Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

J2 ME. Tworzenie gier

03-07-2014, 16:44
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 17.90 zł     
Użytkownik Moniaaaaa89
numer aukcji: 4360613833
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 9   
Koniec: 03-07-2014 15:48:50

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Stwórz własną grę do telefonu komórkowego

  • Poznaj technologię J2ME
  • Zaprojektuj interfejs użytkownika dla gry
  • Zaimplementuj mechanizmy wyświetlania grafiki 3D

Współczesne telefony komórkowe przestały być urządzeniami wykorzystywanymi wyłącznie do prowadzenia rozmów i wysyłania wiadomości SMS. Można je dziś stosować do wielu innych celów -- pełnią rolę notatników, dyktafonów, aparatów fotograficznych, odtwarzaczy plików MP3 i przenośnych konsoli do gier. Jednak największe możliwości telefony komórkowe uzyskały dzięki zaimplementowaniu w nich języka Java. Mobilna Java pozwala nie tylko na tworzenie dodatkowych narzędzi, ale także gier -- zarówno prostych platformówek, jak i skomplikowanych gier wykorzystujących złożone algorytmy wyświetlania grafiki trójwymiarowej.

Książka "J2ME. Tworzenie gier" to podręcznik, dzięki któremu opanujesz technologię J2ME i wykorzystasz ją do napisania własnej gry do telefonu komórkowego. Czytając ją, poznasz podstawy mobilnej Javy, zainstalujesz narzędzia niezbędne do pracy i dowiesz się, jak zbudowana jest aplikacja przeznaczona do wykorzystania w tym urządzeniu. Zaprojektujesz interfejs użytkownika i zastosujesz podstawowe metody generowania grafiki 2D. Poznasz także bibliotekę Java Mobile 3D i wykorzystasz ją do stworzenia prawdziwej gry z trójwymiarową grafiką, uwzględniającą tekstury obiektów, oświetlenie i cieniowanie. Dowiesz się również, jak budować gry dla wielu graczy łączących się ze sobą poprzez interfejs Bluetooth.

  • Instalacja i konfiguracja narzędzi Wireless Toolkit, Ant i Antenna
  • Tworzenie interfejsu użytkownika
  • Rysowanie podstawowych obiektów graficznych
  • Algorytm śledzenia promieni światła
  • Reprezentacja obiektów 3D w Java Mobile 3D
  • Modelowanie oświetlenia i cieniowania
  • Animowanie obiektów
  • Przygotowanie sceny gry w programie Blender
  • Komunikacja poprzez interfejs Bluetooth
  • Tworzenie gry typu "multiplayer"