Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Język C#. Szkoła programowania, Klaus...

19-01-2012, 15:04
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 84.60 zł     
Użytkownik infmaster
numer aukcji: 1998828280
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 16   
Koniec: 14-01-2012 03:03:49
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książka jest NOWA,
w stanie IDEALNYM.

Niezależnie od ilości zakupionych książek płacisz tylko jednorazowy koszt wysyłki.

Język C#. Szkoła programowania

Język C#. Szkoła programowania

Wydawnictwo: Helion



Poznaj C# i rozpocznij podróż po świecie programowania

  • Poznaj elementy języka i zasady programowania obiektowego.
  • Wykorzystaj możliwości platformy .NET.
  • Napisz i uruchom własne aplikacje.

C# to jeden z języków programowania wchodzących w skład platformy .NET. Według założeń producenta -- firmy Microsoft -- ma stanowić podstawowe narzędzie programistyczne dla tej platformy. C#, łączący w sobie najlepsze cechy języków Visual Basic, C++ i Java, jest łatwy do opanowania, a daje ogromne możliwości. Oparty na komponentach i obiektach doskonale nadaje się zarówno do tworzenia aplikacji dla komputerów osobistych, jak i dla urządzeń typu PocketPC. Twórcy aplikacji w C# mogą wybierać między doskonałym środowiskiem Visual Studio .NET a kilkoma narzędziami dostępnymi na licencji open-source.

Książka "Język C#. Szkoła programowania" to podręcznik, który wprowadzi Cię w arkana sztuki pisania programów w tym języku. Poznasz elementy języka C# i dowiesz się, na czym polega programowanie obiektowe. Nauczysz się korzystać z zaawansowanych możliwości oferowanych przez technologię obiektową, takich jak polimorfizm, interfejsy i struktury. Przeczytasz tu także o obsłudze wyjątków, tworzeniu dokumentacji w formacie XML w oparciu o komentarze w kodzie oraz o operacjach wejścia i wyjścia na plikach.
  • Kompilowanie i uruchamianie programów w C#
  • Typy i operatory
  • Instrukcje warunkowe i pętle
  • Tablice
  • Klasy i obiekty
  • Dziedziczenie
  • Obsługa zdarzeń
  • Rekurencja


Spis treści:

O autorze (19)

Wprowadzenie (21)

Rozdział 1. Komputery i ich programowanie - podstawowe pojęcia (29)

  • C# - obiektowy język programowania (31)
    • Organizacja komputera (32)
  • Sprzęt (32)
    • Właściwości pamięci operacyjnej (34)
    • Systemy liczbowe (36)
    • Bajty (37)
    • Pliki (38)
  • Oprogramowanie (38)
    • Ogólny proces wykonywania programu C# (38)
    • System operacyjny (39)
    • Języki programowania i kompilatory (40)
    • Wprowadzenie do .NET (41)
    • Kompilacja kodu źródłowego C# w .NET (42)
  • Podsumowanie (45)
  • Pytania kontrolne (46)

Rozdział 2. Twój pierwszy program C# (47)

  • Rozwój oprogramowania (48)
  • Proces tworzenia oprogramowania (48)
  • Algorytmy i pseudokod (50)
  • Trzy rodzaje błędów (53)
  • Programowanie obiektowe - pierwsze spotkanie (54)
    • Programowanie procesowe i jego wrodzone problemy (55)
    • Programowanie obiektowe i jego zalety (55)
  • Ponowne wykorzystanie oprogramowania (60)
  • Zestaw, podstawowa jednostka ponownego wykorzystania kodu w .NET (62)
    • Punkt widzenia programisty (63)
    • Punkt widzenia użytkownika (64)
  • Biblioteka klas środowiska .NET Framework (66)
  • C# - historia i cele projektowania (67)
  • Pochodzenie C# (67)
  • Cele utworzenia C# (70)
  • Jakiego rodzaju programy można pisać za pomocą C#? (71)
  • Mechanizmy tworzenia programu C# (73)
  • Przed rozpoczęciem (74)
  • Wybór edytora tekstu (75)
  • Siedem kroków do napisania prostego programu C# (75)
    • Otwieranie i używanie konsoli poleceń (krok 1.) (76)
    • Wpisywanie i zapisywanie kodu źródłowego C# (krok 2.) (77)
    • Przekształcanie kodu źródłowego w plik PE (.exe) (krok 3.) (80)
    • Jeżeli kompilator wykryje błędy składniowe (krok 4.) (80)
    • Uruchamianie programu (krok 5.) (81)
    • Sprawdzanie wyników (krok 6.) (82)
    • Czas na świętowanie (krok 7.) (82)
  • Krótka analiza kodu źródłowego (82)
  • Uwaga o błędach składniowych i kompilatorach (83)
  • Podsumowanie (84)
  • Pytania kontrolne (85)
  • Ćwiczenia z programowania (86)

