Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

IVECO Daily 70C17 2014 NOWE !

18-11-2014, 19:31
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 152 500 zł     
Użytkownik 2013milord (0)
numer aukcji: 4767871514
Miejscowość Odolanów Kaczory
Wyświetleń: 969   
Koniec: 18-11-2014 19:25:56

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2014
Przebieg (km): 172
Pojemność silnika (cm3): 2998
Moc silnika (KM): 170
Ładowność (kg): 7000
Rodzaj paliwa: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna
Kolor: Biały
Stan: Nowy
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, EBS, Centralny zamek, Elektryczne lusterka, Elektryczne szyby, Hak, Klimatyzacja, Kontrola trakcji, Ogrzewanie postojowe, Tachograf, Wspomaganie kierownicy
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Kupiony w salonie, Pierwszy właściciel
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Numer kontaktowy: 508-[zasłonięte]-027

Zabudowa podwozia IVECO Daily 70C, rozstaw osi 4750 mm — Długość zabudowy zew. 6000 mm — Szerokość zew. 2250 mm — Burty boczne aluminiowe wysokości 400 mm, 2 / stronie — Podłoga sklejka wodoodporna z warstwą antypoślizgową grubości 18 mm — Konstrukcja skrzyni ładunkowej wykonana z profili stalowych, cynkowana i dwukrotnie malowana — Przednia ściana do wysokości kabiny, powyżej burty, wykonana z siatki stalowej — Słupki boczne demontowane typu Kinegrip — W obrzeżu uchwyty do pasów 6 / stronie — Błotniki z tworzywa + fartuchy przeciwbłotne — Listwy boczne przeciwnajazdowe — Światła obrysowe — Skrzynka narzędziowa.

Podstawowe dane techniczne IVECO Daily 70C17

Pojemność skokowa: 2998 cm3

Średnica cylindra x skok tłoka: 95,8 x104 mm

Moc maksymalna: 125 kW (170 KM) przy 2990 obr./min

Maksymalny moment obrotowy: 400 Nm od 1250 do 2990 obr./min

Układ jezdny: 4x2, napęd na tylną oś

Dopuszczalna masa całkowita: 7000 kg

Rozstaw osi: 4 750 mm

Kolor: biały

Silnik

Diesel 4-ro cylindrowy, rzędowy, 16-to zaworowy, DOHC z elektronicznym wtryskiem

bezpośrednim typu "Common Rail" z piezoelektrycznymi wtryskiwaczami. Ciśnienie

wtrysku do 1800 bar, EDC, turbosprężarka z dodatkowym chłodzeniem powietrza

doładowującego "Intercooler" chodzony cieczą. Wentylator włączany

elektromagnetycznie, układ recyrkulacji spalin EGR; pułapka cząstek stałych jako

standard. Spełnia wymogi EURO 5.

Skrzynia biegów

Oznaczenie Przełożenia

Prędkość

maks. [km/h]

Zdolność do pokonywania

wzniesień przy DMC [%] *

ZF 6S400 OD 1° - 5,37 : 1 151 km/h w

zależności od

gabarytów

zabudowy

51 mechaniczna

6+1 6° - 0,79 : 1

Sprzęgło

Jednotarczowe, suche, wspomagane hydraulicznie, okładzina bezazbestowa.

Średnica zewnętrzna: 11" (279 mm).

Układ napędowy

Napęd na tylne koła: 4 x 2

Rama

Podłużnice ze stalowych profili "C" połączone rurowymi poprzecznicami Wymiary

podłużnic: szerokość: 69mm, wysokość 184mm, grubość 5 mm.

Zawieszenie

Przednie - Niezależne przednie zawieszenie z regulowanym drążkiem skrętnym

umocowanym do podłużnicy ramy pojazdu zintegrowany z teleskopowym

amortyzatorem dwustronnego działania.

Tylne - Sztywna belka tylnej osi, paraboliczne tylne zawieszenie piórowe. Hydrauliczne,

teleskopowe amortyzatory dwustronnego działania.

Układ kierowniczy

Czteroramienne koło kierownicy o średnicy 420mm po lewej stronie, wspomaganie,

blokada koła kierownicy.

