Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Język C#. Programowanie. Wydanie III. Microsoft .N

02-06-2012, 16:56
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 70 zł     
Użytkownik Anna_Czerska
numer aukcji: 2319763270
Miejscowość Lublin
Wyświetleń: 15   
Koniec: 17-05-2012 06:46:10

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
Tematyka: C#
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Język C#. Programowanie. Wydanie III. Microsoft .NET Development Series

Autorzy: Anders Hejlsberg, Mads Torgersen, Scott Wiltamuth, Peter Golde

Data wydania: 02/2010

Stron: 784

Tytuł oryginału: The C# Programming

Tłumaczenie: Łukasz Suma

ISBN: 978-83-[zasłonięte]-2195-8

Format: B5

Oprawa: twarda

Numer z katalogu: 5140

Wydawnictwo Helion

Poznaj możliwości języka C# i twórz wysoko wydajne aplikacje

Jak używać instrukcji wyrażeń?

Jak korzystać z typów wyliczeniowych?

Jak definiować i stosować atrybuty?

Nowoczesny i bezpieczny język programowania C# posiada kilka cech, które ułatwiają opracowywanie solidnych i wydajnych aplikacji -- na przykład obsługę wyjątków, wymuszanie bezpieczeństwa typów lub mechanizm odzyskiwania pamięci, czyli automatyczne odzyskiwanie pamięci operacyjnej zajmowanej przez nieużywane obiekty. C# 3.0 oferuje możliwość programowania funkcjonalnego oraz technologię LINQ zapytań zintegrowanych z językiem, co znacząco poprawia wydajność pracy programisty.

Książka "Język C#. Programowanie. Wydanie III. Microsoft .NET Development Series" zawiera pełną specyfikację techniczną języka programowania C#, opatrzoną najnowszymi zaktualizowanymi informacjami, m.in. na temat inicjalizatorów obiektów i kolekcji, typów anonimowych czy wyrażeń lambda. Dzięki licznym komentarzom i praktycznym poradom, które uzupełniają główną treść podręcznika, szybko nauczysz się posługiwać zmiennymi, przeprowadzać konwersje funkcji i wyznaczać przeładowania. Dowiesz się, jak optymalnie i z fascynującym efektem końcowym wykorzystywać ten nowoczesny język programowania.

Typy i zmienne

Klasy i obiekty

Struktura leksykalna

Deklaracje struktur

Składowe

Konwersje i wyrażenia

Instrukcje i operatory

Tablice

Interfejsy

Kod nienadzorowany

Wskaźniki w wyrażeniach

Bufory o ustalonym rozmiarze

Dynamiczne alokowanie pamięci

Wykorzystaj wiedzę i doświadczenie najlepszych specjalistów, aby sprawnie posługiwać się językiem C#