Rozdział 3. C# - wycieczka z przewodnikiem, część I (87)

  • Wstęp (88)
  • Abstrakcja i hermetyzacja (88)
    • Abstrakcja (88)
    • Hermetyzacja (90)
    • Uwaga o uczeniu się programowania obiektowego (96)
  • Program interakcyjny Hello World! (97)
    • Treść Hello.cs (97)
    • Podstawowe elementy Hello.cs (100)
    • Kilka podstawowych spostrzeżeń (113)
  • Podsumowanie (118)
  • Pytania kontrolne (119)
  • Ćwiczenia z programowania (120)

Rozdział 4. C# - wycieczka z przewodnikiem, część II (123)

  • Wstęp (123)
  • Zasadnicze elementy SimpleCalculator.cs (124)
    • Prezentacja SimpleCalculator.cs (124)
    • Bliższe spojrzenie na SimpleCalculator.cs (126)
  • Upraszczanie kodu za pomocą metod (139)
  • Metody jako budowanie bloków - hermetyzacja metod pomocniczych za pomocą słowa kluczowego private (140)
  • Podsumowanie (142)
  • Pytania kontrolne (143)
  • Ćwiczenia z programowania (144)

Rozdział 5. Twój pierwszy program obiektowy w C# (145)

  • Wstęp (146)
  • Struktura leksykalna (146)
    • Identyfikatory i style stosowania wielkich liter (146)
    • Literały (147)
    • Komentarze i dokumentacja kodu źródłowego (148)
    • Separatory (148)
    • Operatory (149)
    • Słowa kluczowe (150)
  • Pewne przemyślenia na temat symulacji windy (150)
  • Pojęcia, cele i rozwiązania w programie symulacji windy - zbieranie cennych danych statystycznych do oceny systemu wind (150)
  • Programowanie obiektowe - przykład praktyczny (152)
    • Prezentacja SimpleElevatorSimulation.cs (153)
    • Ogólna struktura programu (156)
    • Głębsza analiza SimpleElevatorSimulation.cs (159)
    • Związki klas i UML (170)
  • Podsumowanie (174)
  • Pytania kontrolne (175)
  • Ćwiczenia z programowania (175)

Rozdział 6. Typy, część I - typy proste (177)

  • Wstęp (178)
  • Typy w C# - przegląd (178)
    • Co to jest typ? (179)
    • Język z silną kontrolą typów (179)
    • Zalety typów (182)
    • Typy w C# (183)
  • Typy proste (189)
    • Przegląd typów prostych (191)
    • Typy liczb całkowitych (196)
  • Zegar Blipos (212)
    • Typy zmiennoprzecinkowe (222)
    • Typ decimal (229)
    • Zgodność wartości zmiennoprzecinkowych, decimal i całkowitoliczbowych (231)
    • Jawne konwersje typów (231)
    • Stałe - nazwy symboliczne dla literałów (233)
    • Formatowanie wartości liczbowych (237)
    • Typ bool - krótkie omówienie (240)
  • Podsumowanie (241)
  • Pytania kontrolne (243)
  • Ćwiczenia z programowania (244)

Rozdział 7. Typy, część II - operatory, wyliczenia i łańcuchy znakowe (245)

