Do sprzedania jacht produkcji niemieckiej Dehler Delanta AK ze stacjonarnym silnikiem Diesla Sole 9 KM. ( NA KOŃCU LINK DO DODATKOWYCH ok 30 ZDJĘĆ). Zgodnie z polskimi przepisami jachtem tym można żeglować bez żadnych uprawnień żeglarskich . Tak więc jest to maksymalnie długi jacht niewymagający uprawnień żeglarskich . Jest to jacht rodzinny , szybki , dzielny, ze stacjonarnym silnikiem Diesla Sole (9 KM). Długość całkowita – 750 cm Długość w linii wodnej – 610 cm Zanurzenie 125 cm Masa całkowita bez balastu – 1500 kg Balast stały żeliwny - 600 kg. Powierzchnia grota 10,9 m kw Genua – 14,4 m kw Fok – 9,6 m kw Fok sztormowy 4,4 m kw Wysokość w kabinie 170/185 cm Jacht posiada 5 miejsc do spania ( trzyosobową kanapę w messie i dwie jednoosobowe koje w tylnej kabinie. Koje w tylnej kabinie są pełnowymiarowe - o dł ponad 185 cm i zapewniają wygodne spanie) . Posiada śrubę napędową składaną , sztywny sztag Furlex , pokrowiec na grota , szprycbudę , pokrowiec na koło sterowe i kompas , czysty aluminiowy , nieutleniony maszt i bom , zbiornik na wodę - 90 l , zbiornik na paliwo – 35 l ,sonar , log , kuchenkę gazową 2 palnikową na kardanie , wydzielone pomieszczenie na toaletę z WC morskim , drabinkę kąpielową , 4 angielskie, kabestany. Jacht jest w bardzo dobrym stanie , nie wymaga żadnego wkładu finansowego . Gotów do natychmiastowego użytkowania . Tapicerka , poduszki , meble , wykończenia drewniane oryginalne fabryczne . Dek oryginalny fabryczny bez uszkodzeń , niemalowany . Olinowanie , relingi , drabinka wszystko w stanie bardzo dobrym , oryginalne fabryczne – bez uszkodzeń , działające nienagannie nienaprawiane . Posiada 2 kotwice po 7 i 5 kg oraz ok. 10 mb łańcucha + 30 mb liny .Komplet żagli w dobrym stanie . Komplet odbijaczy . Radioodtwarzacz na karty SD i pendrive . Oświetlenie wewnętrzne LED , elektryczna pompka wody , nowe światła masztowe i wszystkie światła burtowe . Zamontowany stacjonarny silnik Diesla jest w świetnym stanie technicznym . Zapala natychmiast , nie kopci , nie bierze oleju , ma dobre chłodzenie (nowy wirnik pompy). Silnik jest to bardzo sprawny , dostatecznie mocny , bardzo oszczędny , nadający się nie tylko jako manewrowy w porcie , lecz także do długich wędrówek po kanałach i rzekach wyłącznie na silniku . Na przełomie maja i czerwca br. przypłynąłem tym jachtem kanałami z Holandii do Szczecina pokonując na samym silniku ok. 1200 km w ciągu 20 dni . Średnia prędkość marszowa – ekonomiczna to ok. 5 węzłów . Zużycie paliwa wynosi przy takiej prędkości ok. 0,5 l/h . Świetnie reaguje na przyspieszenia skuteczny i zwrotny.Silnik i skrzynia redukcyjna przez 20 dni pracy po ok. 10 -12 godzin dziennie nie wymagał żadnej dolewki oleju !!! Jacht jest bardzo dzielny , szybki , bardzo zwrotny , stabilny . Wnętrze nadzwyczaj przestrzenne i świetnie zaprojektowane , daje duży komfort załodze , a tylna kabina pozwala na zupełne oddzielne spanie dla 2 osób . Posiada sporo miejsca w bakistach , wewnętrznych oraz w szafkach w mesie . Duży opuszczany stół wewnętrzny , niekolizyjne stanowisko kuka i zlewozmywak pozwalają na szybkie i bezproblemowe przygotowanie i podanie posiłków podczas gdy jest dostęp do WC , a przy stole może siedzieć 6 osób , stolik nawigatora być rozłożonym , a w tylnej kabinie spać 2 osoby - i to wszystko naraz !!! Posiada także stół montowany na nodze (podstawa koła sterowego) w kokpicie .Jacht posiada koło sterowe z siłownikiem hydraulicznym - bardzo lekko i sprawnie pracujące , kompas przy kole sterowym . Wyposażony jest także w uchwyt rumpla który jest alternatywą koła sterowego ( rumpel fabryczny na wyposażeniu ). Jacht obecnie stoi nad Zalewem Szczecińskim .Jest gotowy do żeglugi , wyposażony w kpl. naczyń , sztućców , garnki , butlę gazową itp -------UWAGA LINK DO DODATKOWYCH ZDJĘĆ http://tufotki.pl/7ucM9 !!! ------ Kontakt Tel.510[zasłonięte]297 lub Email [zasłonięte]@wp.pl