Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Język w komunikacji t.3

19-01-2012, 18:05
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 42 zł     
Użytkownik poltax
numer aukcji: 2024603662
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 5   
Koniec: 27-01-2012 17:37:58

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2001
Język: polski
Zestaw: sama książka
Ćwiczenia: tak, bez klucza
Przeznaczenie: do gimnazjum, do liceum, dla dorosłych,
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Język w komunikacji t.3

Autor: Grażyna Hebrajska
Wydawca: Wydawnictwo AHE w Łodzi
ISBN: 83[zasłonięte]87814-8
Rok wydania: 2001
Ilość stron: 284
Oprawa: miękka
Format: 17,5 x 25

Wysyłka w ciągu 24 godzin

Spis treści:

MARIA KRAUZ: Wzorzec strukturalny rysopisu. Intencje komunikacyjne nadawcy i strategia wobec odbiorcy a kształt językowy tekstu
AGNIESZKA ANISIMOWICZ: Spójnościowe aspekty zapożyczeń angielskich we współczesnej prasie polskiej
ZENON WEIGT: Językowe środki perswazji w tekstach reklam niemieckich i polskich JOLANTA LUBOCHA-KRUGLIK: Współczesny tekst reklamowy - wybrane aspekty (na materiale języka polskiego i rosyjskiego)
KATARZYNA MOLEK: Wartościowanie jako językowy środek perswazyjny w tekstach reklamowych
RAFAŁ ZIMNY: Obraz samochodu jako kobiety w prasowych tekstach reklamowych
EWA CHLUDZIŃSKA: Dziennikarze mediów lokalnych wobec reklamy telewizyjnej JADWIGA LIZAK: Rola reklamy przy kreowaniu świata w literaturze dla młodzieży ALICJA KACPRZAK: Funkcje języka specjalistycznego (na przykładzie języka medycyny)
ANNA JOPEK: Relacja nadawca-odbiorca w polskim dyskursie prawnym i prawniczym w świetle pragmatyki komunikacyjnej
JOLANTA SZYMAŃSKA: O sceniczności tekstu naukowego w ujęciu pragmatycznym...

Język w komunikacji t.3