Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

JĘZYK PROJEKTOWANIA GRAFICZNEGO-TMC, twarda oprawa

04-05-2015, 12:03
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 89 zł     
Użytkownik tmcart
numer aukcji: 5296275783
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 6   
Koniec: 04-05-2015 10:38:09

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda z obwolutą
Rok wydania (xxxx): 2012
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

                          REGULAMIN               KOMENTARZE                    POZOSTAŁE AUKCJE 
  •                
  • Kontakt
  • tel: 22 [zasłonięte] 14
  • e-mail: [zasłonięte]@tmc.com.pl
  • gadu-gadu: 988904
  • Wysyłka
  • przesyłka kurierska - 13 zł
  • paczka pocztowa priorytetowa - 10 zł
  • przesyłka kurierska pobraniowa - 15 zł
  • paczka pobraniowa priorytetowa - 15 zł
  • odbiór osobisty - 0 zł
  • Pocztę wysyłamy dwa razy w tygodniu.
  • Odbiór osobisty
  • Książki znajdują się w magazynie w Raszynie. Przy wyborze odbioru osobistego wysyłamy wiadomość kiedy zamówienie będzie gotowe do odbioru.
  • w Warszawie w księgarni Sklep z książkami "Jak wam się podoba" ul.Emilii Plater 4 (róg Koszykowej).
  • Krakowie w księgarni Sklep z książkami "Jak wam się podoba" ul.Stradomska 10
  •  w Raszynie ul.Jaworskiego 7
  •  
  • Rzetelna firma – program pod patronatem KRD – Krajowy rejestr długów


JĘZYK PROJEKTOWANIA GRAFICZNEGO

 

 


 

Projektowanie graficzne to język? Oczywiście, mówi Richard Poulin. Uważa on, że bez poznania specyficznego alfabetu, słownictwa oraz sposobów tworzenia zdań, nie moża posługiwać się grafiką. W dwudziestu sześciu rozdziałach autor publikacji omawia podstawowe elementy i zasady komunikacji wizualnej. Grafika, jak każdy akt komunikacji, powstaje w jakimś kontekście w oparciu o pewien kod, przekazuje komunikat, ma nadawcę i odbiorcę.

Poulin omawia m.in. takie elementy jak: punkt, linia, kolor, tekstura, ruch, kontrast, obraz, typografia. Każdy rozdział rozpoczyna od przywołania słownikowej definicji danego słowa. Przywołuje najważniejsze fakty z historii grafiki i przypomina biografie najsłynniejszych grafików. Często odwołuje się do współczesnych projektantów, nierzadko pokazuje też prace studentów i grafików dopiero rozpoczynających karierę. Udowadnia, że grafika, podobnie jak komunikacja pisana lub mówiona, wymaga analizowania, planowania, organizowania i rozwiązywania problemów.

„Język projektowania graficznego” jest doskonałym podręcznikiem nie tylko dla profesjonalistów, lecz także dla wszystkich tych, którzy interesują się komunikacją wizualną. Richard Poulin jest współzałożycielem i dyrektorem kreatywnym Paulin + Morris Inc. (multidyscyplinarnej firmy projektowo-konsultacyjnej), autorem programów komunikacji wizualnej dla wielu ważnych instytucji i dużych firm oraz wykładowcą w School of Visual Arts w Nowym Jorku.


 Życzymy udanych zakupów i miłej lektury!!! Zadowolenie KAŻDEGO KLIENTA jest jedną z naszych podstawowych zasad działania.