  • Wstęp (246)
  • Operatory arytmetyczne i wyrażenia arytmetyczne (246)
    • Operatory dwuargumentowe (247)
  • Asocjacyjność (251)
  • Nawiasy i pierwszeństwo (252)
  • Operator modulo (%) (254)
  • Operatory jednoargumentowe (259)
    • Jednoargumentowy plus i jednoargumentowy minus (260)
    • Operatory inkrementacji i dekrementacji (261)
  • Określanie typu wyrażenia (265)
    • Konwersje i operatory jednoargumentowe plus lub minus (266)
  • Łączenie różnych typów w jednym wyrażeniu (268)
  • Dostęp do metadanych komponentu - krótkie wprowadzenie (272)
  • Stałe wyliczeniowe (277)
  • Operatory dla zmiennych wyliczanych (281)
  • Konwersje (282)
  • Metody typu System.Enum (282)
  • Znaki i tekst (283)
  • Typ char (283)
    • Podwójne życie char (286)
  • Typ string (287)
    • Literały i obiekty typu string (288)
    • Łańcuchy dosłowne (289)
    • Praca z łańcuchami (289)
    • Wstawianie sformatowanych liczb do łańcucha (294)
    • Praca z łańcuchami (298)
  • Podsumowanie (316)
  • Pytania kontrolne (317)
  • Ćwiczenia z programowania (318)

Rozdział 8. Sterowanie, część I - instrukcje warunkowe i pojęcia pokrewne (321)

  • Wprowadzenie do sterowania przebiegiem (322)
  • Rozgałęzianie za pomocą instrukcji if (324)
    • Prosta instrukcja if (324)
    • Instrukcje złożone (327)
    • Opcjonalny warunek else (327)
  • Operatory porównania i wyrażenia logiczne (330)
  • Zagnieżdżone instrukcje if (334)
  • Instrukcje if-else o wielu gałęziach (339)
  • Operatory logiczne (344)
    • Operator logiczny AND (I) - && (346)
    • Operator logiczny OR (LUB) - || (350)
    • Skrócone wyznaczanie wartości wyrażeń i operatory na poziomie bitowym, & oraz | (352)
    • Operator na poziomie bitowym Exclusive OR (alternatywa wykluczająca) - ^ (354)
    • Operator logiczny NOT (NIE) - ! (355)
  • Zakres zmiennych (358)
    • Zakres i czas życia zmiennych (361)
  • Instrukcja goto (362)
  • Instrukcja switch (364)
    • Zasada 1. (369)
    • Zasada 2. (370)
    • Zasada 3. (373)
    • Zasada 4. (376)
    • Praca z instrukcjami switch (376)
  • Operator warunkowy (378)
  • Podsumowanie (379)
  • Pytania kontrolne (380)
  • Ćwiczenia z programowania (382)

Rozdział 9. Sterowanie, część II - instrukcje iteracyjne (383)

  • Przeglądanie, analiza i generowanie sekwencji danych (385)
  • Instrukcja sterująca (pętla) while (386)
  • Instrukcja pętli do-while (390)
  • Instrukcja pętli for (394)
  • Instrukcje sterujące break i continue (402)
    • Instrukcja break (402)
    • Instrukcja continue (404)
  • Programowanie strukturalne i konstrukcje strukturalne (405)
  • Operatory połączonego przypisania (409)
  • Zagnieżdżone instrukcje iteracyjne (410)
  • Ćwiczenia z programowania (418)
  • Podsumowanie (420)
  • Pytania kontrolne (421)
  • Ćwiczenia z programowania (423)

Rozdział 10. Tablice, część I - podstawy (425)

  • Deklarowanie i definiowanie tablicy (427)
  • Uzyskiwanie dostępu do poszczególnych elementów tablicy (432)
  • Przekroczony zakres indeksu (438)
  • Wprowadzanie poprawki na indeks tabeli zaczynający się od zera (442)
  • Inicjowanie tablicy (443)
  • Przemierzanie całej tablicy za pomocą instrukcji foreach (445)
  • System.Array jest typem referencyjnym (447)
  • Tablice i równość (450)
  • Tablice i metody (453)
    • Elementy tablic jako argumenty metod (453)
    • Referencje do tablic jako argumenty metod (455)
    • Klonowanie obiektu tablicy (458)
  • Metoda wykonywania porównania tablic w sensie równości wartości (463)
  • Argumenty wiersza poleceń (465)
  • Używanie tablic jako wartości zwracanych przez metody (467)
    • Tablice i klasy (472)
  • Elementy tablicy odnoszące się do obiektów (472)
  • Tablice jako zmienne instancji w klasach (476)
    • Studium - program symulacji banku (478)
  • Podsumowanie (486)
  • Pytania kontrolne (488)
  • Ćwiczenia z programowania (490)

