Zestaw MS USB Mono został stworzony specjalnie na potrzeby biur korzystających z oprogramowania firmy Microsoft. Zestaw ten bezproblemowo współpracuje z programem Microsoft Office Communicator, pozwalając pracownikom na bardziej produktywną pracę z istniejącymi systemami informatycznymi. Dodatkowo, mogą oni wybrać taki sposób noszenia, jaki im najbardziej odpowiada, co wpływa na ich zadowolenie i szybsze przyjęcie się zestawu. Główne cechy: - Umożliwia łączenie z telefonami komórkowymi pracowników za pośrednictwem Bluetooth - Wysoki komfort użytkowania: Pracownicy mogą wybrać preferowany sposób noszenia - Komputerowe systemy operacyjne obsługiwane przez to urządzenie: Windows/Mac
Głośniki: - Ochrona przed hałasem: Peak stop Konstrukcja: - Typ poduszki słuchawki: Poduszka słuchawki z syntetycznej skóry L, Duże (L) poduszki słuchawki z syntetycznej skóry Mikrofon: - Typ mikrofonu: Redukcja szumów - Podnosi jakość rozmów poprzez wyeliminowanie szumów z otoczenia. - Czułość mikrofonu: Standardowa (E-STD) - Standardowa (STD) czułość mikrofonu jest porównywalna z tą w typowych słuchawkach telefonicznych i można ją spotkać w większości urządzeń telefonicznych. - Typ wysięgnika: Elastyczny - Mikrofon z funkcją redukcji szumów o doskonałej skuteczności – doskonale nadaje się do otwartych, hałaśliwych przestrzeni biurowych. - Wysięgnik można dopasować do wymagań użytkownika. Zdalna obsługa połączeń: - Jabra PC Suite: Tak Program Jabra PC Suite umożliwia zdalną obsługę połączeń przy użyciu zestawów słuchawkowych Jabra i systemów UC oraz telefonów programowych IP najnowszej generacji. Użytkownicy zestawów bezprzewodowych mogą kończyć połączenia z dala od biurka i telefonu programowego. W przypadku przewodowego zestawu słuchawkowego, program Jabra PC Suite oferuje szereg funkcji do zdalnej obsługi połączeń, z których można korzystać bezpośrednio przy użyciu zestawu lub pilota na przewodzie. Płynne łączenie zestawu słuchawkowego z telefonem programowym zapewnia użytkownikom możliwość poruszania się i wykonywania innych zadań podczas prowadzenia rozmowy. To z kolei prowadzi do podwyższonej wydajności i lepszej ergonomii codziennej pracy.