Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Język rosyjski jako język obcy

28-01-2012, 5:33
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 19.90 zł     
Użytkownik PrimumVerbum
numer aukcji: 2059182333
Miejscowość ŁÓDŹ
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 51   
Koniec: 29-01-2012 16:47:22

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2011
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Najlepiej poprzez funkcję: ZADAJ PYTANIE SPRZEDAJĄCEMU

lub GG:[zasłonięte]12004

 

Towar wysyłamy w ciągu 24 godzin od zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie.

 

Konto mBank:
25 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 622007

 

List polecony ekonomiczny - 8 zł

List polecony priorytetowy - 10 zł

 

Русский язык в иностранной аудитории – теория, практика, цели и результаты преподавания
(Język rosyjski jako język obcy – teoria, praktyka, cele oraz rezultaty nauczania)
ROK WYDANIA: 2011
WYDAWNICTWO: PRIMUM VERBUM
FORMAT: B5
ILOŚĆ STRON: 193



Po wejściu do Unii Europejskiej Polska przyjęła na siebie szereg zobowią­zań związanych z przeprowadzeniem reform demokratycznych, w tym zmian w reformie oświaty i w szkole wyższej. Zmiany dotyczą zarówno struk­tury pol­skiego szkolnictwa, jak i programów nauczania oraz roli nauczyciela i ucznia/studenta w procesie kształcenia. Nowe standardy nauczania obejmują wszystkie przedmioty, w tym naukę języków obcych. Rada Europy opracowała system kształcenia językowego (Europejski system opisu kształcenia językowe­go: uczenie się, nauczanie, oceniane The Common European Framework of Reference for Languages: learning, teaching, assessment [CEF], który obowią­zuje w nauczaniu języków obcych we wszystkich krajach członkowskich. Nowe podejście do programów nauczania było inspiracją dla zespołu wy­kładowców z Pracowni Dydaktyki i TŚN Instytutu Rusycystyki UŁ do zorgani­zowania dyskusji wśród rusycystów o nowych zadaniach, celach nauczania ję­zyka rosyjskiego jako obcego. Rezultatem tych starań była I Międzynarodowa Konferencja Naukowo-Praktyczna o charakterze edukacyjnym pt. Język rosyj­ski jako obcy – teoria, praktyka, cele oraz rezultaty nauczania, która odbyła się w dniach 7–8 września 2011 roku. W konferencji oprócz gospodarzy (pracowni­cy dydaktyczni UŁ) wzięli udział wykładowcy – rusycyści z ośrodków uniwer­syteckich z Polski (Kielce, Kraków, Opole, Toruń, Warszawa) oraz z Rosji (Barnauł, Moskwa, Wołgograd), a także łódzcy studenci.
Przedmiotem rozważań badawczych i dyskusji były następujące zagadnie­nia:
I . Profil nauczyciela – rusycysty w świetle nowych zadań.
II. Formy i metody pracy nauczyciela języka obcego.
III. Wieloaspektowe nauczanie języka rosyjskiego w szkole wyższej.
IV. Kształtowanie kompetencji językowych i komunikacyjnych na różnych poziomach znajomości języka.
V. System testowania poziomów znajomości języka rosyjskiego jako obce­go. Certyfikacja.
VI. Nowi użytkownicy języka rosyjskiego. Język specjalistyczny.
VII. Lingwokulturowy aspekt w nauczaniu języka rosyjskiego jako obcego. [...]

 


Urszula Siemianowska