Rozdział 11. Tablice, część II - tablice wielowymiarowe, przeszukiwanie i sortowanie tablic (491)

  • Tablice wielowymiarowe (492)
    • Tablice dwuwymiarowe (493)
    • Tablice wyszczerbione (514)
  • Tablice z więcej niż dwoma wymiarami (518)
    • Uzyskiwanie dostępu do tablicy wielowymiarowej w pętli foreach (521)
  • Metody wbudowane w klasę System.Array (522)
  • Techniki rozwiązywania problemów tablicowych (525)
    • Sortowanie (525)
  • Przeszukiwanie (535)
    • Przeszukiwanie sekwencyjne (536)
    • Przeszukiwanie binarne (538)
    • Przeszukiwanie za pomocą metody IndexOf() klasy System.Array (544)
  • Podsumowanie (546)
  • Pytania kontrolne (547)
  • Ćwiczenia z programowania (548)

Rozdział 12. Anatomia klasy, część I - doświadczenia ze statycznymi składowymi klas i metodami (551)

  • Podstawy anatomii klasy (552)
  • Składowe danych (555)
    • Zmienne instancji (555)
    • Zmienne statyczne (557)
    • Składowe stałe (565)
    • Składowe tylko do odczytu (566)
    • Deklarowanie danych składowych (566)
  • Składowe funkcyjne (567)
    • Metody (567)
    • Metody statyczne (570)
  • Podsumowanie (605)
  • Pytania kontrolne (606)
  • Ćwiczenia z programowania (609)

Rozdział 13. Anatomia klasy, część II - tworzenie obiektu i odzyskiwanie pamięci (611)

  • Konstruktory instancji (612)
    • Dlaczego potrzebne są konstruktory instancji? (612)
    • Praca z konstruktorami instancji (616)
    • Przeciążenie konstruktorów instancji (621)
    • Inicjalizator konstruktora (628)
    • Prywatne konstruktory instancji (631)
  • Konstruktory statyczne (631)
  • Składowe tylko do odczytu (632)
  • Zbieranie nieużytków - automatyczne dynamiczne zarządzanie pamięcią (634)
    • Jak sprawić, by obiekty stały się nieosiągalne? (635)
    • Zadania mechanizmu zbierania nieużytków (639)
    • Zwalnianie brakujących zasobów innych niż pamięć (641)
  • Podsumowanie (658)
  • Pytania kontrolne (660)
  • Ćwiczenia z programowania (661)

Rozdział 14. Anatomia klasy, część III - pisanie intuicyjnego kodu (663)

  • Właściwości (665)
    • Właściwości a metody dostępowe (665)
    • Właściwości są szybkie (672)
    • Implementacja opóźnionej inicjalizacji i leniwych aktualizacji z właściwościami (674)
  • Indeksery - używanie obiektów podobnie jak tablic (679)
    • Wywoływanie indeksera z wnętrza obiektu, w którym rezyduje (683)
    • Przeciążanie indekserów - wielokrotne indeksery w tej samej klasie (684)
    • Unikanie nadużywania indekserów (689)
  • Przeciążenie operatora (690)
    • Przeciążenie operatora zdefiniowane przez użytkownika (692)
  • Zdefiniowane przez użytkownika konwersje niejawne i jawne (701)
    • Dwa przypadki wymagające konwersji zdefiniowanych przez użytkownika (702)
    • Używanie technik konwersji niezdefiniowanych przez użytkownika (704)
    • Składnia konwersji zdefiniowanych przez użytkownika (704)
    • Łączenie konwersji zdefiniowanej przez użytkownika i niejawnej (711)
  • Typy zagnieżdżone (713)
    • Zalety klas zagnieżdżonych (714)
    • Przykład prostej klasy zagnieżdżonej (714)
  • Podsumowanie (715)
  • Pytania kontrolne (717)
  • Ćwiczenia z programowania (719)

Rozdział 15. Przestrzenie nazw, jednostki kompilacji i zestawy (721)

