format: |
mp3 |
zawartość: |
1 płyta CD 230 minut nagrań (1040 plików) |
wielkość: |
224 MB |
Kurs "Audio"
Jest to dźwiękowe uzupełnienie kursu "FISZKI - Słownictwo" i również składa się z sześciu części (sześciu płyt w formacie mp3), odpowiadających kolejnym poziomom zaawansowania (od poziomu podstawowego aż do poziomu biegłości językowej). Każda płyta zawiera około 200 minut nagrań, co łącznie stanowi ponad 20 godzin kontaktu z językiem angielskim.
Płyta "Słownictwo 1" zawiera 190 minut nagrań - ponad 2200 haseł polskich i angielskich. Ta baza leksykalna przyda się zarówno osobom rozpoczynającym naukę języka angielskiego, jak i tym, które chcą gruntownie powtórzyć podstawy słownictwa
.
Płyta "Słownictwo 2" zawiera 210 minut nagrań - ponad 2300 haseł polskich i angielskich. Skierowana jest do osób, które potrafią już zrozumieć pojedyncze zdania i często używane wyrażenia związane z życiem codziennym.
Płyta "Słownictwo 3" zawiera 230 minut nagrań - ponad 2500 haseł polskich i angielskich. Skierowana jest do osób, które znają już podstawy języka angielskiego, rozumieją zasadnicze punkty rozmowy, gdy używany jest język jasny i standardowy, oraz umieją wypowiedzieć się w sposób prosty i zwięzły na tematy z życia codziennego.
Płyta "Słownictwo 4" zawiera 230 minut nagrań - ponad 2400 haseł polskich i angielskich. Ta baza leksykalna jest nieodzowna na tym etapie nauki języka angielskiego, gdy uczeń potrafi już porozumieć się w standardowych sytuacjach życia codziennego, ale brakuje mu jeszcze tzw. swobody językowej.
Płyta "Słownictwo 5" zawiera 250 minut nagrań - ponad 2400 haseł polskich i angielskich. Skierowana jest do osób, które potrafią wypowiedzieć się w sposób jasny i szczegółowy na wiele tematów, rozumieją problemy przedstawiane w tekstach złożonych, ale chcą wciąż poszerzać swoją bazę leksykalną, by nie zastanawiać się nad doborem słów.
Płyta "Słownictwo 6" zawiera 260 minut nagrań - ponad 2500 haseł polskich i angielskich. Skierowana jest do osób, które potrafią zrozumieć długie i trudne teksty, wypowiadają się biegle i spontanicznie, nie zastanawiając się nad doborem słów, ale nie osiągnęły jeszcze poziomu pozwalającego na całkowite zrozumienie każdej wypowiedzi mówionej lub pisanej, gdy stosowane są bardziej abstrakcyjne lub skomplikowane językowo teksty (szczególnie język specjalistyczny); brakuje im też jeszcze umiejętności subtelnego różnicowania znaczeń czy pewności w stosowaniu wyrażeń idiomatycznych i potocznych.