Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

J2ME. PRAKTYCZNE PROJEKTY. WYDANIE II [KSIĄŻKA]

01-08-2014, 21:42
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 37.24 zł     
Użytkownik drake2
numer aukcji: 4388844001
Miejscowość KONIN
Wyświetleń: 2   
Koniec: 01-08-2014 21:24:42

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłamy na cały świat.
gwarancja
wysyłka za pobraniem
warunki:
  • jeśli masz conajmniej 5 punktów w Allegro
  • jeśli adres wysyłkowy jest taki sam jak adres z ustawień Allegro
  • jeśli komentarze kupującego są tylko pozytywne
  • jeśli wartość zamówienia (bez kosztów wysyłki) przekracza 20 zł

J2ME. Praktyczne projekty. Wydanie II [KSIĄŻKA]

autor:
Krzysztof Rychlicki-Kicior
nośnik:
KSIĄŻKA
okładka:
miękka
ilość stron:
272
ISBN:
978-83-[zasłonięte]-2835-3
wymiary:
158x235

 Opis

Naucz się efektywnie wykorzystywać możliwości oferowane przez J2ME!



  • Zainstaluj najnowszą wersję środowiska Java ME SDK

  • Poznaj zasady tworzenia aplikacji mobilnych

  • Rozwiń swoje umiejętności w oparciu o praktyczne projekty z wykorzystaniem J2ME


J2ME, czyli Java 2 Micro Edition, to uproszczona wersja platformy Java, opracowana przez firmę Sun Microsystems specjalnie dla potrzeb programowania urządzeń przenośnych, takich jak telefony komórkowe czy palmtopy. Umożliwia tworzenie ciekawych i wydajnych aplikacji mobilnych, które bez większych problemów można uruchamiać na sprzęcie o stosunkowo słabych parametrach technicznych. Pozwala to osobom zainteresowanym produkcją gier, programów multimedialnych czy narzędzi sieciowych swobodnie rozwinąć skrzydła w tej dziedzinie.


"J2ME. Praktyczne projekty. Wydanie II " to przydatny przewodnik po zaawansowanych zagadnieniach, związanych z tworzeniem różnego rodzaju aplikacji mobilnych przy użyciu środowiska Java. Autor pokrótce przedstawia w nim podstawowe informacje na temat projektowania i kodowania programów działających na urządzeniach przenośnych, aby szybko przejść do konkretnych przykładów zastosowania zdobytej wiedzy. Dzięki nim nauczysz się tworzyć gry, aplikacje komunikacyjne, programy multimedialne i narzędzia GPS. Jeśli chcesz szybko opanować J2ME, tej książki nie może zabraknąć na Twojej półce!



  • Instalacja środowiska programisty J2ME

  • Podstawowe informacje o platformie i sposobach jej używania

  • Obsługa zaawansowanych wyświetlaczy

  • Tworzenie aplikacji sieciowych i komunikacyjnych

  • Przetwarzanie i wykorzystywanie danych XML

  • Tworzenie aplikacji multimedialnych i obsługa kamer

  • Projektowanie i programowanie gier

  • Tworzenie aplikacji GPS


Dołącz do elitarnego grona programistów aplikacji mobilnych!

stan produktu:
Produkt ORYGINALNY. Książka zupełnie nowa.

Dane kontaktowe

email: [zasłonięte]@dvdmax.pl
tel.: +48 63 [zasłonięte] 85 | +48 63 [zasłonięte] 77
poniedziałek - piątek od 9:00 do 17:00

UWAGA!

Kupujący kupując ten produkt jednocześnie upoważnia sprzedającego do zawarcia umowy na usługi pocztowe w imieniu i na rzecz kupującego.


Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!