Witam
Książka była prawie nieużywana, jest w stanie idealnym jak nowa. Twarda oprawa. Wydanie drugie Gdańsk 2004. 147 stron. Wymiar 165mmx240mm. ISBN 83-[zasłonięte]-3947-6
SPIS TREŚCI: Język na sprzedaż czyli o tym, jak język służy reklamie i jak reklama używa języka
I. NA WSTĘPIE
II. GATUNEK: REKLAMA 1. Tekst, komunikat, skuteczność 2. Język w kampanii reklamowej 3. Swoistość gatunkowa 4. Konwencja, forma, treść
III. GRA NADAWCY Z ODBIORCĄ W RACJE I EMOCJE 1. W co nadawca może grać z odbiorcą 2. Racje i emocje, etyka i magia
IV. REKLAMA JAKO ZABAWY W PRAWDĘ
V. JAKI MA BYĆ KOMUNIKAT REKLAMOWY 1. Komunikat jako zbiór cech pożądanych 2. Atrakcyjność 3. Sugestywność 4. Zrozumiałość 5. Zapamiętywanie 6. Zwięzłość 7. Oryginalność
VI. FUNKCJE I MANIPULACJE
VII. ODMIANY JĘZYKA
VIII. SŁOWA 1. Jak działają słowa 2. Jakie słowa działają 3. Nowe słowa
IX. FRAZEOLOGIA
X. GRAMATYKA REKLAMY 1. Części mowy 2. On, ona i reklama, czyli o rodzaju 3. Co się liczy w reklamie,czyli o liczbie 4. Co, komu i gdzie, czyli o przypadku 5. Mniej więcej najlepszy, czyli o stopniu 6. Reklamować reklamowane, czyli o nieosobowych formach czasownika 7. My do ciebie, ja do was, czyli o osobie 8. Teraz jest zawsze, czyli o czasie 9. Kupiłbyś - to może kup! Czyli o trybie
XI. SKŁADNIA 1. Szyk, elipsa, typy zdań 2. Żeby, więc i bo, czyli o relacjach składniowych
XII. SLOGAN
XIII.TEKST
XIV. REKLAMA I KULTURA
XV. SPOŁECZNY KONTEKST REKLAMY
BIBLIOGRAFIA
Polecam i zapraszam na inne moje aukcje!
|