  • Definiowanie własnej przestrzeni nazw (722)
  • Globalna nienazwana przestrzeń nazw (723)
  • Przestrzenie nazw i jednostki kompilacji (723)
  • Zagnieżdżone przestrzenie nazw (726)
  • Składnia przestrzeni nazw (729)
  • Więcej na temat dyrektywy using (731)
    • Aliasy klas i przestrzeni nazw (731)
  • Jednostki kompilacji, przestrzenie nazw oraz zestawy (733)
    • Kompilowanie kilku jednostek kompilacji do jednego zestawu (734)
    • Wielokrotne wykorzystywanie przestrzeni nazw zawartych w zestawie (738)
    • Dzielenie przestrzeni nazw do kilku zestawów (741)
  • Badanie zestawów za pomocą narzędzia Ildasm (744)
  • Podsumowanie (746)
  • Pytania kontrolne (747)
  • Ćwiczenia z programowania (749)

Rozdział 16. Dziedziczenie, część I - podstawowe pojęcia (751)

  • Potrzeba dziedziczenia (753)
    • Życie bez dziedziczenia (754)
  • Podstawy dziedziczenia (760)
    • Przesłanianie definicji funkcji (765)
  • Modyfikatory dostępu a dziedziczenie (771)
    • Modyfikator dostępu protected (771)
    • Accessing private... (771)
    • Modyfikator dostępu internal protected (773)
    • Przegląd modyfikatorów dostępu (774)
  • Konstruktory klas wyprowadzonych (774)
  • Również indeksery są dziedziczone i mogą być przesłaniane (780)
  • Wywoływanie przesłoniętych funkcji klasy bazowej (783)
  • Wielokrotne wykorzystanie biblioteki klas .NET Framework za pomocą dziedziczenia (786)
  • Wielopoziomowe wyprowadzanie klas (788)
  • Przesłanianie metod i przeciążanie to różne mechanizmy (792)
  • Podsumowanie (794)
  • Pytania kontrolne (796)
  • Ćwiczenia z programowania (797)

Rozdział 17. Dziedziczenie, część II - funkcje abstrakcyjne, polimorfizm oraz interfejsy (801)

  • Abstrakcyjne metody, właściwości, indeksery oraz klasy (802)
  • Polimorfizm (807)
    • Obiekt klasy potomnej ma więcej niż jeden typ (807)
    • Wiązanie dynamiczne metod wirtualnych oraz akcesorów (get, set) (808)
    • Studium - prosty program do rysowania (810)
  • Tracenie i odzyskiwanie informacji o typie (818)
    • Operator is (819)
    • Rzutowanie obiektów (820)
    • Operator as (823)
  • System.Object - elementarna klasa bazowa (823)
  • Ukrywanie metod (830)
  • Tworzenie wersji poprzez użycie słów kluczowych new i override (832)
  • Dziedziczenie wielokrotne (836)
  • Interfejsy (837)
    • Definiowanie interfejsu (840)
    • Implementacja interfejsu (841)
    • O programowaniu z interfejsami (845)
    • Budowanie hierarchii interfejsów (850)
    • Konwersje interfejsów (850)
    • Przeciążanie wirtualnych implementacji interfejsów (851)
    • Jawna implementacja funkcji interfejsu (852)
  • Podsumowanie (855)
  • Pytania kontrolne (857)
  • Ćwiczenia z programowania (858)

Rozdział 18. Struktury (861)

  • Definiowanie struktur (862)
  • Pakowanie i odpakowywanie (865)
  • Tworzenie struktur ze słowem kluczowym new oraz bez niego (866)
  • Typy wartościowe a typy referencyjne (867)
  • Podsumowanie (869)
  • Pytania kontrolne (869)
  • Ćwiczenia z programowania (870)

Rozdział 19. Obsługa wyjątków (871)

  • Obsługa wyjątków - krótki przegląd (872)
  • Rzeczywistość bez try-catch-finally (873)
  • Bloki try oraz catch (875)
  • Przechwytywanie obiektów wyjątków w wyższych ogniwach łańcucha wywołań (878)
  • Wieloskładnikowe bloki catch (880)
  • Blok finally (881)
  • Zagnieżdżone bloki try (884)
  • throw - jawne wyrzucanie wyjątków (886)
  • Pisanie własnych wyjątków (889)
  • Podsumowanie (892)
  • Pytania kontrolne (892)
  • Ćwiczenia z programowania (893)

