Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

JĘZYK PROJEKTOWANIA GRAFICZNEGO-TMC, twarda oprawa

04-05-2015, 12:03
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 89 zł     
Użytkownik tmcart
numer aukcji: 5296275783
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 6   
Koniec: 04-05-2015, 10:38

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda z obwolutą
Rok wydania (xxxx): 2012

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

                          REGULAMIN               KOMENTARZE                    POZOSTAŁE AUKCJE 
  • Kontakt
  • tel: 22 [zasłonięte] 14
  • e-mail: [zasłonięte]@tmc.com.pl
  • gadu-gadu: 988904
  • Wysyłka
  • przesyłka kurierska - 13 zł
  • paczka pocztowa priorytetowa - 10 zł
  • przesyłka kurierska pobraniowa - 15 zł
  • paczka pobraniowa priorytetowa - 15 zł
  • odbiór osobisty - 0 zł
  • Pocztę wysyłamy dwa razy w tygodniu.
  • Odbiór osobisty
  • Książki znajdują się w magazynie w Raszynie. Przy wyborze odbioru osobistego wysyłamy wiadomość kiedy zamówienie będzie gotowe do odbioru.
  • w Warszawie w księgarni Sklep z książkami "Jak wam się podoba" ul.Emilii Plater 4 (róg Koszykowej).
  • Krakowie w księgarni Sklep z książkami "Jak wam się podoba" ul.Stradomska 10
  •  w Raszynie ul.Jaworskiego 7


JĘZYK PROJEKTOWANIA GRAFICZNEGO


Projektowanie graficzne to język? Oczywiście, mówi Richard Poulin. Uważa on, że bez poznania specyficznego alfabetu, słownictwa oraz sposobów tworzenia zdań, nie moża posługiwać się grafiką. W dwudziestu sześciu rozdziałach autor publikacji omawia podstawowe elementy i zasady komunikacji wizualnej. Grafika, jak każdy akt komunikacji, powstaje w jakimś kontekście w oparciu o pewien kod, przekazuje komunikat, ma nadawcę i odbiorcę.

Poulin omawia m.in. takie elementy jak: punkt, linia, kolor, tekstura, ruch, kontrast, obraz, typografia. Każdy rozdział rozpoczyna od przywołania słownikowej definicji danego słowa. Przywołuje najważniejsze fakty z historii grafiki i przypomina biografie najsłynniejszych grafików. Często odwołuje się do współczesnych projektantów, nierzadko pokazuje też prace studentów i grafików dopiero rozpoczynających karierę. Udowadnia, że grafika, podobnie jak komunikacja pisana lub mówiona, wymaga analizowania, planowania, organizowania i rozwiązywania problemów.

„Język projektowania graficznego” jest doskonałym podręcznikiem nie tylko dla profesjonalistów, lecz także dla wszystkich tych, którzy interesują się komunikacją wizualną. Richard Poulin jest współzałożycielem i dyrektorem kreatywnym Paulin + Morris Inc. (multidyscyplinarnej firmy projektowo-konsultacyjnej), autorem programów komunikacji wizualnej dla wielu ważnych instytucji i dużych firm oraz wykładowcą w School of Visual Arts w Nowym Jorku.


Życzymy udanych zakupów i miłej lektury!!! Zadowolenie KAŻDEGO KLIENTA jest jedną z naszych podstawowych zasad działania.