowe + jaskółki,
l Mesa:
– szafki + jaskółki, kambuz (zlewozmywak okrągły z wylewkami wody pitnej, kuchenka 2 palnikowa),
– lewa burta - koja podwójna rozkładana, szafki + jaskółki, zamykana kabina sanitarna (umywalka, instalacja wody pitnej, WC chemiczne, szafki i lustro)
– na środku rozkładany stolik wsparty na skrzynce mieczowej
l Rufa:
l Dwie zamykane kabiny, koje dwuosobowe, szafa ubraniowa + jaskółki
l bakisty wewnętrzne pod kojami,
l tapicerka, komplet materacy o grubości 10cm
l instalacje:
– pompa zęzowa elektryczna i ręczna
– elektryczna o napięciu 12 V zasilana z akumulatorów, 20 punktów świetlnych wewnętrznych LED
– zapalane włącznikiem na ścianie, , tablica rozdzielcza + wskaźnik naładowania akumulatora i wskaźniki poziomu cieczy +3 gniazda do ładowania 12V np. telefonów komórkowych, 2 x gniazdo 230V
– instalacja gazowa + kuchenka
– instalacja wody pitnej, pompa ciśnieniowa + filtr
· zbiornik wody pitnej 200 L wraz z filtrem
· zbiornik na paliwo 34L lub 44L wraz ze wskaźnikiem ilości z atestami „CE” (*)
· silnik stacjonarny Nanni N2.14 – moc 14 KM Diesel
· instalacja do radia CD/DVD i VHF
Dane techniczne:
Długość kadłuba – 9,10 m
Szerokość Kadłuba – 3,05 m
Balast – 1300 kg
Miecz – 180 kg
Maszt wysokość – 11,30 m
Zanurzenie – 0,50/1,75 m
Grot - 24,5 m2
Genua – 18 m2
Zbiornik wody – 200 L
Zbiornik Paliwa – 45L
Silnik (*) – Nanni N2.14 (14KM) lub Yanmar
Certyfikat „CE” klasy B, C
Dokumentacja niezbędna do rejestracji jachtu
Czas produkcyjny 40-60 dni od podpisania zamówienia.
(*) - Silnik nie jest wliczony w cenę standardu w/w specyfikacji.
(***) – czas produkcji jachtu jest uzgadniany indywidualnie w momencie złożenia zamówienia.
Stocznia zastrzega sobie prawo do zastosowania innych, nie gorszej jakości podzespołów i materiałów wynikających ze zmiany oferty dostawców