Koła i ogumienie

Podwójne na tylnej osi: 225/75 R16, obręcze 6J16

Pełnowymiarowe koło zapasowe

Układ hamulcowy

Hamulce tarczowe obu osi. Przednie tarcze wentylowane

Wymiary tarcz Przód Tył

Średnica/grubość [mm] 301/30 306/28

Opis układu

Dwuobwodowy układ krzyżowy z zaciskami pływającymi i wspomaganiem

podciśnieniowym. Elektr. wskaźnik zużycia okładzin ciernych. Jako standard: ESP 9

zawierające min. ABS, ASR, LAC (wszystkie funkcje wspomagające prowadzenie

pojazdu), Hill Holder

Hamulec postojowy - Realizowany przez zaciski tylnej osi.

Wentylacja i ogrzewanie

Wymuszony nawiew powietrza z możliwością ustawienia 5 kierunków i 4 prędkości.

Płynna regulacja temperatury oraz obiegu wewnętrznego. Nagrzewnica połączona z

układem chłodzenia silnika, klimatyzacja automatyczna z filtrem przeciwpyłkowym.

Kabina

Kabina z wysuniętą komorą silnika i wejściem za osią, 3 miejsca: jedno kierowcy + 2

pasażera. Kabina mocowana do podwozia za pomocą elastycznych łączników.

Zabezpieczenie antykorozyjne nadwozia kataforezą i cynkowaniem. Materiał chroniący

przed uszkodzeniami dolnej części nadwozia, nadkoli, komory silnikowej. Przednie

błotniki przykręcane do nadwozia. Boczny pas ochronny z tworzywa sztucznego. Szyby

atermiczne i przyciemniane. Przednia szyba panoramiczna wzmacniana i laminowana,

klejona. Przednie drzwi kabiny z szybami opuszczanymi elektrycznie. Fotel kierowcy

regulowany w 3 płaszczyznach.. Fotele pokryte materiałem z pasami bezpieczeństwa

i zagłówkami. Poduszka powietrzna kierowcy. Zewnętrzne lusterka szerokokątne

z zespolonym kierunkowskazem. 2 głośniki z anteną radiową. Gniazdo połączeniowe

przyrządów diagnostycznych (E.A.SY.). Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka.

Wskaźniki i urządzenia na tablicy rozdzielczej:

- prędkościomierz i obrotomierz

- komputer pokładowy

- licznik kilometrów zintegrowany z wyświetlaczem

- zegarek zintegrowany z wyświetlaczem

- 3 otwory DIN (opcjonalnie 4)

- schowek przed pasażerem lub schowek i półka, uchwyty na puszki

- pojemne kieszenie w drzwiach

Instalacja elektryczna

Akumulator seryjny: 12V -110Ah

Alternator wzmocniony: 140A

Rozrusznik: 12V- 2,3kW

Oświetlenie

Zintegrowane halogenowe światła mijania, drogowe i przeciwmgielne, Światła dzienne

jako wyposażenie standardowe.

Wycieraczki szyby

Dwa ramiona wycieraczek z dwoma prędkościami i pracą przerywaną. Dysze

spryskiwaczy zintegrowane z wycieraczkami.

Wyposażenie samochodu – Pakiet Standard:

- tachograf cyfrowy

- instalacja radiowa z głośnikami

- regulowana kolumna kierownicy

- ESP 9 (ABS 9 +ASR + EBD)

- fotel kierowcy regulowany w 3 płaszczyznach

- podwójny fotel pasażera

- zbiornik paliwa 100 l

- elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka

- elektrycznie sterowane szyby boczne

- immobiliser fabryczny

- podgrzewany filtr paliwa

- konstrukcja ramowa

- światła dzienna

- filtr paliwa podgrzewany

- wspomaganie układu kierowniczego

- poziomowanie świateł

Wyposażenie samochodu – Pakiet DAILY TOP:

- tempomat

- centralny zamek ze zdalnym sterowaniem

- automatyczna klimatyzacja

- fotel kierowcy na sprężynie, regulowany z podparciem lędźwiowym i podłokietnikiem

- gniazdo i wiązka do nawigacji TOM TOM

- szuflada pod ławką pasażerów