Rozdział 20. Delegaty i zdarzenia (895)

  • Delegaty (896)
    • Tablice delegatów oraz delegaty przekazywane jako argument wywołań metod (900)
    • Delegaty grupowe (905)
  • Zdarzenie (908)
    • Pisanie programów działających w oparciu o zdarzenia (909)
  • Podsumowanie (917)
  • Pytania kontrolne (917)
  • Ćwiczenia z programowania (918)

Rozdział 21. Przetwarzanie wstępne, dokumentacja XML oraz atrybuty (919)

  • Dyrektywy preprocesora (920)
    • Wyłączanie i dołączanie kodu za pomocą #define, #if oraz #endif (920)
    • #undef - usuwanie definicji identyfikatorów (923)
    • #elif oraz #else (923)
    • #error oraz #warning (924)
    • #region oraz #endregion (924)
    • #line (924)
  • Dokumentacja XML (924)
    • Prosty przykład dokumentacji XML (925)
  • Atrybuty (927)
    • Prosty przykład oznaczania atrybutami (930)
  • Podsumowanie (933)
  • Pytania kontrolne (934)
  • Ćwiczenia z programowania (936)

Rozdział 22. Wejście i wyjście z wykorzystaniem plików (939)

  • Wejście/wyjście z wykorzystaniem plików i podstawy strumieni (940)
    • Pliki tekstowe i pliki binarne (940)
  • Przegląd klas wejścia/wyjścia z wykorzystaniem plików (941)
  • Klasa FileInfo (942)
  • Realizacja wejścia do plików tekstowych i wyjścia z nich poprzez StreamReader oraz StreamWriter (946)
  • Realizacja binarnego wejścia i wyjścia za pomocą klasy FileStream (951)
  • Podsumowanie (955)
  • Pytania kontrolne (955)
  • Ćwiczenia z programowania (956)

Rozdział 23. Podstawy rekurencji (959)

  • Oczekujące instancje metody w różnych metodach (960)
  • Oczekujące instancje metody w ramach tej samej metody (962)
  • Działanie rekurencji - obliczenie silni n (965)
  • Rekurencja a iteracja (969)
  • Przeszukiwanie binarne za pomocą rekurencji (970)
  • Podsumowanie (974)
  • Pytania kontrolne (974)
  • Ćwiczenia z programowania (975)

Dodatek A Odpowiedzi na pytania i rozwiązania ćwiczeń (977)

