Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

JÓŹWICKI OPOWIADANIE FORMA WYPOWIEDZI KLASACH

28-02-2012, 15:08
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Aktualna cena: 8.99 zł     
Użytkownik Polarnic
numer aukcji: 2069687141
Miejscowość net
Wyświetleń: 6   
Koniec: 30-01-2012 19:07:20

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

TADEUSZ JÓŹWICKI
OPOWIADANIE JAKO FORMA WYPOWIEDZI W KLASACH POCZĄTKOWYCH
STAN: BARDZO DOBRY- (WEWNĄTRZ KSIĄŻKI W TRZECH MIEJSCACH ŚLADY KOREKTORA MASKUJĄCE PODPIS POPRZEDNIEGO WŁAŚCICIELA, GÓRNA CZĘŚĆ KSIĄŻKI NIEZNACZNIE ZAGIĘTA -PATRZ ZDJĘCIA)
LICZBA STRON - 179
WYDAWNICTWA SZKOLNE I PEDAGOGICZNE
1988
SPIS TREŚCI:

SŁOWO WSTĘPNE
I. ROLA OPOWIADANIA W KSZTAŁCENIU JĘZYKOWYM
1. KSZTAŁCENIE SPRAWNOŚCI JĘZYKOWYCH A OPOWIADANIE
2. POZYCJA OPOWIADANIA W SYSTEMIE ĆWICZEŃ STYLISTYCZNYCH DAWNIEJ I OBECNIE

II. SWOISTE CECHY I WARTOŚCI OPOWIADANIA JAKO FORMY WYPOWIEDZI W KLASACH POCZĄTKOWYCH
1. UWAGI O TERMINOLOGII ZWIĄZANEJ Z OPOWIADANIEM
2. NIEKTÓRE CECHY WYPOWIEDZI PISEMNYCH
3. NIEKTÓRE FORMY WYPOWIEDZI I ICH ZWIĄZEK Z OPOWIADANIEM
4. ISTOTA, WŁAŚCIWOŚCI I WARTOŚCI OPOWIADANIA
5. EGZEMPLIFIKACJA FORM WYPOWIEDZI UCZNIÓW KLAS POCZĄTKOWYCH

III. BADANIA NAD OPOWIADANIEM JAKO FORMĄ WYPOWIEDZI W KLASACH POCZĄTKOWYCH
1. POZIOM OPOWIADAŃ SAMODZIELNIE KONSTRUOWANYCH PRZEZ DZIECI
2. PRZEGLĄD BADAŃ NAD PROCESEM KSZTAŁCENIA UMIEJĘTNOŚCI WYPOWIADANIA SIĘ W FORMIE OPOWIADANIA
3. PLANOWANIE I REALIZACJA ZADAŃ LEKCYJNYCH W ŚWIETLE BADAŃ

IV. ZASADY I METODY KSZTAŁCENIA UMIEJĘTNOŚCI KONSTRUOWANIA OPOWIADANIA
1. CZĘSTOTLIWOŚĆ ĆWICZEŃ W KONSTRUOWANIU OPOWIADANIA
2. CHARAKTER I ŹRÓDŁA TREŚCI OPOWIADAŃ
3. FORMUŁOWANIE TEMATÓW OPOWIADAŃ
4. ZBIOROWE UKŁADANIE OPOWIADANIA
5. GROMADZENIE SŁOWNICTWA
6. PLAN, SCHEMAT, STRUKTURA OPOWIADANIA
7. ĆWICZENIA POMOCNICZE, PRZYGOTOWAWCZE, WDROŻENIOWE
8. KSZTAŁT OPOWIADANIA W ŚWIETLE POSTULATÓW AUTORÓW PRAC METODYCZNYCH
9. UWAGI OGÓLNE O UKIERUNKOWANIU METODYCZNYM NAUCZYCIELI W ZAKRESIE KSZTAŁCENIA UMIEJĘTNOŚCI SAMODZIELNEGO KONSTRUOWANIA OPOWIADANIA

V. PROCES KSZTAŁCENIA UMIEJĘTNOŚCI KONSTRUOWANIA OPOWIADANIA
1. ISTOTA PROCESU KSZTAŁCENIA UMIEJĘTNOŚCI KONSTRUOWANIA OPOWIADANIA
2. SPOSOBY REALIZOWANIA PROGRAMU KSZTAŁCENIA UMIEJĘTNOŚCI KONSTRUOWANIA OPOWIADANIA
3. ETAPY KSZTAŁCENIA UMIEJĘTNOŚCI KONSTRUOWANIA OPOWIADANIA
1) ZAPOZNAWANIE DZIECI Z ISTOTĄ OPOWIADANIA
2) ZAPOZNAWANIE ZE STRUKTURĄ OPOWIADANIA
3) PRZYBLIŻANIE DZIECIOM NIEKTÓRYCH ZASAD POPRAWNEGO STYLU
4) ZAPOZNAWANIE DZIECI ZE SPOSOBAMI WYRAŻANIA RÓŻNORODNYCH STOSUNKÓW CZASOWYCH
5) WDRAŻANIE DO CHARAKTERYZOWANIA CZYNNOŚCI, DZIAŁAŃ I ICH MIEJSCA
6)ZAPOZNAWANIE ZE SPOSOBAMI OŻYWIANIA I DYNAMIZOWANIA TEMPA AKCJI ZDARZEŃ
7) UCZENIE KONSTRUOWANIA WYPOWIEDZI BARWNEJ
8) UŚWIADOMIENIE DZIECIOM SPOSOBÓW WYRAŻANIA PRZEŻYĆ, DOZNAŃ, NASTROJÓW I WZRUSZEŃ
9) UKAZYWANIE DZIECIOM SPOSOBÓW ROZBUDZANIA ZAINTERESOWANIA AKCJĄ
10) WSKAZYWANIE MOŻLIWOŚCI UWYDATNIANIA SPOŁECZNO-MORALNYCH ASPEKTÓW ZDARZEŃ FABULARNYCH

VI. UWAGI KOŃCOWE
ZAŁĄCZNIKI
1. TEMATY DO ROZWINIĘCIA W FORMIE OPOWIADANIA
2. OPOWIADANIA DZIECI

PROSZĘ O ROZWAŻNĄ LICYTACJĘ, GDYŻ NIE ODWOŁUJĘ OFERT