Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

J.POLSKI KL.4 PODRĘCZNIK SŁOWO ZA SŁOWEM

04-06-2012, 7:18
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 31 zł     
Użytkownik KSIEGARNIAFENIKS
numer aukcji: 2293856234
Miejscowość Głogów
Wyświetleń: 10   
Koniec: 21-05-2012 11:29:55

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Klasa: 4,
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Słowo za słowem 4 Język polski Podręcznik

Szkoła podstawowa

Należy do serii:
  • SŁOWO ZA SŁOWEM
Autor/autorzy:
Oprawa: Miękka
Format: 16.0x23.0cm
Ilość stron: 280
Opis: W skład każdego pakietu należącego do tego cyklu wchodzą: podręcznik, zeszyt ćwiczeń, przewodnik dla nauczyciela "Jak uczyć języka polskiego w klasie..." oraz kaseta audio.ęcznik "Słowo za słowem" otwiera cykl podręczników Marii Nagajowej dla klas 4-6, zgodny ze wskazaniami "Podstawy programowej" MEN dla zreformowanej polskiej szkoły oraz opartego na niej programu "Słowa jak klucze II" (DKW-4014-34/99). całego cyklu jest gwarancją dobrych efektów pracy i nauczycieli, i uczniów. cą dla nauczycieli są odrębne przewodniki dla każdej klasy: "Jak uczyć języka polskiego w klasie...", a w nich rozkład materiału uwzględniający: umiejętności, podstawy umiejętności, wreszcie wiadomości i ćwiczenia. Takie ujęcie materiału odpowiada założeniom reformy: celem nauczania i uczenia się są bowiem przede wszystkim umiejętności. Rozkłady materiału pozostawiają przy tym; co ważne; całkowitą swobodę w doborze tematów lekcji. Podobnie jak zajmujące zasadniczą część przewodników "Pomysły lekcji w układzie chronologicznym", które "mają pomagać w rytmicznej i harmonijnej pracy, chronić przed przypadkowością i pomijaniem ważnych składników kształcenia".tegracji, która jest podstawą całego cyklu Marii Nagajowej, trudno dziś mówić jako o nowej metodzie nauczania. Warto jednak przypomnieć, że właśnie te podręczniki wprowadziły ją do polskiej szkoły. Dzięki integracji uczeń "dostrzega związki np. między analizą tekstu literackiego a nauką o wyrazie, składnią a budową wiersza i interpunkcją, słowotwórstwem i fleksją a ortografią; rozumie cel uczenia się". Celowość swoich działań widzi także w samodzielnej pracy z podręcznikiem. Autorka kładzie na niej nacisk szczególny, a obudowa metodyczna i rozwiązania graficzne; konsekwentne we wszystkich trzech klasach; zapewniają uczniowi pomoc w świadomej nauce. Czytelne instrukcje, wskazówki, powtarzające się kolory stron, różne wielkości i kroje czcionek, wykresy, strzałki, tabele, liczne ilustracje i fotografie; przybliżają, prowadzą, ułatwiają, uatrakcyjniają. By droga do zdobywania wiedzy nie była nużąca, wprowadzono wiele gier dramatycznych, inscenizacji, zabaw językowych, łamigłówek, krzyżówek, nagrywanie słuchowisk itp. iki Marii Nagajowej nie tylko kształcą, ale i wychowują. Służą wyrabianiu cech charakteru ważnych w życiu społecznym, uczą tolerancji, uczciwości, odpowiedzialności za czyny i słowa; mówią o polskich obyczajach i wierzeniach, o polskiej kulturze narodowej i jej odrębności, a jednocześnie o jej związkach z kulturą europejską. Ukazują świat wartości pozytywnych przeciwstawiony wartościom powszechnie uznanym za negatywne.