  • Rozdział 1 (977)
    • Odpowiedzi na pytania kontrolne z rozdziału 1 (977)
  • Rozdział 2 (978)
    • Odpowiedzi na pytania kontrolne z rozdziału 2 (978)
    • Odpowiedzi do ćwiczeń z programowania z rozdziału 2 (980)
  • Rozdział 3 (981)
    • Odpowiedzi na pytania kontrolne z rozdziału 3 (981)
    • Odpowiedzi do ćwiczeń z programowania z rozdziału 3 (982)
  • Rozdział 4 (983)
    • Odpowiedzi na pytania kontrolne z rozdziału 4 (983)
    • Odpowiedzi do ćwiczeń z programowania z rozdziału 4 (984)
  • Rozdział 5 (987)
    • Odpowiedzi na pytania kontrolne z rozdziału 5 (987)
    • Odpowiedzi do ćwiczeń z programowania z rozdziału 5 (988)
  • Rozdział 6 (989)
    • Odpowiedzi na pytania kontrolne z rozdziału 6 (989)
    • Odpowiedzi do ćwiczeń z programowania z rozdziału 6 (990)
  • Rozdział 7 (996)
    • Odpowiedzi na pytania kontrolne z rozdziału 7 (996)
    • Odpowiedzi do ćwiczeń z programowania z rozdziału 7 (998)
  • Rozdział 8 (1000)
    • Odpowiedzi na pytania kontrolne z rozdziału 8 (1000)
    • Odpowiedzi do ćwiczeń z programowania z rozdziału 8 (1002)
  • Rozdział 9 (1004)
    • Odpowiedzi na pytania kontrolne z rozdziału 9 (1004)
    • Odpowiedzi do ćwiczeń z programowania z rozdziału 9 (1005)
  • Rozdział 10 (1007)
    • Odpowiedzi na pytania kontrolne z rozdziału 10 (1007)
    • Odpowiedzi do ćwiczeń z programowania z rozdziału 10 (1008)
  • Rozdział 11 (1011)
    • Odpowiedzi na pytania kontrolne z rozdziału 11 (1011)
    • Odpowiedzi do ćwiczeń z programowania z rozdziału 11 (1012)
  • Rozdział 12 (1018)
    • Odpowiedzi na pytania kontrolne z rozdziału 12 (1018)
    • Odpowiedzi do ćwiczeń z programowania z rozdziału 12 (1019)
  • Rozdział 13 (1022)
    • Odpowiedzi na pytania kontrolne z rozdziału 13 (1022)
    • Odpowiedzi do ćwiczeń z programowania z rozdziału 13 (1024)
  • Rozdział 14 (1026)
    • Odpowiedzi na pytania kontrolne z rozdziału 14 (1026)
    • Odpowiedzi do ćwiczeń z programowania z rozdziału 14 (1027)
  • Rozdział 15 (1032)
    • Odpowiedzi na pytania kontrolne z rozdziału 15 (1032)
    • Odpowiedzi do ćwiczeń z programowania z rozdziału 15 (1033)
  • Rozdział 16 (1036)
    • Odpowiedzi na pytania kontrolne z rozdziału 16 (1036)
    • Odpowiedzi do ćwiczeń z programowania z rozdziału 16 (1037)
  • Rozdział 17 (1040)
    • Odpowiedzi na pytania kontrolne z rozdziału 17 (1040)
    • Odpowiedzi do ćwiczeń z programowania z rozdziału 17 (1042)
  • Rozdział 18 (1047)
    • Odpowiedzi na pytania kontrolne z rozdziału 18 (1047)
    • Odpowiedzi do ćwiczeń z programowania z rozdziału 18 (1047)
  • Rozdział 19 (1049)
    • Odpowiedzi na pytania kontrolne z rozdziału 19 (1049)
    • Odpowiedzi do ćwiczeń z programowania z rozdziału 19 (1050)
  • Rozdział 20 (1051)
    • Odpowiedzi na pytania kontrolne z rozdziału 20 (1051)
    • Odpowiedzi do ćwiczeń z programowania z rozdziału 20 (1052)
  • Rozdział 21 (1058)
    • Odpowiedzi na pytania kontrolne z rozdziału 21 (1058)
    • Odpowiedzi do ćwiczeń z programowania z rozdziału 21 (1060)
  • Rozdział 22 (1063)
    • Odpowiedzi na pytania kontrolne z rozdziału 22 (1063)
    • Odpowiedzi do ćwiczeń z programowania z rozdziału 22 (1063)
  • Rozdział 23 (1066)
    • Odpowiedzi na pytania kontrolne z rozdziału 23 (1066)
    • Odpowiedzi do ćwiczeń z programowania z rozdziału 23 (1067)

Dodatek B Kolejność operatorów (1069)

Dodatek C Zarezerwowane słowa w C# (1073)

Dodatek D Systemy liczbowe (1075)

  • Wprowadzenie (1075)
  • System binarny (1076)
  • Bity i bajty (1078)
  • System ósemkowy (oktalny) (1078)
  • System szesnastkowy (heksadecymalny) (1080)
  • Praktyczne zastosowanie liczb ósemkowych i szesnastkowych (1082)
  • Konwersja z systemu o podstawie 10 na systemy o podstawie 2, 8 i 16 (1084)
  • Program do rekurencyjnej konwersji pomiędzy systemami liczbowymi (1085)
  • Ujemne liczby binarne (1090)

Dodatek E Zestaw znaków Unicode (1093)

Dodatek F Wykorzystanie poleceń systemu DOS w oknie konsoli (1099)

Skorowidz (1099)

Język C#. Szkoła programowania

Szybka wysyłka po zaksięgowaniu wpłaty.

Przy zakupie powyżej 190zł
dostawa kurierem GRATIS

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

Zobacz nasze pozostałe aukcje