Lepsze rozmowy dla centrów kontaktowych Twoi agenci z centrów kontaktowych to pierwsza linia naszej marki. Zestaw Jabra BIZ 2300 sprawi, że każda rozmowa z klientem będzie wspaniałym kontaktem z marką. Ten nowy przewodowy zestaw słuchawkowy jest wyposażony w funkcje dźwięku HD, głośnik szerokopasmowy oraz najlepszą w klasie funkcję redukcji szumów. Dbaj o zadowolenie agentów Twojego centrum kontaktowego Zestaw Jabra BIZ 2300 dla centrów kontaktowych łączy w sobie lekką, ale trwałą konstrukcję ze skromną i profesjonalną skandynawską estetyką. Zestaw Jabra BIZ 2300 działa rewelacyjnie, wygląda świetnie i zapewnia prostą codzienną obsługę. Jest to zestaw słuchawkowy zapewniający komfort przez cały dzień. Zestaw słuchawkowy dla centrum kontaktowego stworzony z myślą o długotrwałej eksploatacji Zestaw Jabra BIZ 2300 został opracowany z uwzględnieniem całkowitych kosztów posiadania. Oprócz odpornego na uszkodzenia wysięgnika obracającego się w zakresie 360 stopni oraz przewodu wzmocnionego kewlarem, zestaw Jabra BIZ 2300 został opracowany pod kątem bardzo intensywnej eksploatacji w centrum kontaktowym.
Głośniki: - Charakterystyka częstotliwościowa: Szerokopasmowy - Głośniki z charakterystyką częstotliwościową dźwięku szerokopasmowego/HD umożliwiają realistyczne odtwarzanie ludzkiego głosu za pośrednictwem zoptymalizowanych linii cyfrowych takich, jak telefonia IP czy systemy Unified Communications - Ochrona przed hałasem: Peak stop Konstrukcja: - Sposób noszenia: Pałąk na głowę - Pałąk na głowę to w pełni regulowane akcesorium umożliwiające noszenie zestawu na głowie - Typ poduszki słuchawki: Pianka ochronna L, Duże (L) poduszki słuchawki Mikrofon: - Typ mikrofonu: Redukcja szumów - Podnosi jakość rozmów poprzez wyeliminowanie szumów z otoczenia. - Czułość mikrofonu: Standardowa (E-STD) - Standardowa (STD) czułość mikrofonu jest porównywalna z tą w typowych słuchawkach telefonicznych i można ją spotkać w większości urządzeń telefonicznych.