Słowo wstępne 11

Przedmowa 13

O autorach 15

O komentatorach 17

1. Wprowadzenie 19

1.1. Witaj, świecie 20

1.2. Struktura programu 22

1.3. Typy i zmienne 24

1.4. Wyrażenia 29

1.5. Instrukcje 32

1.6. Klasy i obiekty 36

1.7. Struktury 59

1.8. Tablice 62

1.9. Interfejsy 64

1.10. Typy wyliczeniowe 66

1.11. Delegacje 68

1.12. Atrybuty 72

2. Struktura leksykalna 75

2.1. Programy 75

2.2. Gramatyka 75

2.3. Analiza leksykalna 77

2.4. Tokeny 81

2.5. Dyrektywy preprocesora 94

3. Podstawowe pojęcia 107

3.1. Uruchomienie aplikacji 107

3.2. Zakończenie aplikacji 108

3.3. Deklaracje 109

3.4. Składowe 113

3.5. Dostęp do składowych 115

3.6. Sygnatury i przeładowywanie 124

3.7. Zakresy 126

3.8. Przestrzeń nazw i nazwy typów 133

3.9. Automatyczne zarządzanie pamięcią 138

3.10. Kolejność wykonania 143

4. Typy 145

4.1. Typy wartościowe 146

4.2. Typy referencyjne 157

4.3. Pakowanie i rozpakowywanie 160

4.4. Typy skonstruowane 164

4.5. Parametry typu 168

4.6. Typy drzew wyrażeń 169

5. Zmienne 171

5.1. Kategorie zmiennych 171

5.2. Wartości domyślne 177

5.3. Ustalenie niewątpliwe 177

5.4. Referencje zmiennych 194

5.5. Niepodzielność referencji zmiennych 194

6. Konwersje 195

6.1. Konwersje niejawne 196

6.2. Konwersje jawne 202

6.3. Konwersje standardowe 210

6.4. Konwersje definiowane przez użytkownika 211

6.5. Konwersje funkcji anonimowych 216

6.6. Konwersje grup metod 223

7. Wyrażenia 227

7.1. Klasyfikacje wyrażeń 227

7.2. Operatory 230

7.3. Odnajdywanie składowych 239

7.4. Funkcje składowe 242

7.5. Wyrażenia podstawowe 262

7.6. Operatory jednoargumentowe 306

7.7. Operatory arytmetyczne 311

7.8. Operatory przesunięcia 320

7.9. Operatory relacyjne i testowania typu 322

7.10. Operatory logiczne 332

7.11. Logiczne operatory warunkowe 334

7.12. Operator łączenia pustego 337

7.13. Operator warunkowy 339

7.14. Wyrażenia funkcji anonimowych 340

7.15. Wyrażenia zapytań 350

7.16. Operatory przypisań 363

7.17. Wyrażenia 369

7.18. Wyrażenia stałe 369

7.19. Wyrażenia boole'owskie 371

8. Instrukcje 373

8.1. Punkty końcowe i osiągalność 374

8.2. Bloki 375

8.3. Instrukcja pusta 377

8.4. Instrukcje oznaczone 378

8.5. Instrukcje deklaracji 379

8.6. Instrukcje wyrażeń 383

8.7. Instrukcje wyboru 383

8.8. Instrukcje iteracji 390

8.9. Instrukcje skoku 398

8.10. Instrukcja try 405

8.11. Instrukcje checked i unchecked 409

8.12. Instrukcja lock 410

8.13. Instrukcja using 412

8.14. Instrukcja yield 414

9. Przestrzenie nazw 419

9.1. Jednostki kompilacji 419

9.2. Deklaracje przestrzeni nazw 420

9.3. Synonimy zewnętrzne 421

9.4. Dyrektywy używania 422

9.5. Składowe przestrzeni nazw 429

9.6. Deklaracje typów 429

9.7. Kwalifikatory synonimów przestrzeni nazw 430

10. Klasy 433

10.1. Deklaracje klas 433

10.2. Typy częściowe 446

10.3. Składowe klas 455

10.4. Stałe 469

10.5. Pola 471

10.6. Metody 481

10.7. Właściwości 503

10.8. Zdarzenia 516

10.9. Indeksatory 524

10.10. Operatory 528

10.11. Konstruktory instancji 535

10.12. Konstruktory statyczne 543

10.13. Destruktory 545

10.14. Iteratory 547

11. Struktury 563

11.1. Deklaracje struktur 563

11.2. Składowe struktury 565

11.3. Różnice między klasą a strukturą 565

11.4. Przykłady struktur 574

12. Tablice 579

12.1. Typy tablicowe 579

12.2. Tworzenie tablic 581

12.3. Dostęp do elementów tablic 582

12.4. Składowe tablic 582

12.5. Kowariancja tablic 582

12.6. Inicjalizatory tablic 583

13. Interfejsy 587

13.1. Deklaracje interfejsów 587

13.2. Składowe interfejsu 590

13.3. W pełni kwalifikowane nazwy składowych interfejsu 595

13.4. Implementacje interfejsów 596

14. Typy wyliczeniowe 611

14.1. Deklaracje typów wyliczeniowych 611

14.2. Modyfikatory typów wyliczeniowych 612

14.3. Składowe typów wyliczeniowych 612

14.4. Typ System.Enum 615

14.5. Wartości typów wyliczeniowych i związane z nimi operacje 616

15. Delegacje 617

15.1. Deklaracje delegacji 618

15.2. Zgodność delegacji 621

15.3. Realizacja delegacji 621

15.4. Wywołanie delegacji 622

16. Wyjątki 625

16.1. Przyczyny wyjątków 625

16.2. Klasa System.Exception 626

16.3. Sposób obsługi wyjątków 626

16.4. Najczęściej spotykane klasy wyjątków 627

17. Atrybuty 629

17.1. Klasy atrybutów 629

17.2. Specyfikacja atrybutu 633

17.3. Instancje atrybutów 639

17.4. Atrybuty zarezerwowane 641

17.5. Atrybuty umożliwiające współdziałanie 646

18. Kod nienadzorowany 649

18.1. Konteksty nienadzorowane 650

18.2. Typy wskaźnikowe 653

18.3. Zmienne utrwalone i ruchome 656

18.4. Konwersje wskaźników 657

18.5. Wskaźniki w wyrażeniach 660

18.6. Instrukcja fixed 667

18.7. Bufory o ustalonym rozmiarze 672

18.8. Alokacja na stosie 675

18.9. Dynamiczne alokowanie pamięci 677

A. Komentarze dokumentacji 679

A.1. Wprowadzenie 679

A.2. Zalecane znaczniki 681

A.3. Przetwarzanie pliku dokumentacji 691

A.4. Przykład 697

B. Gramatyka 703

B.1. Gramatyka leksykalna 703

B.2. Gramatyka składniowa 712

B.3. Rozszerzenia gramatyczne związane z kodem nienadzorowanym 742

C. Źródła informacji uzupełniających 747

Skorowidz 749