Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Język reklamy w komunikacji medialnej

28-02-2012, 15:24
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 34.20 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2030961983
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 31-01-2012 08:35:09

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Język reklamy w komunikacji medialnej
Smid Wacław

Język reklamy w komunikacji medialnej
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]55607
  • liczba stron: 319
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Wymiary: 161 x 232 mm
  • Rok wydania: 2008
  • Opis

    Wszyscy jesteśmy konsumentami różnego rodzaju produktów, usług i informacji.
    Dlatego też czesto spotykamy sie z reklamowymi apelami, zachecającymi do zakupu. Czy nasza obecna reklama ma także siłę oddziaływania, aby nas do czegoś zachecić? Prawdopodobnie odpowiedzi na tak postawione pytanie byłyby w znacznej mierze podzielone. Tak sie dzieje, że reklama jest komunikatem, który ma nas o czymś informować w sposób sympatyczny, atrakcyjny i zrozumiały. Używa do tego jezyka mówionego. Ale też języka obrazu, muzyki, animacji itp. W sumie taki komunikat jest złożonym tworem i ma u nas jako konsumentów wywołać okreolone emocje, a także refleksje. Tymczasem, śledząc nasze kampanie reklamowe spotykamy sie na ogół z brakiem pomysłu na przyciągniecie uwagi klienta. Język reklamy zamyka sie w paru wymyślonych sloganach. W kilku banalnych zdaniach lub niewyszukanych skojarzeniach. Nie ma w bieżących komunikatach odrobiny poezji, nieco bardziej wysmakowanych animacji itp. A już na pewno brak odniesień do sztuki, kultury, nauki, tradycji itd.
    W komunikowaniu, a zwłaszcza w komunikowaniu biznesowym, należy uwzglednić elementy nie tylko jezyka potocznego. Jest do dyspozycji, na wyciagniecie reki, jezyk literacko-artystyczny (trafne myśli poetów, ludowych twórców itp.), Istnieje ogromny potencjał jezyka religijno--mistycznego (alegorie, mity, a nawet baśnie i bajki). Jest w końcu zasób jezyka symbolicznego, który "mówi " nam o wszystkim w jednej chwili, wykorzystując nasze wyobrażenia, archetypy, stereotypy.
    Jakże miło byłoby usłyszeć, że "Posiłek bez wina -to jak dzien bez słonca." zamiast nagabywania typu "Podaruj sobie odrobine luksusu!". Komunikat, aby być skutecznym, musi być przyjazny i sympatyczny. A poza tym - już z praktycznego punktu widzenia - wręcz powinien być konkurencyjny, atrakcyjny, skuteczny i aktualny.O tym wszystkim traktuje proponowana Państwu książka "Jezyk reklamy w komunikacji medialnej".

    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa