Jabra Style. Słuchawka Bluetooth Biała
producent: Jabra |
gwarancja: 2 lata |
kod produktu: |
seria: |
Krótki opis
PROSTOTA BEZ UŻYCIA RĄK.
Nieskomplikowany zestaw słuchawkowy zapewniający bezprzewodową wolność oraz wyszukane możliwości idące w parze z Twoim osobistym stylem.
![Kliknij aby zobaczyć duże zdjęcie](http://gsmexpress.iai-shop.com/data/gfx/pictures/small/3/8/6583_1.jpg)
- Stylowe wykończenie szczotkowanym metalem
- Włącznik suwakowy zapewniający intuicyjną obsługę
- Automatyczna regulacja głośności
- Głosowe aktualizacje o stanie baterii i połączenia
- Funkcja NFC* zapewniająca łatwe parowanie
- Dźwięk HD* gwarantujący doskonałą jakość rozmowy
- Możesz nosić zestaw przez cały dzień, dzięki przezroczystemu zaczepowi na ucho lub ergonomicznym wkładkom Eargels™
- Przesyłanie muzyki, podkastów oraz wskazówek GPS
- Czas rozmów do 6 godzin
Łatwość obsługi była zasadniczym kryterium podczas projektowania zestawu Jabra Style. Do obsługi większości zadań wystarczy tylko jeden przycisk, a regulacja głośności i redukcja szumów odbywają się całkowicie bez Twojej ingerencji.
![](http://store.treoo.com/media/catalog/product/cache/1/image/600x/f1e4b5010cd9e35<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>552dc07238e50a/3/1/31pnji9i6yl._sx385_.jpg)
Jabra jest globalnym producentem innowacyjnych zestawów słuchawkowych i rozwiązań głośnomówiących dostrzegającym ogromny potencjał drzemiący w technologii. Technologia może nas wyzwolić i umożliwić osiągnięcie niesamowitych celów. Produkty firmy Jabra wykorzystują tę technologię i pozwalają użytkownikom pracować, żyć oraz bawić się według własnych zasad. Zawsze połączone, zawsze włączone i zawsze na przodzie.
Cała gama zestawów słuchawkowych Jabra była wielokrotnie nagradzana i uznawana, jako złoty standard w zakresie innowacji i wzornictwa. Jabra otrzymała liczne nagrody i wyróżnienia za produkty i wzornictwo, w tym CES Innovation, nagrodę za wzornictwo iF, Najlepsze akcesorium Red Dot , Złota nagroda T3 oraz Wybór redaktorów portalu CNET. Uznanie pracy zawsze przynosi satysfakcję, jednak Jabra postrzega je bardziej, jako wyzwanie – wyzwanie, aby kontynuować pracę nad innowacyjnymi rozwiązaniami i tworzyć produkty spełniające potrzeby klientów w nieoczekiwany i wyzwalający sposób