Numer kontaktowy: 508-[zasłonięte] -027
Zabudowa podwozia IVECO Daily 70C, rozstaw osi 4750 mm — Długość zabudowy zew. 6000 mm — Szerokość zew. 2250 mm — Burty boczne aluminiowe wysokości 400 mm, 2 / stronie — Podłoga sklejka wodoodporna z warstwą antypoślizgową grubości 18 mm — Konstrukcja skrzyni ładunkowej wykonana z profili stalowych, cynkowana i dwukrotnie malowana — Przednia ściana do wysokości kabiny, powyżej burty, wykonana z siatki stalowej — Słupki boczne demontowane typu Kinegrip — W obrzeżu uchwyty do pasów 6 / stronie — Błotniki z tworzywa + fartuchy przeciwbłotne — Listwy boczne przeciwnajazdowe — Światła obrysowe — Skrzynka narzędziowa.
Podstawowe dane techniczne IVECO Daily 70C17
Pojemność skokowa: 2998 cm3
Średnica cylindra x skok tłoka: 95,8 x104 mm
Moc maksymalna: 125 kW (170 KM) przy 2990 obr./min
Maksymalny moment obrotowy: 400 Nm od 1250 do 2990 obr./min
Układ jezdny: 4x2, napęd na tylną oś
Dopuszczalna masa całkowita: 7000 kg
Rozstaw osi: 4 750 mm
Kolor: biały
Silnik
Diesel 4-ro cylindrowy, rzędowy, 16-to zaworowy, DOHC z elektronicznym wtryskiem
bezpośrednim typu "Common Rail" z piezoelektrycznymi wtryskiwaczami. Ciśnienie
wtrysku do 1800 bar, EDC, turbosprężarka z dodatkowym chłodzeniem powietrza
doładowującego "Intercooler" chodzony cieczą. Wentylator włączany
elektromagnetycznie, układ recyrkulacji spalin EGR; pułapka cząstek stałych jako
standard. Spełnia wymogi EURO 5.
Skrzynia biegów
Oznaczenie Przełożenia
Prędkość
maks. [km/h]
Zdolność do pokonywania
wzniesień przy DMC [%] *
ZF 6S400 OD 1° - 5,37 : 1 151 km/h w
zależności od
gabarytów
zabudowy
51 mechaniczna
6+1 6° - 0,79 : 1
Sprzęgło
Jednotarczowe, suche, wspomagane hydraulicznie, okładzina bezazbestowa.
Średnica zewnętrzna: 11" (279 mm).
Układ napędowy
Napęd na tylne koła: 4 x 2
Rama
Podłużnice ze stalowych profili "C" połączone rurowymi poprzecznicami Wymiary
podłużnic: szerokość: 69mm, wysokość 184mm, grubość 5 mm.
Zawieszenie
Przednie - Niezależne przednie zawieszenie z regulowanym drążkiem skrętnym
umocowanym do podłużnicy ramy pojazdu zintegrowany z teleskopowym
amortyzatorem dwustronnego działania.
Tylne - Sztywna belka tylnej osi, paraboliczne tylne zawieszenie piórowe. Hydrauliczne,
teleskopowe amortyzatory dwustronnego działania.
Układ kierowniczy
Czteroramienne koło kierownicy o średnicy 420mm po lewej stronie, wspomaganie,
blokada koła kierownicy.
Koła i ogumienie
Podwójne na tylnej osi: 225/75 R16, obręcze 6J16
Pełnowymiarowe koło zapasowe
Układ hamulcowy
Hamulce tarczowe obu osi. Przednie tarcze wentylowane
Wymiary tarcz Przód Tył
Średnica/grubość [mm] 301/30 306/28
Opis układu
Dwuobwodowy układ krzyżowy z zaciskami pływającymi i wspomaganiem
podciśnieniowym. Elektr. wskaźnik zużycia okładzin ciernych. Jako standard: ESP 9
zawierające min. ABS, ASR, LAC (wszystkie funkcje wspomagające prowadzenie
pojazdu), Hill Holder
Hamulec postojowy - Realizowany przez zaciski tylnej osi.
Wentylacja i ogrzewanie
Wymuszony nawiew powietrza z możliwością ustawienia 5 kierunków i 4 prędkości.
Płynna regulacja temperatury oraz obiegu wewnętrznego. Nagrzewnica połączona z
układem chłodzenia silnika, klimatyzacja automatyczna z filtrem przeciwpyłkowym.
Kabina
Kabina z wysuniętą komorą silnika i wejściem za osią, 3 miejsca: jedno kierowcy + 2
pasażera. Kabina mocowana do podwozia za pomocą elastycznych łączników.
Zabezpieczenie antykorozyjne nadwozia kataforezą i cynkowaniem. Materiał chroniący
przed uszkodzeniami dolnej części nadwozia, nadkoli, komory silnikowej. Przednie
błotniki przykręcane do nadwozia. Boczny pas ochronny z tworzywa sztucznego. Szyby
atermiczne i przyciemniane. Przednia szyba panoramiczna wzmacniana i laminowana,
klejona. Przednie drzwi kabiny z szybami opuszczanymi elektrycznie. Fotel kierowcy
regulowany w 3 płaszczyznach.. Fotele pokryte materiałem z pasami bezpieczeństwa
i zagłówkami. Poduszka powietrzna kierowcy. Zewnętrzne lusterka szerokokątne
z zespolonym kierunkowskazem. 2 głośniki z anteną radiową. Gniazdo połączeniowe
przyrządów diagnostycznych (E.A.SY.). Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka.
Wskaźniki i urządzenia na tablicy rozdzielczej:
- prędkościomierz i obrotomierz
- komputer pokładowy
- licznik kilometrów zintegrowany z wyświetlaczem
- zegarek zintegrowany z wyświetlaczem
- 3 otwory DIN (opcjonalnie 4)
- schowek przed pasażerem lub schowek i półka, uchwyty na puszki
- pojemne kieszenie w drzwiach
Instalacja elektryczna
Akumulator seryjny: 12V -110Ah
Alternator wzmocniony: 140A
Rozrusznik: 12V- 2,3kW
Oświetlenie
Zintegrowane halogenowe światła mijania, drogowe i przeciwmgielne, Światła dzienne
jako wyposażenie standardowe.
Wycieraczki szyby
Dwa ramiona wycieraczek z dwoma prędkościami i pracą przerywaną. Dysze
spryskiwaczy zintegrowane z wycieraczkami.
Wyposażenie samochodu – Pakiet Standard:
- tachograf cyfrowy
- instalacja radiowa z głośnikami
- regulowana kolumna kierownicy
- ESP 9 (ABS 9 +ASR + EBD)
- fotel kierowcy regulowany w 3 płaszczyznach
- podwójny fotel pasażera
- zbiornik paliwa 100 l
- elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
- elektrycznie sterowane szyby boczne
- immobiliser fabryczny
- podgrzewany filtr paliwa
- konstrukcja ramowa
- światła dzienna
- filtr paliwa podgrzewany
- wspomaganie układu kierowniczego
- poziomowanie świateł
Wyposażenie samochodu – Pakiet DAILY TOP:
- tempomat
- centralny zamek ze zdalnym sterowaniem
- automatyczna klimatyzacja
- fotel kierowcy na sprężynie, regulowany z podparciem lędźwiowym i podłokietnikiem
- gniazdo i wiązka do nawigacji TOM TOM
- szuflada pod ławką pasażerów